Ik of wij met onze spulletjes hebben alleen positieve ervaringen met p pardoel. Het is dan oot niet netjes om op deze manier negatieve uitlatingen te Doen. Mevrouw pardoel heeft diverse schenkingen gedaan ons onze organisatie. Onze spullen zijn helaas niet meer welkom aan jullie organisatie. Waarom?
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mariette
|
Vreselijke zaak, ik wilde wat kopen en moest het dubbelen betalen wat erop stond.
Mensen niks meer brengen of kopen daar, je kan nog een grote mond krijgen ook.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
M. Verhoeven
|
Omdat ik bij leeghalen huis van moeder, de andere 2 kringlopers in Schijndel al wat had gebracht, dacht ik goed te doen door ook deze mensen wat te gunnen. Goed spul en omdat moeder altijd heel schoon was ook erg netjes. Liep nog even winkel in om te kijken voor wat leuks, vond het al erg aan de prijs, hoorde ik een vrouw zeggen: niks aan doen dat kastje en zo in de winkel zetten voor 200 euro, pure winst voor ons.
Kan natuurlijk, maar voelde al niet zo fijn. Voordeel van twijfel gegeven. Maar daarna wilde ik de oude broodtrommel die ik gevonden had afrekenen, kreeg ik bij de kassa te horen dat de prijs het dubbele was omdat ik volgens hen de prijssticker zou hebben verwisseld??? Toen ik zei dat ik net hun voorraad had aangevuld met heel veel goed spul, kreeg ik te horen dat het nu van hun was en dat dat er los van stond, kon ik altijd nog met verkeerde bedoelingen iets meenemen...
Wat??!!! Heb me echt nog nooit zo uitgeknepen en vernederd gevoeld! Met een super vervelend gevoel heb ik deze zogenaamde kringloper achter me gelaten om NOOIT meer terug te komen. Wat een vreselijke zaak
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Wendelien willemsen
|
Vandaag voor tweede keer in de winkel geweest . Het was wederom een prettig bezoek, alles ziet er netjes ordelijk uit, er kan wat van de prijs af , als je ander goed bod doet. Ze zijn erg vriendelijk.
Ik snap niets van de bovenstaande reacties
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Rick
|
Zeer onvriendelijke
<*> achter de kassa,ik koop al geruime tijd bepaalde items in deze winkel,één keer eerder een ervaring gehad
<*>
van alles aan te smeren
<*>
Zelf een paar keer alleen terug geweest en geen last meer gehad. Behalve vandaag,
<*>
was er weer en liet ons onze gang gaan,totdat we bij de kassa waren. Probeerde de prijs te verdubbelen omdat er op de onderkant een twee stond. Toen ik zei dat ik altijd maar 1€ betaalde voor het item krabbelde hij terug. Ik wilde afrekenen per pin,wat altijd kan daar,kon dat in eens niet meer omdat ik te weinig had gekocht. Waardeloos dus. Heb alles laten staan en ben weg gegaan. Wat een
<*>
is dat zeg. Ik ga daar nooit meer heen en zal ook iedereen aanraden om er niet heen te gaan,en zal het ook op social media zetten. Dit is geen kringloop winkel.
8 Reviews Plaats review
Christel smits
|Ik of wij met onze spulletjes hebben alleen positieve ervaringen met p pardoel. Het is dan oot niet netjes om op deze manier negatieve uitlatingen te Doen. Mevrouw pardoel heeft diverse schenkingen gedaan ons onze organisatie. Onze spullen zijn helaas niet meer welkom aan jullie organisatie. Waarom?
Mariette
|Vreselijke zaak, ik wilde wat kopen en moest het dubbelen betalen wat erop stond.
Mensen niks meer brengen of kopen daar, je kan nog een grote mond krijgen ook.
Patrick
|M. Verhoeven
|Omdat ik bij leeghalen huis van moeder, de andere 2 kringlopers in Schijndel al wat had gebracht, dacht ik goed te doen door ook deze mensen wat te gunnen. Goed spul en omdat moeder altijd heel schoon was ook erg netjes. Liep nog even winkel in om te kijken voor wat leuks, vond het al erg aan de prijs, hoorde ik een vrouw zeggen: niks aan doen dat kastje en zo in de winkel zetten voor 200 euro, pure winst voor ons.
Kan natuurlijk, maar voelde al niet zo fijn. Voordeel van twijfel gegeven. Maar daarna wilde ik de oude broodtrommel die ik gevonden had afrekenen, kreeg ik bij de kassa te horen dat de prijs het dubbele was omdat ik volgens hen de prijssticker zou hebben verwisseld??? Toen ik zei dat ik net hun voorraad had aangevuld met heel veel goed spul, kreeg ik te horen dat het nu van hun was en dat dat er los van stond, kon ik altijd nog met verkeerde bedoelingen iets meenemen...
Wat??!!! Heb me echt nog nooit zo uitgeknepen en vernederd gevoeld! Met een super vervelend gevoel heb ik deze zogenaamde kringloper achter me gelaten om NOOIT meer terug te komen. Wat een vreselijke zaak
Patrick
|Wendelien willemsen
|Vandaag voor tweede keer in de winkel geweest . Het was wederom een prettig bezoek, alles ziet er netjes ordelijk uit, er kan wat van de prijs af , als je ander goed bod doet. Ze zijn erg vriendelijk.
Ik snap niets van de bovenstaande reacties
Rick
|Zeer onvriendelijke
<*> achter de kassa,ik koop al geruime tijd bepaalde items in deze winkel,één keer eerder een ervaring gehad
<*>
van alles aan te smeren
<*>
Zelf een paar keer alleen terug geweest en geen last meer gehad. Behalve vandaag,
<*>
was er weer en liet ons onze gang gaan,totdat we bij de kassa waren. Probeerde de prijs te verdubbelen omdat er op de onderkant een twee stond. Toen ik zei dat ik altijd maar 1€ betaalde voor het item krabbelde hij terug. Ik wilde afrekenen per pin,wat altijd kan daar,kon dat in eens niet meer omdat ik te weinig had gekocht. Waardeloos dus. Heb alles laten staan en ben weg gegaan. Wat een
<*>
is dat zeg. Ik ga daar nooit meer heen en zal ook iedereen aanraden om er niet heen te gaan,en zal het ook op social media zetten. Dit is geen kringloop winkel.
<*> verwijderd door de redactie
Patrick
|