Op 15 maart heb ik gebeld naar KPN omdat ik mijn mobiele abonnement wilde verlengen maar helaas KPN had geen goeie aanbod toekom de medewerker over mijn alles in een televisie en internet voor mijn woning daarvoor had ze mij een korting aangeboden voor zes maanden lang.
in eerste stands hij ben ik daar akkoord mee gegaan late krijg ik een offerte in mijn mail binnen waar ik in zag dat ik ook nog eens korting krijg op alles op een als ik ook mijn mobiele netwerk de bijhou dus mocht ik mijn abonnement van mijn telefoon niet verlengen betekent dat mijn alles in een kilo
zaterdag 15 gebeld naar KPN klantenservice, kreeg een email binnen waar op stond dat mijn contract voor alles in 1 is verlengd waar ik helemaal geen goedkeuring voor heb gegeven.
heb klantenservice gebeld om het ongedaan te maken maar dat ze het niet moeten beëindigen dus dat ik zelf maandelijkse kan opzeggen, na een lang gesprek met medewerker * zou het opgelost zijn.
Enkele minuten later heb ik een e-mail weer ontvangen waar in stond dat alles per direct is beëindigd dus geen tv geen internet meer helemaal niets , ik ben afhankelijk van mijn internet vanwege mijn werk, ik terugbellen krijg ik een collega * aan de lijn aan wie ik de situatie heb uitgelegd, na zeker 10 minuten in de wacht heb gestaan heb ik de verbinding verbroken en weer eens opnieuw gebeld kreeg ik medewerker * aan de lijn die het heel vreemd vond waarom ik zo lang in de wacht heb gestaan, het moment dat ik met * in gesprek bent belt collega * wel netjes terug nu heb ik twee medewerkers aan de lijn aan wie de situatie heb uitgelegd, het medewerker * even gevraagd of ze in de wacht dat ik medewerker * even te woord sta dat was geen probleem, * heeft me uitgelegd dat hij een mail gaat sturen naar spoed en herstel om dit zo snel mogelijk ongedaan te maken maar heeft ook aangegeven dat het 48 uur kan duren voordat er contact wordt opgezocht met mij, heb direct aangegeven dat ik daar niet van gediend ben dat het 48 uur kan duren aangezien ook de paasdagen en tussen zitten dus dat zou betekenen dat ik pas dinsdag gebeld kan worden.
Ondertussen is collega * met collega * in gesprek om te kijken waar * nu precies mee bezig is misschien dat * mij nog ergens mee kan helpen, ondertussen sta ik weer in de wacht en ben ik ook een keer van gesprek aan het wisselen dan ben ik weer terug bij * dan weer terug bij * op een gegeven moment heb ik het gesprek gewoon samen toegevoegd * heeft aangegeven dat hij uit dat hij uiterste best zou doen om dit vandaag nog ongedaan te maken dat ze voor zes uur terug zouden bellen, het is toch niet mogelijk dat je alles moet ik wat kan beëindigen maar niet met één of twee knoppen weer kan herstellen dit is toch te absurd vooral dat ik het internet nodig heb voor mijn werk die ik vaak vanuit huis doe. * heeft mij verzekerd dat hij een mail naar spoed een herstel heeft gestuurd om zaterdag 15 april dus contact met mij op te nemen om het zo snel mogelijk te herstellen, heb aangegeven dat * dit toch niet zegt om van mij af te zijn, zodat ik weer rustig bent en niet meer geïrriteerd ben dat ik denk dat het vandaag opgelost wordt maar in werkelijkheid niet zo is.
medewerker * heeft alles gehoord omdat ik de gesprekken samengevoegd heb dus al die tijd ben ik met twee collega's in gesprek allebei hebben ze mij beloofd dat ze een mail sturen naar spoed een herstel medewerking * heeft mij nog wel eens beloofd dat ze mij om 16:30 uur dezelfde dag terug zou bellen om te kijken wat de situatie dan is. Heb tegen * gezegd dat ik dat heel erg op prijs zou stellen heb ook tegen de medewerkers van KPN mijn excuus aangeboden mocht ik wat verkeerds hebben gezegd wat we niet toepasselijk is, heb je nog de opmerking gemaakt met * ben nu echt benieuwd of de service van KPN goed is aangezien een zelfde fout heb er maakt.
Zoals * mij heeft beloofd om om 16:30 uur terug te bellen is niet gebeurd ik heb zelf nog om 16:45 uur gebeld en gevraagd naar collega * andere collega * heeft aangegeven dat * met een klant in gesprek is en dat zij mij zo terug zou bellen, 17:15 nog steeds niet gebeurd ik nog een keer terugbellen krijg ik een andere collega aan de lijn die mij gelijk heeft aangegeven dat spoed een herstel helemaal niet aanwezig is en dat collega * allang al naar huis is gegaan dus ik ben de hele dag voor niet aan het lijntje gehouden internet afgesloten, minuten lang in de wacht gestaan voor helemaal niks voor * heb gelijk aan collega aangegeven dat ie een notitie kan maken dat ik de rekening niet betaal aangezien mijn internet en televisie is afgesloten en mijn verkeerde informatie te hebben verstrekt ben ik hier helemaal niet van gediend, hebt gelijk het rekening van KPN geblokkeerd mocht er al wat geïncasseerd zijn zal ik dat zeker laten storneren.
ook heb ik al een hele lange periode last van internet die telkens weg valt in mijn woning ook daarvan zijn notities van gemaakt, KPN super slechte service super slechte netwerk dure prijzen en wat krijg je ervoor terug en afsluiten voor je internet, door een fout van KPN zelf
Bij deze bedankt KPN voor jullie slechte service!!
* persoonsgegevens verwijderd door de redactie
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
A Stijf
|
Zeer slechte ervaring. Toestel gebracht ter reparatie voor een barst in het scherm. Binnen 3 dagen zou ik een prijsopgave krijgen. Uiteindelijk ben ik het toestel ruim een maand kwijt geweest. Kreeg ik een prijsopgave die duurder was dan een nieuw toestel (Samsung Galaxy S6 Edge), en werd ik met een klacht over voortgang, prijs en gebrek aan service zowel in de winkel als online afgewimpeld.
3 Reviews Plaats review
Kamal
|Op 15 maart heb ik gebeld naar KPN omdat ik mijn mobiele abonnement wilde verlengen maar helaas KPN had geen goeie aanbod toekom de medewerker over mijn alles in een televisie en internet voor mijn woning daarvoor had ze mij een korting aangeboden voor zes maanden lang.
in eerste stands hij ben ik daar akkoord mee gegaan late krijg ik een offerte in mijn mail binnen waar ik in zag dat ik ook nog eens korting krijg op alles op een als ik ook mijn mobiele netwerk de bijhou dus mocht ik mijn abonnement van mijn telefoon niet verlengen betekent dat mijn alles in een kilo
zaterdag 15 gebeld naar KPN klantenservice, kreeg een email binnen waar op stond dat mijn contract voor alles in 1 is verlengd waar ik helemaal geen goedkeuring voor heb gegeven.
heb klantenservice gebeld om het ongedaan te maken maar dat ze het niet moeten beëindigen dus dat ik zelf maandelijkse kan opzeggen, na een lang gesprek met medewerker * zou het opgelost zijn.
Enkele minuten later heb ik een e-mail weer ontvangen waar in stond dat alles per direct is beëindigd dus geen tv geen internet meer helemaal niets , ik ben afhankelijk van mijn internet vanwege mijn werk, ik terugbellen krijg ik een collega * aan de lijn aan wie ik de situatie heb uitgelegd, na zeker 10 minuten in de wacht heb gestaan heb ik de verbinding verbroken en weer eens opnieuw gebeld kreeg ik medewerker * aan de lijn die het heel vreemd vond waarom ik zo lang in de wacht heb gestaan, het moment dat ik met * in gesprek bent belt collega * wel netjes terug nu heb ik twee medewerkers aan de lijn aan wie de situatie heb uitgelegd, het medewerker * even gevraagd of ze in de wacht dat ik medewerker * even te woord sta dat was geen probleem, * heeft me uitgelegd dat hij een mail gaat sturen naar spoed en herstel om dit zo snel mogelijk ongedaan te maken maar heeft ook aangegeven dat het 48 uur kan duren voordat er contact wordt opgezocht met mij, heb direct aangegeven dat ik daar niet van gediend ben dat het 48 uur kan duren aangezien ook de paasdagen en tussen zitten dus dat zou betekenen dat ik pas dinsdag gebeld kan worden.
Ondertussen is collega * met collega * in gesprek om te kijken waar * nu precies mee bezig is misschien dat * mij nog ergens mee kan helpen, ondertussen sta ik weer in de wacht en ben ik ook een keer van gesprek aan het wisselen dan ben ik weer terug bij * dan weer terug bij * op een gegeven moment heb ik het gesprek gewoon samen toegevoegd * heeft aangegeven dat hij uit dat hij uiterste best zou doen om dit vandaag nog ongedaan te maken dat ze voor zes uur terug zouden bellen, het is toch niet mogelijk dat je alles moet ik wat kan beëindigen maar niet met één of twee knoppen weer kan herstellen dit is toch te absurd vooral dat ik het internet nodig heb voor mijn werk die ik vaak vanuit huis doe. * heeft mij verzekerd dat hij een mail naar spoed een herstel heeft gestuurd om zaterdag 15 april dus contact met mij op te nemen om het zo snel mogelijk te herstellen, heb aangegeven dat * dit toch niet zegt om van mij af te zijn, zodat ik weer rustig bent en niet meer geïrriteerd ben dat ik denk dat het vandaag opgelost wordt maar in werkelijkheid niet zo is.
medewerker * heeft alles gehoord omdat ik de gesprekken samengevoegd heb dus al die tijd ben ik met twee collega's in gesprek allebei hebben ze mij beloofd dat ze een mail sturen naar spoed een herstel medewerking * heeft mij nog wel eens beloofd dat ze mij om 16:30 uur dezelfde dag terug zou bellen om te kijken wat de situatie dan is. Heb tegen * gezegd dat ik dat heel erg op prijs zou stellen heb ook tegen de medewerkers van KPN mijn excuus aangeboden mocht ik wat verkeerds hebben gezegd wat we niet toepasselijk is, heb je nog de opmerking gemaakt met * ben nu echt benieuwd of de service van KPN goed is aangezien een zelfde fout heb er maakt.
Zoals * mij heeft beloofd om om 16:30 uur terug te bellen is niet gebeurd ik heb zelf nog om 16:45 uur gebeld en gevraagd naar collega * andere collega * heeft aangegeven dat * met een klant in gesprek is en dat zij mij zo terug zou bellen, 17:15 nog steeds niet gebeurd ik nog een keer terugbellen krijg ik een andere collega aan de lijn die mij gelijk heeft aangegeven dat spoed een herstel helemaal niet aanwezig is en dat collega * allang al naar huis is gegaan dus ik ben de hele dag voor niet aan het lijntje gehouden internet afgesloten, minuten lang in de wacht gestaan voor helemaal niks voor * heb gelijk aan collega aangegeven dat ie een notitie kan maken dat ik de rekening niet betaal aangezien mijn internet en televisie is afgesloten en mijn verkeerde informatie te hebben verstrekt ben ik hier helemaal niet van gediend, hebt gelijk het rekening van KPN geblokkeerd mocht er al wat geïncasseerd zijn zal ik dat zeker laten storneren.
ook heb ik al een hele lange periode last van internet die telkens weg valt in mijn woning ook daarvan zijn notities van gemaakt, KPN super slechte service super slechte netwerk dure prijzen en wat krijg je ervoor terug en afsluiten voor je internet, door een fout van KPN zelf
Bij deze bedankt KPN voor jullie slechte service!!
A Stijf
|Zeer slechte ervaring. Toestel gebracht ter reparatie voor een barst in het scherm. Binnen 3 dagen zou ik een prijsopgave krijgen. Uiteindelijk ben ik het toestel ruim een maand kwijt geweest. Kreeg ik een prijsopgave die duurder was dan een nieuw toestel (Samsung Galaxy S6 Edge), en werd ik met een klacht over voortgang, prijs en gebrek aan service zowel in de winkel als online afgewimpeld.
Henry Beute
|Weinig ervaring, traag, moeilijke communicatie,