klantenservice Philips over retour 100 euro Ik heb op 13-11-11 een tv gekocht bij de Makro in Hengelo.
Er stond met grote letters bij de tv: nu met 100 euro retour van Philips.
Scheelt toch weer niet dan?? Meteen s'maandags gebeld met Philips om te vragen hoe ik de 100 euro terug kan krijgen.
Het werd netjes uitgelegd en ik stuurde de bon,de streepjescode en de geprinte papieren op.
Nu afwachten,alleen het duurde wel erg lang,2 maand gewacht en vrijdag 13 januari gemaild waar de 100 euro bleef.
Werd ik zaterdag gebeld door een meneer van de klantenservice,deze vertelde mij dat hij de papieren wel had gekregen,maar dat ik de tv in oktober gekocht moest hebben om in aanmerking te komen voor de 100 euro.
Maar?? het stond bij de makro?? Ik werd een beetje uitgelachen door de meneer die zei dat ik maar naar de Makro toe moest gaan.
Ik vertelde hem dat ik 2x gemaild had met Philips,mij had ingeschreven waar ik exact de datum van aankoop in moest vullen.
Dat had de klantenservice toch moeten zien? en toch hielpen ze mij met de aanvraag.
Weer werd ik uitgelachen en lachend werd mij verteld dat Philips echt geen uitzondering voor mij zou maken!!
Ik stond echt perplex !! niet alleen dat die 100 euro door mijn neus werd geboord,
Ik werd ook nog uitgelachen, en als ik wat wilde uitleggen "de meneer"er steeds doorheen praatte, en steeds zei Ja daar kan ik verder niets aan doen!!
Ik hoop dat Philips en beter kijkt naar hun personeel !!
En de Makro?? dat vermeld ik onder de Makro.
Dus Philips, leuke aktie doen wij vaker!!!!!!!!!!!!
1 Review Plaats review
Ellen
|klantenservice Philips over retour 100 euro
Ik heb op 13-11-11 een tv gekocht bij de Makro in Hengelo.
Er stond met grote letters bij de tv: nu met 100 euro retour van Philips.
Scheelt toch weer niet dan?? Meteen s'maandags gebeld met Philips om te vragen hoe ik de 100 euro terug kan krijgen.
Het werd netjes uitgelegd en ik stuurde de bon,de streepjescode en de geprinte papieren op.
Nu afwachten,alleen het duurde wel erg lang,2 maand gewacht en vrijdag 13 januari gemaild waar de 100 euro bleef.
Werd ik zaterdag gebeld door een meneer van de klantenservice,deze vertelde mij dat hij de papieren wel had gekregen,maar dat ik de tv in oktober gekocht moest hebben om in aanmerking te komen voor de 100 euro.
Maar?? het stond bij de makro?? Ik werd een beetje uitgelachen door de meneer die zei dat ik maar naar de Makro toe moest gaan.
Ik vertelde hem dat ik 2x gemaild had met Philips,mij had ingeschreven waar ik exact de datum van aankoop in moest vullen.
Dat had de klantenservice toch moeten zien? en toch hielpen ze mij met de aanvraag.
Weer werd ik uitgelachen en lachend werd mij verteld dat Philips echt geen uitzondering voor mij zou maken!!
Ik stond echt perplex !! niet alleen dat die 100 euro door mijn neus werd geboord,
Ik werd ook nog uitgelachen, en als ik wat wilde uitleggen "de meneer"er steeds doorheen praatte, en steeds zei Ja daar kan ik verder niets aan doen!!
Ik hoop dat Philips en beter kijkt naar hun personeel !!
En de Makro?? dat vermeld ik onder de Makro.
Dus Philips, leuke aktie doen wij vaker!!!!!!!!!!!!