Prima bedrijf. Erg blij met mijn levering. Alleen mag er wel aan de fotos gesleuteld worden. Sommige zijn niet zomooi
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Karel Kleijn
|
Prima balken gekregen. Ga binnenkort weer bestellen.
Aan te bevelen. Zeker als er een nieuwe website komt.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Frank
|
10 simpele haakjes besteld die direct leverbaar zouden moeten zijn: heeft meer dan een maand en enkele emails gedurud voor ze er eindelijk waren
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Tanja
|
Klushandel: niet doen. Ooit een bestelling gedaan, verkeerd geleverd, ik moest op eigen kosten terugsturen (o.a. objecten van 3m lang!), een jaar lang gebeld en aangetekende brieven verstuurd, ineens was Klushandel failliet en moest ik volgens de nieuwe eigenaar contact opnemen "met de curator". De curator zei: sluit maar achteraan aan, verder nooit meer iets gehoord. Waarom neemt een nieuwe eigenaar een bedrijf met dezelfde naam over, op hetzelfde adres, en naar lijkt, ook dezelfde medewerkers?
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jack
|
Ik bestel tegenwoordig mijn klusspullen online. Ik heb bij Klushandel.nl alles en kan afspreken wanneer ik het op het werk wil hebben.
Ook de prijs is goed. Bij grotere bestellingen komen spullen in 2 delen. Met de hand lossen is niet altijd even handig maar de chauffeur helpt ook mee.
23 Reviews Plaats review
Steve
|Prima bedrijf. Erg blij met mijn levering. Alleen mag er wel aan de fotos gesleuteld worden. Sommige zijn niet zomooi
Karel Kleijn
|Prima balken gekregen. Ga binnenkort weer bestellen.
Aan te bevelen. Zeker als er een nieuwe website komt.
Frank
|10 simpele haakjes besteld die direct leverbaar zouden moeten zijn: heeft meer dan een maand en enkele emails gedurud voor ze er eindelijk waren
Sylvia
|Tanja
|Klushandel: niet doen. Ooit een bestelling gedaan, verkeerd geleverd, ik moest op eigen kosten terugsturen (o.a. objecten van 3m lang!), een jaar lang gebeld en aangetekende brieven verstuurd, ineens was Klushandel failliet en moest ik volgens de nieuwe eigenaar contact opnemen "met de curator". De curator zei: sluit maar achteraan aan, verder nooit meer iets gehoord. Waarom neemt een nieuwe eigenaar een bedrijf met dezelfde naam over, op hetzelfde adres, en naar lijkt, ook dezelfde medewerkers?
Sylvia
|Jack
|Ik bestel tegenwoordig mijn klusspullen online. Ik heb bij Klushandel.nl alles en kan afspreken wanneer ik het op het werk wil hebben.
Ook de prijs is goed. Bij grotere bestellingen komen spullen in 2 delen. Met de hand lossen is niet altijd even handig maar de chauffeur helpt ook mee.
Topwinkel!