Zeker goed voor angstige mensen. Mooie praktijk, duidelijke rekeningen. Pluspunten: IK ben ongeveer een jaar patiënt. De baliemedewerkers zijn vriendelijk.Balie is zeker weten het grote pluspunt van de praktijk. Zij hebben mij echt over de streep geholpen om te komen. Hiervoor ben ik 7 jaar niet geweest, dus ik was erg bang.
Als eerste een controle gehad en ik kreeg gelijk een begroting mee, want het nodige moest gebeuren. Als eerste naar de mondhygiënist gegaan om alles te laten reinigen. In totaal nog 6 afspraken gehad bij de tandarts Nada.Geen poespas en erg direct. Ze werkt erg snel en goed!
Ze legt het hoognodige uit en veroordeelde mij niet.
Ik heb geen pijn meer. Ben over mijn angst heen. De assistente is ook aardig. Minpunten: Idee, dat de baliemedewerkers veel administratie ofzo tussendoor moesten doen. 1 keer heb ik ze een uur kunnen observeren, vanwege een eigen vergissing in tijd en volgens mij is de werkdruk daar erg hoog voor ze.
Telefoon gaat ook continue. Een patient die al 10 minuten stond te zeuren hebben ze een beetje afgewimpelt, wel nette manier.
8.0
Pris Meijerse
|
Goede Praktijk. Mooi, nieuw en aardige mensen. Pluspunten: Goede behandeling
Begrijpende mensen
inzichtelijke nota. Minpunten: niet echt.
2 Reviews Plaats review
Priscilla Frankense
|Zeker goed voor angstige mensen. Mooie praktijk, duidelijke rekeningen. Pluspunten: IK ben ongeveer een jaar patiënt. De baliemedewerkers zijn vriendelijk.Balie is zeker weten het grote pluspunt van de praktijk. Zij hebben mij echt over de streep geholpen om te komen. Hiervoor ben ik 7 jaar niet geweest, dus ik was erg bang.
Als eerste een controle gehad en ik kreeg gelijk een begroting mee, want het nodige moest gebeuren. Als eerste naar de mondhygiënist gegaan om alles te laten reinigen. In totaal nog 6 afspraken gehad bij de tandarts Nada.Geen poespas en erg direct. Ze werkt erg snel en goed!
Ze legt het hoognodige uit en veroordeelde mij niet.
Ik heb geen pijn meer. Ben over mijn angst heen. De assistente is ook aardig. Minpunten: Idee, dat de baliemedewerkers veel administratie ofzo tussendoor moesten doen. 1 keer heb ik ze een uur kunnen observeren, vanwege een eigen vergissing in tijd en volgens mij is de werkdruk daar erg hoog voor ze.
Telefoon gaat ook continue. Een patient die al 10 minuten stond te zeuren hebben ze een beetje afgewimpelt, wel nette manier.
Pris Meijerse
|Goede Praktijk. Mooi, nieuw en aardige mensen. Pluspunten: Goede behandeling
Begrijpende mensen
inzichtelijke nota. Minpunten: niet echt.