Wat een bagger en verschrikkelijke organisatie.
Als ouder wordt je absoluut niet serieus genomen. Er wordt zeer zeker niet naar het welbevinden van het kind gekeken. Ze liegen alles bij elkaar. Als je een klacht indient dan komt het weer terug bij de zelfde imbecielen locatiemanager terecht. Worden die managers zomaar van straat geplukt?!
Het is een wonder dat Korein niet failliet is. Niemand die ik heb gesproken is er tevreden over.
1.0
Het beleid
De lokatie
De medewerkers
De informatieverstrekking
Juf
|
We hebben zo een slechte ervaring telkens net deze organisatie. De groep sluit wekelijks. Nu is de groep hele maand gesloten en dat heeft de locatiemanager van desbetreffende locatie niet gecommuniceerd naar school. Zo wist school noch wij als ouders niet wie onze kinderen gaat opvangen of ophalen voor de BSO, want ze moesten opeens naar andere locatie. Manager is heel brutaal, ik heb telkens gevraagd wie gaat onze kinderen overnemen, zodat we dat weten en zelf ook aan school kunnen doorgeven, maar telkens kletste zij er over heen, nog steeds weten we niet wie onze kinderen ophaalt. Als je een keer in zoveel tijd aan de medewerker vraagt of ze een foto van ons kindje willen sturen, wordt er gezegd, als we tijd hebben, vervolgens ontvangen we niks. Er is altijd ruimte en tijd om foto's te maken of leuke dingen te doen met kindjes, dan maar 5 minuten minder staan kletsen met je collega. Slechte organisatie, slechte communicatie, slechte zorg, slecht beleid. 0,0. Verbaasd me dat ze nog bestaan eerlijk gezegd!
1.0
Het beleid
De lokatie
De medewerkers
De informatieverstrekking
Lukasz
|
Deze kinderopvangorganisatie laat veel te wensen over. We hebben één kind momenteel op de buitenschoolse opvang (BSO), en twee jaar geleden schreven we ons andere kind in, hopend op een tweede plekje bij dezelfde BSO. Zes maanden voor de gewenste startdatum vernamen we echter dat er geen plaats beschikbaar zou zijn voor ons tweede kind.
Toen ik het personeel vroeg of ze het contract voor ons oudste kind tijdelijk konden opschorten tot er plek was voor beiden, was het antwoord teleurstellend. Ze zeiden dat ze geen 'gat' in het contract van het oudste kind konden maken vanwege de onzekerheid over de beschikbaarheid van een plek voor het tweede kind. De enige optie was het beëindigen van de BSO voor ons oudste kind, maar dat zou het nog moeilijker maken om plekken te vinden voor beide kinderen.
Bovendien zijn de communicatie en betrokkenheid verre van voldoende. We krijgen vaak vage excuses, de groepen zijn gesloten, en bij uitstapjes is er beperkte ruimte. De communicatie via de app beperkt zich tot herinneringen voor afmeldingen tijdens vakanties of mededelingen over gesloten BSO-dagen. Het lijkt alsof de situatie van de ouders hen koud laat, gezien de lange wachtlijsten met andere kinderen. Dit toont een gebrek aan klantvriendelijkheid en menselijkheid in hun organisatie.
1.0
Het beleid
De lokatie
De medewerkers
De informatieverstrekking
Paulina
|
Waardeloze organisatie. Eén kind zit op de BSO, andere 2 jaar geleden ingeschreven om ervoor te zorgen dat we wél een (tweede) plekje zouden krijgen op die BSO. 6 mnd van te voren krijgen we te horen dat er geen plaatsingsmogelijkheden zijn voor het tweede kind.
Dan vraag ik aan hen: fijn, gaan jullie dan contract voor het oudste kind tijdelijk on hold zetten totdat er een plek vrij komt voor beide kinderen ? (side note: ik heb er alles aan gedaan om kinderen ruimschot van te voren in te schrijven en het lijkt alsof ik nu thuis moet zitten met het tweede kind - én niet werken- terwijl ik tegelijk de BSO voor één kind moet betalen, sic!)
Hun reactie: "Het is niet mogelijk een gat in contract van (oudste kind) te maken. Het is namelijk onzeker wanneer ik een plaatsje voor (het tweede kind) beschikbaar krijg en waar ik dan op moet anticiperen voor (oudste kind). Een optie is om de BSO voor (oudste kind) te beëindigen maar het wordt een nog grotere uitdaging om dat BSO beschikbaar te krijgen voor twee kindjes. En als je geen contract meer hebt bij Korein, behoudt (het tweede kind) haar hoge prioriteit niet."
En daarbovenop: veel smoesjes, gesloten groepen, als er een uitstapje georganiseerd wordt mag je maar hopen dat je kind één keer in zoveel tijd in een busje met 8 zitten past, berichten in kinder app alleen met herinneringen om zich tijdig af te melden bij geen afname bijv. in de vakantieperiodes en/of herinneringen dat er geen BSO die dag is. En het maakt hen helemaal niks uit in welke situatie ouders belanden want ze hebben genoeg kinderen op de wachtlijsten staan. Lekker makkelijk en vooral menselijk en klantvriendelijk. *** organisatie.
1.0
Het beleid
De lokatie
De medewerkers
De informatieverstrekking
Mikel
|
Absolutely irresponsible organisation able to claim a service to parents they can't really offer. Since the pandemic ended a continuous reference to governmental policies with respect to the minimum staff per kids ratio has been used as an excuse to justify cancelling the BSO service. It has been the case before and after summer holidays, and during September (when presumably Korein should have done its homework) it has all been cancellation after cancellation, ending up in 1 BSO session during the whole month in our location. korein should close the business since it seems to be uncapable of dealing with the current demand.
11 Reviews Plaats review
Mama
|Wat een bagger en verschrikkelijke organisatie.
Als ouder wordt je absoluut niet serieus genomen. Er wordt zeer zeker niet naar het welbevinden van het kind gekeken. Ze liegen alles bij elkaar. Als je een klacht indient dan komt het weer terug bij de zelfde imbecielen locatiemanager terecht. Worden die managers zomaar van straat geplukt?!
Het is een wonder dat Korein niet failliet is. Niemand die ik heb gesproken is er tevreden over.
Juf
|We hebben zo een slechte ervaring telkens net deze organisatie. De groep sluit wekelijks. Nu is de groep hele maand gesloten en dat heeft de locatiemanager van desbetreffende locatie niet gecommuniceerd naar school. Zo wist school noch wij als ouders niet wie onze kinderen gaat opvangen of ophalen voor de BSO, want ze moesten opeens naar andere locatie. Manager is heel brutaal, ik heb telkens gevraagd wie gaat onze kinderen overnemen, zodat we dat weten en zelf ook aan school kunnen doorgeven, maar telkens kletste zij er over heen, nog steeds weten we niet wie onze kinderen ophaalt. Als je een keer in zoveel tijd aan de medewerker vraagt of ze een foto van ons kindje willen sturen, wordt er gezegd, als we tijd hebben, vervolgens ontvangen we niks. Er is altijd ruimte en tijd om foto's te maken of leuke dingen te doen met kindjes, dan maar 5 minuten minder staan kletsen met je collega. Slechte organisatie, slechte communicatie, slechte zorg, slecht beleid. 0,0. Verbaasd me dat ze nog bestaan eerlijk gezegd!
Lukasz
|Deze kinderopvangorganisatie laat veel te wensen over. We hebben één kind momenteel op de buitenschoolse opvang (BSO), en twee jaar geleden schreven we ons andere kind in, hopend op een tweede plekje bij dezelfde BSO. Zes maanden voor de gewenste startdatum vernamen we echter dat er geen plaats beschikbaar zou zijn voor ons tweede kind.
Toen ik het personeel vroeg of ze het contract voor ons oudste kind tijdelijk konden opschorten tot er plek was voor beiden, was het antwoord teleurstellend. Ze zeiden dat ze geen 'gat' in het contract van het oudste kind konden maken vanwege de onzekerheid over de beschikbaarheid van een plek voor het tweede kind. De enige optie was het beëindigen van de BSO voor ons oudste kind, maar dat zou het nog moeilijker maken om plekken te vinden voor beide kinderen.
Bovendien zijn de communicatie en betrokkenheid verre van voldoende. We krijgen vaak vage excuses, de groepen zijn gesloten, en bij uitstapjes is er beperkte ruimte. De communicatie via de app beperkt zich tot herinneringen voor afmeldingen tijdens vakanties of mededelingen over gesloten BSO-dagen. Het lijkt alsof de situatie van de ouders hen koud laat, gezien de lange wachtlijsten met andere kinderen. Dit toont een gebrek aan klantvriendelijkheid en menselijkheid in hun organisatie.
Paulina
|Waardeloze organisatie. Eén kind zit op de BSO, andere 2 jaar geleden ingeschreven om ervoor te zorgen dat we wél een (tweede) plekje zouden krijgen op die BSO. 6 mnd van te voren krijgen we te horen dat er geen plaatsingsmogelijkheden zijn voor het tweede kind.
Dan vraag ik aan hen: fijn, gaan jullie dan contract voor het oudste kind tijdelijk on hold zetten totdat er een plek vrij komt voor beide kinderen ? (side note: ik heb er alles aan gedaan om kinderen ruimschot van te voren in te schrijven en het lijkt alsof ik nu thuis moet zitten met het tweede kind - én niet werken- terwijl ik tegelijk de BSO voor één kind moet betalen, sic!)
Hun reactie: "Het is niet mogelijk een gat in contract van (oudste kind) te maken. Het is namelijk onzeker wanneer ik een plaatsje voor (het tweede kind) beschikbaar krijg en waar ik dan op moet anticiperen voor (oudste kind). Een optie is om de BSO voor (oudste kind) te beëindigen maar het wordt een nog grotere uitdaging om dat BSO beschikbaar te krijgen voor twee kindjes. En als je geen contract meer hebt bij Korein, behoudt (het tweede kind) haar hoge prioriteit niet."
En daarbovenop: veel smoesjes, gesloten groepen, als er een uitstapje georganiseerd wordt mag je maar hopen dat je kind één keer in zoveel tijd in een busje met 8 zitten past, berichten in kinder app alleen met herinneringen om zich tijdig af te melden bij geen afname bijv. in de vakantieperiodes en/of herinneringen dat er geen BSO die dag is. En het maakt hen helemaal niks uit in welke situatie ouders belanden want ze hebben genoeg kinderen op de wachtlijsten staan. Lekker makkelijk en vooral menselijk en klantvriendelijk. *** organisatie.
Mikel
|Absolutely irresponsible organisation able to claim a service to parents they can't really offer. Since the pandemic ended a continuous reference to governmental policies with respect to the minimum staff per kids ratio has been used as an excuse to justify cancelling the BSO service. It has been the case before and after summer holidays, and during September (when presumably Korein should have done its homework) it has all been cancellation after cancellation, ending up in 1 BSO session during the whole month in our location. korein should close the business since it seems to be uncapable of dealing with the current demand.