Hier kunt u uw ervaring uitgebreid omschrijven en toelichten: (optioneel)
Voor mij kennismaking met een onbekende site die eindigde met een buitengewoon goede ervaring! Vanaf het begin uitgebreide informatie over het verloop van mn bestelling, die ook nog supersnel geleverd was.
En het bestelde hoesje is ook precies wat ik verwachtte. Een dikke 10 voor Kloeg.com!!
10
Jolien Lalleman
|
Hier kunt u uw ervaring uitgebreid omschrijven en toelichten: (optioneel)
Mijn bestelling heb ik goed en snel ontvangen. Helemaal super!
10
Jozef Delcroix
|
Hier kunt u uw ervaring uitgebreid omschrijven en toelichten: (optioneel)
Geen opmerkingen of klachten
8.0
Carina Beusen
|
Hier kunt u uw ervaring uitgebreid omschrijven en toelichten: (optioneel)
Ik raad iedereen aan die een hoesje of wat anders nodig heeft bij jullie te bestellen ben zeer tevreden en moet niet te lang wachten ...ik ben heel tevreden
10
Janneke van 't Schip
|
Hier kunt u uw ervaring uitgebreid omschrijven en toelichten: (optioneel)
Ik heb gebeld omdat er een probleem was met bestellen. Ik werd heel vriendelijk geholpen en het probleem werd direct opgelost. Ik ben er heel blij mee
2861 Reviews Plaats review
V.M. van der Moer-Kosar
|Hier kunt u uw ervaring uitgebreid omschrijven en toelichten: (optioneel)
Voor mij kennismaking met een onbekende site die eindigde met een buitengewoon goede ervaring! Vanaf het begin uitgebreide informatie over het verloop van mn bestelling, die ook nog supersnel geleverd was.
En het bestelde hoesje is ook precies wat ik verwachtte. Een dikke 10 voor Kloeg.com!!
Jolien Lalleman
|Hier kunt u uw ervaring uitgebreid omschrijven en toelichten: (optioneel)
Mijn bestelling heb ik goed en snel ontvangen. Helemaal super!
Jozef Delcroix
|Hier kunt u uw ervaring uitgebreid omschrijven en toelichten: (optioneel)
Geen opmerkingen of klachten
Carina Beusen
|Hier kunt u uw ervaring uitgebreid omschrijven en toelichten: (optioneel)
Ik raad iedereen aan die een hoesje of wat anders nodig heeft bij jullie te bestellen ben zeer tevreden en moet niet te lang wachten ...ik ben heel tevreden
Janneke van 't Schip
|Hier kunt u uw ervaring uitgebreid omschrijven en toelichten: (optioneel)
Ik heb gebeld omdat er een probleem was met bestellen. Ik werd heel vriendelijk geholpen en het probleem werd direct opgelost. Ik ben er heel blij mee