Krijtverf laten mengen...de kleur te licht. Mijn fout. Of ze een zelfde kleurcode op mijn rizico er bij kunnen doen. "Nee" zei de dame uit kantoor in het zwart. Waarom niet. Vroeg ik. Maar ze bleef ontwijkend antwoorden en gaf geen duidelijkheid...gewoon nee, "hebben we afgesproken" zei ze op het laatst...toen ik aandrong op antwoord. Wat een vervelend mens zeg....hoe ze op mij reageerde.
Totaal geen vriendelijkheid vanaf begin.
Als iets niet kan, is een helder uitleg waarom niet, toch het minste wat je mag verwachten toch..?
Voel mij echt geiriteerd daar over, hoe ze mij benaderde,en maar niet met een duidelijke uitleg kwam...
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Scarlet
|
tjonge, wat een sjagrijnig mens staat daar zeg. Wij vroegen haar wat over een product, ze deed eerst net of ze ons niet hoorde en toen wij onze vraag herhaalde keek ze ons aan *< >* , niet te geloven. We kregen een bits antwoord toen we de prijs vroegen en verder mochten we het uitzoeken. Nou, wij gauw die zaak uit, *< >* , die deed net alsof we bij de gaarkeuken om eten kwamen bedelen! Zijn ze allemaal zo vriendelijk daar in dat Schoonhoven? Jeetje zeg, ga dan niet in zo'n winkel staan *< >* Ons niet meer gezien in zo'n zaak! Toen we er de vorige keer waren hadden we een offerte gevraagd over iets, dat zou toegestuurd worden, ook nooit ontvangen dus. Wat een rare zaak, die moeten hoognodig eens een cursus serviceverlening gaan volgen!
2 Reviews Plaats review
Wings
|Krijtverf laten mengen...de kleur te licht. Mijn fout. Of ze een zelfde kleurcode op mijn rizico er bij kunnen doen. "Nee" zei de dame uit kantoor in het zwart. Waarom niet. Vroeg ik. Maar ze bleef ontwijkend antwoorden en gaf geen duidelijkheid...gewoon nee, "hebben we afgesproken" zei ze op het laatst...toen ik aandrong op antwoord. Wat een vervelend mens zeg....hoe ze op mij reageerde.
Totaal geen vriendelijkheid vanaf begin.
Als iets niet kan, is een helder uitleg waarom niet, toch het minste wat je mag verwachten toch..?
Voel mij echt geiriteerd daar over, hoe ze mij benaderde,en maar niet met een duidelijke uitleg kwam...
Scarlet
|tjonge, wat een sjagrijnig mens staat daar zeg. Wij vroegen haar wat over een product, ze deed eerst net of ze ons niet hoorde en toen wij onze vraag herhaalde keek ze ons aan *< >* , niet te geloven. We kregen een bits antwoord toen we de prijs vroegen en verder mochten we het uitzoeken. Nou, wij gauw die zaak uit, *< >* , die deed net alsof we bij de gaarkeuken om eten kwamen bedelen! Zijn ze allemaal zo vriendelijk daar in dat Schoonhoven? Jeetje zeg, ga dan niet in zo'n winkel staan *< >* Ons niet meer gezien in zo'n zaak! Toen we er de vorige keer waren hadden we een offerte gevraagd over iets, dat zou toegestuurd worden, ook nooit ontvangen dus. Wat een rare zaak, die moeten hoognodig eens een cursus serviceverlening gaan volgen!