Titel: **Zeer teleurstellende ervaring met klantenservice en productkwaliteit**
Mijn ervaring met Koonings is ronduit teleurstellend. Op mijn trouwdag, een van de belangrijkste dagen van mijn leven, brak de overrok van mijn trouwjurk al na 15 minuten, waardoor ik mijn geplande fotoshoot moest afbreken. Dit veroorzaakte niet alleen veel stress, maar ook grote teleurstelling, aangezien mijn gasten de jurk in zijn geheel niet hebben kunnen bewonderen.
Na het incident heb ik direct contact opgenomen met Koonings, maar het duurde drie weken en meerdere telefoontjes van mijn kant voordat ik eindelijk een reactie kreeg. Het enige wat mij werd aangeboden, was het herstellen en reinigen van de rok, wat ik absoluut niet acceptabel vind voor een jurk van meer dan €2100. Verder werd er op een onpersoonlijke manier voorgesteld dat ik de jurk maar moest doorverkopen, wat naar mijn mening een volledig ongepaste opmerking is.
De klantenservice heeft ook totaal geen begrip getoond voor de situatie of het ongemak dat dit op mijn trouwdag heeft veroorzaakt. Er werd geen enkele vorm van excuses aangeboden, en het uiteindelijke aanbod van €100 compensatie is beschamend laag, gezien de emotionele schade en het ongemak dat ik heb ervaren.
Ik raad Koonings absoluut niet aan. Het bedrijf lijkt meer waarde te hechten aan hun eigen belang dan aan het welzijn en de tevredenheid van hun klanten.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Suzanne van de Ven
|
Superservice, ze namen alle tijd voor mij en begrepen precies welke smaak trouwjurken is zocht. Het interieur is prachtig mooi en er zijn diverse thema's zoals Ibiza showroom met strandjurken. Erg mooi.
2 Reviews Plaats review
Linsey blankendaal
|Titel: **Zeer teleurstellende ervaring met klantenservice en productkwaliteit**
Mijn ervaring met Koonings is ronduit teleurstellend. Op mijn trouwdag, een van de belangrijkste dagen van mijn leven, brak de overrok van mijn trouwjurk al na 15 minuten, waardoor ik mijn geplande fotoshoot moest afbreken. Dit veroorzaakte niet alleen veel stress, maar ook grote teleurstelling, aangezien mijn gasten de jurk in zijn geheel niet hebben kunnen bewonderen.
Na het incident heb ik direct contact opgenomen met Koonings, maar het duurde drie weken en meerdere telefoontjes van mijn kant voordat ik eindelijk een reactie kreeg. Het enige wat mij werd aangeboden, was het herstellen en reinigen van de rok, wat ik absoluut niet acceptabel vind voor een jurk van meer dan €2100. Verder werd er op een onpersoonlijke manier voorgesteld dat ik de jurk maar moest doorverkopen, wat naar mijn mening een volledig ongepaste opmerking is.
De klantenservice heeft ook totaal geen begrip getoond voor de situatie of het ongemak dat dit op mijn trouwdag heeft veroorzaakt. Er werd geen enkele vorm van excuses aangeboden, en het uiteindelijke aanbod van €100 compensatie is beschamend laag, gezien de emotionele schade en het ongemak dat ik heb ervaren.
Ik raad Koonings absoluut niet aan. Het bedrijf lijkt meer waarde te hechten aan hun eigen belang dan aan het welzijn en de tevredenheid van hun klanten.
Suzanne van de Ven
|Superservice, ze namen alle tijd voor mij en begrepen precies welke smaak trouwjurken is zocht. Het interieur is prachtig mooi en er zijn diverse thema's zoals Ibiza showroom met strandjurken. Erg mooi.