Na 43 jaar klant hoorde ik al uit de markt dat het op dit kantoor niet meer liep zoals voorheen. Ben daar nu zelf ook achter. Zelfde klachten als hierboven. Ga in het nieuwe jasr achter een ander kantoor aan. Geen aanrader.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lex
|
Notaris hield zich niet aan gemaakte afspraken. Kennis niveau op bepaalde gebieden ontbreekt. Kantoor stuurt je dan helaas niet door naar een specialist.
Ik zou dit kantoor niet aanbevelen
3.0
klantvriendelijkheid
snelheid
inzichtelijkheid
service
Peter Zuidijk
|
Erg klantonvriendelijk en duur kantoor. Denkt dat ze het monopoly hebben op Schouwen-Duiveland. Slordig, nalatig. Altijd in gesprek als je om iemand vraagt. Ze bellen niet terug.
Ik zou dit kantoor niet aanbevelen
3 Reviews Plaats review
Lambert
|Na 43 jaar klant hoorde ik al uit de markt dat het op dit kantoor niet meer liep zoals voorheen. Ben daar nu zelf ook achter. Zelfde klachten als hierboven. Ga in het nieuwe jasr achter een ander kantoor aan. Geen aanrader.
Lex
|Notaris hield zich niet aan gemaakte afspraken. Kennis niveau op bepaalde gebieden ontbreekt. Kantoor stuurt je dan helaas niet door naar een specialist.
Ik zou dit kantoor niet aanbevelen
Peter Zuidijk
|Erg klantonvriendelijk en duur kantoor. Denkt dat ze het monopoly hebben op Schouwen-Duiveland. Slordig, nalatig. Altijd in gesprek als je om iemand vraagt. Ze bellen niet terug.
Ik zou dit kantoor niet aanbevelen