Door kroonkozijn visser voel ik mij in de steek gelaten. In 2018 heel huis naar tevredenheid maar na een tijdje klachten over de klemmende voordeur. Geen reactie. Blijkt bedrijf failliet. Echter hij heeft wel zorgplicht volgens kroon Nederland en volgens het curator verslag. Maar reactie komt er niet, bedrijf is opgesplitst in twee bedrijven zo kan het dus ook en de koper blijft in de kou staan onder de geroemde garantie volgens de site van kroon Nederland. Nederlandse ondernemerschap ten top!
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Zeer ontevreden klant
|
Dit betreft Kroon Kozijn Twente.
Maken valse beloftes (alles om de order binnen te halen), vervolgens ontbreekt maandenlang de communicatie compleet en komen ze zonder enig uitleg de leverafspraak niet na.
Voeren tevens valse voorwaarden over hun zogenaamde geschillen instelling 'Belgische Arbitrage Instelling' (Kroon Kozijn is echter bij deze instelling geheel onbekend en hebben bevestigd dat Kroon Kozijn niet bij hun aangesloten zit), dreigen, chanteren en sturen een advocaat op je af!
Kroon Kozijn is inmiddels 2 maanden in verzuim en dus hebben wij rechtmatig ontbonden en onze aanbetaling teruggeëist, echter wil Kroon Kozijn niet meewerken en in plaats van oplossen, hebben ze besloten ons te chanteren, last minute betalingsafspraak te wijzigen, dreigen en een advocaat op ons afgestuurd.
Ons vertrouwen was al verdwenen bij het niet nakomen van de leverafspraak, maar nu is deze nihil en kunnen wij deze partij niet meer serieus nemen.
Als wij dit hadden geweten, hadden wij voor een ander gekozen.
Echter was ons vals beloofd voor een bepaalde periode te leveren en doordat zij hun eigen fabriek hebben, sneller konden leveren dan álle andere kozijn bedrijven.
Hierdoor hebben wij voor Kroon Kozijn gekozen, echter blijkt dit vals te zijn en nu proberen ze op alle soorten manieren alsnog het geld te bemachtigen.
Het feit is echter dat Kroon Kozijn zelf alles verprutst heeft, geen verantwoordelijkheid neemt voor de dwaling en compleet ontbreken van communicatie. Schandalig slecht!
Trap er dus niet in en zoek een ander kozijn bedrijf die wél betrouwbaar is, hun afspraken nakomt en daadwerkelijk aangesloten zit bij een geschillen instelling.
(tip: zet álles schriftelijk vast of neem gesprekken op)
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Esther
|
Vorig jaar nieuwe ramen laten plaatsen.
Eerst hebben ze verkeerde ramen geplaatst hr+ ipv hr++. Tijdens de klus al meerdere malen gebeld dat het niet goed was, na een officiele klacht eindelijk reactie en hebben ze een deel vernieuwd.
Dat wat ze gedaan hebben is waardeloos, verkeerde latjes geplaatst, half kitwerk, verkeerde kit, kozijnen onherstelbaar beschadigd en reactie geven op telefoontjes of emails doen ze niet. Echt een waardeloos bedrijf!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Tonnie en Paula Vels
|
Wij hebben sinds 2001 kunststof kozijnen van Kroonkozijn uit Didam.En zijn zeer tevreden !
In die tijd was er helaas nog geen lasnaden dat lijkt ons een hele verbetering !
4 Reviews Plaats review
Bea
|Door kroonkozijn visser voel ik mij in de steek gelaten. In 2018 heel huis naar tevredenheid maar na een tijdje klachten over de klemmende voordeur. Geen reactie. Blijkt bedrijf failliet. Echter hij heeft wel zorgplicht volgens kroon Nederland en volgens het curator verslag. Maar reactie komt er niet, bedrijf is opgesplitst in twee bedrijven zo kan het dus ook en de koper blijft in de kou staan onder de geroemde garantie volgens de site van kroon Nederland. Nederlandse ondernemerschap ten top!
Zeer ontevreden klant
|Dit betreft Kroon Kozijn Twente.
Maken valse beloftes (alles om de order binnen te halen), vervolgens ontbreekt maandenlang de communicatie compleet en komen ze zonder enig uitleg de leverafspraak niet na.
Voeren tevens valse voorwaarden over hun zogenaamde geschillen instelling 'Belgische Arbitrage Instelling' (Kroon Kozijn is echter bij deze instelling geheel onbekend en hebben bevestigd dat Kroon Kozijn niet bij hun aangesloten zit), dreigen, chanteren en sturen een advocaat op je af!
Kroon Kozijn is inmiddels 2 maanden in verzuim en dus hebben wij rechtmatig ontbonden en onze aanbetaling teruggeëist, echter wil Kroon Kozijn niet meewerken en in plaats van oplossen, hebben ze besloten ons te chanteren, last minute betalingsafspraak te wijzigen, dreigen en een advocaat op ons afgestuurd.
Ons vertrouwen was al verdwenen bij het niet nakomen van de leverafspraak, maar nu is deze nihil en kunnen wij deze partij niet meer serieus nemen.
Als wij dit hadden geweten, hadden wij voor een ander gekozen.
Echter was ons vals beloofd voor een bepaalde periode te leveren en doordat zij hun eigen fabriek hebben, sneller konden leveren dan álle andere kozijn bedrijven.
Hierdoor hebben wij voor Kroon Kozijn gekozen, echter blijkt dit vals te zijn en nu proberen ze op alle soorten manieren alsnog het geld te bemachtigen.
Het feit is echter dat Kroon Kozijn zelf alles verprutst heeft, geen verantwoordelijkheid neemt voor de dwaling en compleet ontbreken van communicatie. Schandalig slecht!
Trap er dus niet in en zoek een ander kozijn bedrijf die wél betrouwbaar is, hun afspraken nakomt en daadwerkelijk aangesloten zit bij een geschillen instelling.
(tip: zet álles schriftelijk vast of neem gesprekken op)
Esther
|Vorig jaar nieuwe ramen laten plaatsen.
Eerst hebben ze verkeerde ramen geplaatst hr+ ipv hr++. Tijdens de klus al meerdere malen gebeld dat het niet goed was, na een officiele klacht eindelijk reactie en hebben ze een deel vernieuwd.
Dat wat ze gedaan hebben is waardeloos, verkeerde latjes geplaatst, half kitwerk, verkeerde kit, kozijnen onherstelbaar beschadigd en reactie geven op telefoontjes of emails doen ze niet. Echt een waardeloos bedrijf!
Tonnie en Paula Vels
|Wij hebben sinds 2001 kunststof kozijnen van Kroonkozijn uit Didam.En zijn zeer tevreden !
In die tijd was er helaas nog geen lasnaden dat lijkt ons een hele verbetering !