Super geholpen! Had online bestelling geplaatst nadat ik telefonisch goede voorlichting had gekregen. Bij mijn bestelling vergeten huisnummer in te geven werd ik door de klantenservice gebeld. Persoonlijke benadering...top. Mooie kwaliteit pannen ontvangen en met veel plezier heb ik ze nu een paar maanden in gebruik https://www.kookcomfort.nl/elo-pannenset-rondello-4-delig
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jeroen
|
Op 5-9 bestek set besteld via filiaal Uden aan €379,95 en groot gedeelte van de items in de verzending waren beschadigd(diepe krassen/putjes). Klacht ingediend op 9-11 en nadat ik zelf nogmaals had teruggebeld had naar het filiaal, werd uiteindelijk pas 16-9 contact opgenomen met de berichtgeving dat ik zelf maar het hoofdkantoor moet bellen.
Het hoofdkantoor gaf aan dat de winkel de protocollen niet had gevolgd en pronkte met hun 9,2 beoordeling op Kiyoh die ze niet voor niets hebben.
Ik mocht de bestelling op eigen kosten retourneren. Dit weigerde ik, aangezien KookComfort beschadigde items levert per post. Toen mocht ik ineens mijn producten houden. Ik moest foto's maken van de beschadigingen en ter compensatie kreeg ik de beschadigde items, nieuwe toegestuurd.
Op 28-9 ontving ik deze en waren grotendeels ook beschadigd. Als reactie hierop eiste ik mijn geld terug en wou ik de koopovereenkomst beëindigen. Bovendien heb ik ook hier (soort gelijke) foto's van de beschadigde items toegestuurd.
KookComfort kon uit de foto's onvoldoende beoordelen en liet dit dan door een derde partij beoordelen waar ik de producten naar toe mocht sturen. Dit weigerde ik, aangezien ik geen koopovereenkomst heb met andere partijen.
Met hulp van rechtsbijstand en ingebrekestelling heeft uiteindelijk Kookcomfort "uit coulance" & "we hebben dit nog nooit meegemaakt" "betreuren dat je zo slechte ervaring met merk X hebt" mijn geld, na ruim 8 weken, terugbetaald.
De wijze waarop ik als klant behandeld word vanuit KookComfort(hoofdkantoor) is:
- Waardeloos. Zeker o.b.v. een 9.2 op Kiyoh, laat me niet lachen(had eenvoudig opgelost kunnen worden + positieve recensie);
- zeer klantonvriendelijk(mij een schuldgevoel geven, omdat elke oplossing onvoldoende is + kortaf in telefoongesprekken en hun eigen leverancier afkraken)
- extreem lange reactie tijden; bureaucratie ten top (ruim 8 weken klachtenprocedure)
2 Reviews Plaats review
Marie
|Super geholpen! Had online bestelling geplaatst nadat ik telefonisch goede voorlichting had gekregen. Bij mijn bestelling vergeten huisnummer in te geven werd ik door de klantenservice gebeld. Persoonlijke benadering...top. Mooie kwaliteit pannen ontvangen en met veel plezier heb ik ze nu een paar maanden in gebruik https://www.kookcomfort.nl/elo-pannenset-rondello-4-delig
Jeroen
|Op 5-9 bestek set besteld via filiaal Uden aan €379,95 en groot gedeelte van de items in de verzending waren beschadigd(diepe krassen/putjes). Klacht ingediend op 9-11 en nadat ik zelf nogmaals had teruggebeld had naar het filiaal, werd uiteindelijk pas 16-9 contact opgenomen met de berichtgeving dat ik zelf maar het hoofdkantoor moet bellen.
Het hoofdkantoor gaf aan dat de winkel de protocollen niet had gevolgd en pronkte met hun 9,2 beoordeling op Kiyoh die ze niet voor niets hebben.
Ik mocht de bestelling op eigen kosten retourneren. Dit weigerde ik, aangezien KookComfort beschadigde items levert per post. Toen mocht ik ineens mijn producten houden. Ik moest foto's maken van de beschadigingen en ter compensatie kreeg ik de beschadigde items, nieuwe toegestuurd.
Op 28-9 ontving ik deze en waren grotendeels ook beschadigd. Als reactie hierop eiste ik mijn geld terug en wou ik de koopovereenkomst beëindigen. Bovendien heb ik ook hier (soort gelijke) foto's van de beschadigde items toegestuurd.
KookComfort kon uit de foto's onvoldoende beoordelen en liet dit dan door een derde partij beoordelen waar ik de producten naar toe mocht sturen. Dit weigerde ik, aangezien ik geen koopovereenkomst heb met andere partijen.
Met hulp van rechtsbijstand en ingebrekestelling heeft uiteindelijk Kookcomfort "uit coulance" & "we hebben dit nog nooit meegemaakt" "betreuren dat je zo slechte ervaring met merk X hebt" mijn geld, na ruim 8 weken, terugbetaald.
De wijze waarop ik als klant behandeld word vanuit KookComfort(hoofdkantoor) is:
- Waardeloos. Zeker o.b.v. een 9.2 op Kiyoh, laat me niet lachen(had eenvoudig opgelost kunnen worden + positieve recensie);
- zeer klantonvriendelijk(mij een schuldgevoel geven, omdat elke oplossing onvoldoende is + kortaf in telefoongesprekken en hun eigen leverancier afkraken)
- extreem lange reactie tijden; bureaucratie ten top (ruim 8 weken klachtenprocedure)
Voor mij NOOIT MEER Kook(dis)Comfort!