Zeer slecht!!. Deze tandarts heeft erg veel fouten gemaakt waardoor ik nu als 22 jarige een erg slecht gebit heb!! Ik ga nu zeer regelmatig naar de mondhygiëniste en zij is druk bezig om mijn gebit te herstellen.
Bij behandelingen worden veel fouten gemaakt. Vergeten anti-biotica te geven en wanneer je vervolgens met klachten komt wordt er gezegd: 'Ik had je toch anti-biotica meegegeven?' Nee hoor. 'Oh, dan moet je die nog even krijgen'. Pluspunten: Op loopafstand van busstation. Minpunten: Zeer slechte kwaliteit. Behandelingen worden niet goed uitgevoerd. Er worden ook behandelingen (vullen, tandvlees schoonmaken) uitgevoerd terwijl deze (nog) niet nodig waren, aldus andere deskundigen die mijn gebit bekeken. Ik ben overgestapt naar een andere tandarts!.
2.0
ex klant
|
Slecht werk. Zeer slechte ervaringen met deze tandartspraktijk. Sealing viel meerdere malen binnen een aantal weken van de tand af. Kreeg hier tot 3x toe steeds de rekening voor! Garantie tot de deur dus. 2x betaald en daarna geweigerd te voldoen. Per direct weg naar andere tandarts. In mijn omgeving hoor ik voortdurend dezelfe negatieve ervaringen. Jammer dat je bijna nergens anders terecht kunt in NOP. Maar beter wachten op een plek elders dan hier onder de behandeling blijven. Pluspunten: Mooie praktijk. Minpunten: Mooie praatjes. Onprofessioneel. Geen garantie op verrichte werkzaamheden. Letterlijk werd gezegd: mond opendoen betekent betalen"."
2.0
Sanne
|
Zeer slechte recensie. Mijn dochter heeft een melkkies laten vullen bij deze praktijk, maar na de behandeling bleef ze pijn houden. Maar volgens praktijk was dit niet mogelijk de tand was gevuld.
Later toen de tand uitviel bleek waarom ze pijn bleef houden de tand was aan 1 kant bijna volledig weggerot, onder de vulling ! het vreemde is dat dit in een tijdsbestek van 3 maanden is gebeurd. Vervolgens viel de vulling van mijn man uit en bleek hier hetzelfde gebeurd te zijn. Pluspunten: Moderne apparatuur, tandarts is vriendelijk. Minpunten: De behandel kwaliteit is waardeloos.
Het maken van een afspraak is lastig
Telefonisch contact krijgen is lastig
Winig tijd en uitleg voor patiënten.
3 Reviews Plaats review
ex-klant
|Zeer slecht!!. Deze tandarts heeft erg veel fouten gemaakt waardoor ik nu als 22 jarige een erg slecht gebit heb!! Ik ga nu zeer regelmatig naar de mondhygiëniste en zij is druk bezig om mijn gebit te herstellen.
Bij behandelingen worden veel fouten gemaakt. Vergeten anti-biotica te geven en wanneer je vervolgens met klachten komt wordt er gezegd: 'Ik had je toch anti-biotica meegegeven?' Nee hoor. 'Oh, dan moet je die nog even krijgen'. Pluspunten: Op loopafstand van busstation. Minpunten: Zeer slechte kwaliteit. Behandelingen worden niet goed uitgevoerd. Er worden ook behandelingen (vullen, tandvlees schoonmaken) uitgevoerd terwijl deze (nog) niet nodig waren, aldus andere deskundigen die mijn gebit bekeken. Ik ben overgestapt naar een andere tandarts!.
ex klant
|Slecht werk. Zeer slechte ervaringen met deze tandartspraktijk. Sealing viel meerdere malen binnen een aantal weken van de tand af. Kreeg hier tot 3x toe steeds de rekening voor! Garantie tot de deur dus. 2x betaald en daarna geweigerd te voldoen. Per direct weg naar andere tandarts. In mijn omgeving hoor ik voortdurend dezelfe negatieve ervaringen. Jammer dat je bijna nergens anders terecht kunt in NOP. Maar beter wachten op een plek elders dan hier onder de behandeling blijven. Pluspunten: Mooie praktijk. Minpunten: Mooie praatjes. Onprofessioneel. Geen garantie op verrichte werkzaamheden. Letterlijk werd gezegd: mond opendoen betekent betalen"."
Sanne
|Zeer slechte recensie. Mijn dochter heeft een melkkies laten vullen bij deze praktijk, maar na de behandeling bleef ze pijn houden. Maar volgens praktijk was dit niet mogelijk de tand was gevuld.
Later toen de tand uitviel bleek waarom ze pijn bleef houden de tand was aan 1 kant bijna volledig weggerot, onder de vulling ! het vreemde is dat dit in een tijdsbestek van 3 maanden is gebeurd. Vervolgens viel de vulling van mijn man uit en bleek hier hetzelfde gebeurd te zijn. Pluspunten: Moderne apparatuur, tandarts is vriendelijk. Minpunten: De behandel kwaliteit is waardeloos.
Het maken van een afspraak is lastig
Telefonisch contact krijgen is lastig
Winig tijd en uitleg voor patiënten.