Wat een waardeloze opvang en stel ***! In het contact staat niks over het aantal uren dat het kind naar de opvang gaat. Toch komen hun met een X aantal uren waar je na het tekenen van contract niet onderuit kan. Al haal je je kind 3u eerder van school, toch berekenen hun die 3u die niet gecrediteerd worden of wat ook. Je betaald dan voor opvang waar je kind geen gebruik van maakt. Hun zeggen heel simpel, als je je kind eerder ophaald dan is dat uw probleem dat u de kosten moet betalen... ***Praktijken!!
2.0
Het beleid
De lokatie
De medewerkers
De informatieverstrekking
Mamatje
|
Wat een verschrikkelijke organisatie. Onze ervaring met Korein is helaas erg negatief. Het kind staat hier niet centraal en bij zorgen of klachten wordt er onvriendelijk en brutaal naar ouders gereageerd. Communicatie verloopt onprofessioneel en er wordt weinig meegedacht. Wij hebben ons niet serieus genomen gevoeld en raden deze opvang daarom niet aan.
1.0
Het beleid
De lokatie
De medewerkers
De informatieverstrekking
Mama
|
Wat een bagger en verschrikkelijke organisatie.
Als ouder wordt je absoluut niet serieus genomen. Er wordt zeer zeker niet naar het welbevinden van het kind gekeken. Ze liegen alles bij elkaar. Als je een klacht indient dan komt het weer terug bij de zelfde imbecielen locatiemanager terecht. Worden die managers zomaar van straat geplukt?!
Het is een wonder dat Korein niet failliet is. Niemand die ik heb gesproken is er tevreden over.
1.0
Het beleid
De lokatie
De medewerkers
De informatieverstrekking
Juf
|
We hebben zo een slechte ervaring telkens net deze organisatie. De groep sluit wekelijks. Nu is de groep hele maand gesloten en dat heeft de locatiemanager van desbetreffende locatie niet gecommuniceerd naar school. Zo wist school noch wij als ouders niet wie onze kinderen gaat opvangen of ophalen voor de BSO, want ze moesten opeens naar andere locatie. Manager is heel brutaal, ik heb telkens gevraagd wie gaat onze kinderen overnemen, zodat we dat weten en zelf ook aan school kunnen doorgeven, maar telkens kletste zij er over heen, nog steeds weten we niet wie onze kinderen ophaalt. Als je een keer in zoveel tijd aan de medewerker vraagt of ze een foto van ons kindje willen sturen, wordt er gezegd, als we tijd hebben, vervolgens ontvangen we niks. Er is altijd ruimte en tijd om foto's te maken of leuke dingen te doen met kindjes, dan maar 5 minuten minder staan kletsen met je collega. Slechte organisatie, slechte communicatie, slechte zorg, slecht beleid. 0,0. Verbaasd me dat ze nog bestaan eerlijk gezegd!
1.0
Het beleid
De lokatie
De medewerkers
De informatieverstrekking
Lukasz
|
Deze kinderopvangorganisatie laat veel te wensen over. We hebben één kind momenteel op de buitenschoolse opvang (BSO), en twee jaar geleden schreven we ons andere kind in, hopend op een tweede plekje bij dezelfde BSO. Zes maanden voor de gewenste startdatum vernamen we echter dat er geen plaats beschikbaar zou zijn voor ons tweede kind.
Toen ik het personeel vroeg of ze het contract voor ons oudste kind tijdelijk konden opschorten tot er plek was voor beiden, was het antwoord teleurstellend. Ze zeiden dat ze geen 'gat' in het contract van het oudste kind konden maken vanwege de onzekerheid over de beschikbaarheid van een plek voor het tweede kind. De enige optie was het beëindigen van de BSO voor ons oudste kind, maar dat zou het nog moeilijker maken om plekken te vinden voor beide kinderen.
Bovendien zijn de communicatie en betrokkenheid verre van voldoende. We krijgen vaak vage excuses, de groepen zijn gesloten, en bij uitstapjes is er beperkte ruimte. De communicatie via de app beperkt zich tot herinneringen voor afmeldingen tijdens vakanties of mededelingen over gesloten BSO-dagen. Het lijkt alsof de situatie van de ouders hen koud laat, gezien de lange wachtlijsten met andere kinderen. Dit toont een gebrek aan klantvriendelijkheid en menselijkheid in hun organisatie.
13 Reviews Plaats review
Erik
|Wat een waardeloze opvang en stel ***! In het contact staat niks over het aantal uren dat het kind naar de opvang gaat. Toch komen hun met een X aantal uren waar je na het tekenen van contract niet onderuit kan. Al haal je je kind 3u eerder van school, toch berekenen hun die 3u die niet gecrediteerd worden of wat ook. Je betaald dan voor opvang waar je kind geen gebruik van maakt. Hun zeggen heel simpel, als je je kind eerder ophaald dan is dat uw probleem dat u de kosten moet betalen... ***Praktijken!!
Mamatje
|Wat een verschrikkelijke organisatie. Onze ervaring met Korein is helaas erg negatief. Het kind staat hier niet centraal en bij zorgen of klachten wordt er onvriendelijk en brutaal naar ouders gereageerd. Communicatie verloopt onprofessioneel en er wordt weinig meegedacht. Wij hebben ons niet serieus genomen gevoeld en raden deze opvang daarom niet aan.
Mama
|Wat een bagger en verschrikkelijke organisatie.
Als ouder wordt je absoluut niet serieus genomen. Er wordt zeer zeker niet naar het welbevinden van het kind gekeken. Ze liegen alles bij elkaar. Als je een klacht indient dan komt het weer terug bij de zelfde imbecielen locatiemanager terecht. Worden die managers zomaar van straat geplukt?!
Het is een wonder dat Korein niet failliet is. Niemand die ik heb gesproken is er tevreden over.
Juf
|We hebben zo een slechte ervaring telkens net deze organisatie. De groep sluit wekelijks. Nu is de groep hele maand gesloten en dat heeft de locatiemanager van desbetreffende locatie niet gecommuniceerd naar school. Zo wist school noch wij als ouders niet wie onze kinderen gaat opvangen of ophalen voor de BSO, want ze moesten opeens naar andere locatie. Manager is heel brutaal, ik heb telkens gevraagd wie gaat onze kinderen overnemen, zodat we dat weten en zelf ook aan school kunnen doorgeven, maar telkens kletste zij er over heen, nog steeds weten we niet wie onze kinderen ophaalt. Als je een keer in zoveel tijd aan de medewerker vraagt of ze een foto van ons kindje willen sturen, wordt er gezegd, als we tijd hebben, vervolgens ontvangen we niks. Er is altijd ruimte en tijd om foto's te maken of leuke dingen te doen met kindjes, dan maar 5 minuten minder staan kletsen met je collega. Slechte organisatie, slechte communicatie, slechte zorg, slecht beleid. 0,0. Verbaasd me dat ze nog bestaan eerlijk gezegd!
Lukasz
|Deze kinderopvangorganisatie laat veel te wensen over. We hebben één kind momenteel op de buitenschoolse opvang (BSO), en twee jaar geleden schreven we ons andere kind in, hopend op een tweede plekje bij dezelfde BSO. Zes maanden voor de gewenste startdatum vernamen we echter dat er geen plaats beschikbaar zou zijn voor ons tweede kind.
Toen ik het personeel vroeg of ze het contract voor ons oudste kind tijdelijk konden opschorten tot er plek was voor beiden, was het antwoord teleurstellend. Ze zeiden dat ze geen 'gat' in het contract van het oudste kind konden maken vanwege de onzekerheid over de beschikbaarheid van een plek voor het tweede kind. De enige optie was het beëindigen van de BSO voor ons oudste kind, maar dat zou het nog moeilijker maken om plekken te vinden voor beide kinderen.
Bovendien zijn de communicatie en betrokkenheid verre van voldoende. We krijgen vaak vage excuses, de groepen zijn gesloten, en bij uitstapjes is er beperkte ruimte. De communicatie via de app beperkt zich tot herinneringen voor afmeldingen tijdens vakanties of mededelingen over gesloten BSO-dagen. Het lijkt alsof de situatie van de ouders hen koud laat, gezien de lange wachtlijsten met andere kinderen. Dit toont een gebrek aan klantvriendelijkheid en menselijkheid in hun organisatie.