Zeer geacteerd vriendelijke slechte service, erg lange wachttijd. Beetje popie jopie gedrag en niet professioneel. Je wordt als een klein kind behandeld en in de wacht modus geduwd kopje koffie en dat soort geneuzel. Daarna telefoon achter gelaten en vervang telefoon mee gekregen deze deed het niet volgende dag weer terug. Wederom vervang toestel mee gekregen deed het weer niet. Derde keer in winkel derde vervangtoestel laten testen deed tel het weer niet hebben toen weer een ander vervangtoestel gepakt en uiteindelijk getest in winkel deed deze het uiteindelijk.
Beloofd werd dat we via mail op hoogte zouden worden gehouden van de toestand van onze telefoon wat binnen de garantie viel, en dat we binnen drie weken uiterlijk bericht kregen.
Niets gehoord, na 7 !!! weken zelf maar eens gaan kijken want bellen met de winkel gaat niet!!!
Zeer gespeeld vriendelijk weer ontvangen en uiteindelijk oude niet!!! gerepareerde telefoon weer mee gekregen, geen woord over niet terugbellen of mailen, arrogante kop op zetten en doen of je gek bent..Wat een slechte arrogante bedoeling daar, na 25 jaar klant bij kpn verwacht je toch een beetje fatsoen en service deze is ronduit slecht.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van KPN Business Center
|
Kwaliteit en service is hier zeer goed.
8.0
0
Klant van KPN Business Center
|
Lange wachttijd en er worden veel fouten gemaakt.
Te vaak terug gaan om de fouten te laten herstelen
4 Reviews Plaats review
Arjan Dieleman
|Zeer geacteerd vriendelijke slechte service, erg lange wachttijd. Beetje popie jopie gedrag en niet professioneel. Je wordt als een klein kind behandeld en in de wacht modus geduwd kopje koffie en dat soort geneuzel. Daarna telefoon achter gelaten en vervang telefoon mee gekregen deze deed het niet volgende dag weer terug. Wederom vervang toestel mee gekregen deed het weer niet. Derde keer in winkel derde vervangtoestel laten testen deed tel het weer niet hebben toen weer een ander vervangtoestel gepakt en uiteindelijk getest in winkel deed deze het uiteindelijk.
Beloofd werd dat we via mail op hoogte zouden worden gehouden van de toestand van onze telefoon wat binnen de garantie viel, en dat we binnen drie weken uiterlijk bericht kregen.
Niets gehoord, na 7 !!! weken zelf maar eens gaan kijken want bellen met de winkel gaat niet!!!
Zeer gespeeld vriendelijk weer ontvangen en uiteindelijk oude niet!!! gerepareerde telefoon weer mee gekregen, geen woord over niet terugbellen of mailen, arrogante kop op zetten en doen of je gek bent..Wat een slechte arrogante bedoeling daar, na 25 jaar klant bij kpn verwacht je toch een beetje fatsoen en service deze is ronduit slecht.
Klant van KPN Business Center
|Kwaliteit en service is hier zeer goed.
Klant van KPN Business Center
|Lange wachttijd en er worden veel fouten gemaakt.
Te vaak terug gaan om de fouten te laten herstelen
Klant van KPN Business Center
|Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.