zeer slechte service en heel lang op je eten wachten !!!. Gisteren waren wij voor een bestelling, zoals elke zondag, bij King Lao..
We deden onze bestelling en deze werd nogmaals herhaald door de medewerker achter de counter.
Toen wij thuis kwamen zagen wij dat het broodje gezond, die voor mijn schoonmoeder was, er niet bij zat. Ik nam telefonisch contact op met de snackbar en vertelde mijn probleem. Op de achtergrond hoorde ik een meisje, die de telefoon aannam, tegen haar collega zeggen dat het wel op de bon stond en dat hij het maar moest oplossen. Toen ik hem aan de lijn kreeg werd even gezegd dat wij geen broodje gezond hadden besteld omdat er geen bruin brood meer was en werd gezegd dat ik zat te verzinnen dat er een broodje gezond was besteld.. Het werd een welles-nietes verhaal en ik als klant had hier natuurlijk geen zin in er werd eigenlijk best wel boos. Te meer omdat ik voor leugenaar werd uitgemaakt terwijl deze jongeman glashard zat te liegen. Ik besloot mijn gesprek met hem dat hij het zou oplossen en dat het broodje nabezorgd zou worden.
Na ongeveer drie kwartier, dus toen we klaar waren met eten stonden twee dames voor de deur met het broodje. De ene dame ging meteen tegen mij zeggen: Waar is je bon dan?! En dit herhaalde ze wel drie keer. Mijn schoonvader vertelde dat wij geen bon gekregen hadden en alleen een nummertje, als een chinees restaurant. Het was dus wel gënant, omdat ze zelf wel moest weten dat ze hun klanten automatisch geen bon geven.
Ik vond het toch wel erg merkwaardig verhaal worden.
Daarna kwam ze met het argument dat ik een duplicaat bon had moeten vragen en dat ik de bestelling maar zelf hadden moeten nakijken!.. Zie je het al voor je? Daar op de balie de hele tas leeg halen en dan de bestelling zakje voor zakje leeg halen (? )
Ze kwamen uiteindelijk met de oplossing dat het broodje dat ze bij hun hadden alsnog moesten betalen. Wij moesten voor hun fout gaan betalen? Wat is dat nou voor service? Mijn schoonvader gaf aan dat ze beter maar weg konden gaan incl. Broodje.
Einde van het verhaal: Een zeer ontevreden klant. Met als extra opmerking: Waarom kom je met het broodje langs als je het toch niet netjes wil oplossen? De fout lag bij hun en gaan ze het zo oplossen? Nu heeft mijn schoonmoeder zonder eten gezeten en wij komen daar dus nooit meer terug!. Pluspunten: lekker dichtbij. Minpunten: slechte service en ze nemen de klant niet serieus !!!.
1 Review Plaats review
Vincent de Wit
|zeer slechte service en heel lang op je eten wachten !!!. Gisteren waren wij voor een bestelling, zoals elke zondag, bij King Lao..
We deden onze bestelling en deze werd nogmaals herhaald door de medewerker achter de counter.
Toen wij thuis kwamen zagen wij dat het broodje gezond, die voor mijn schoonmoeder was, er niet bij zat. Ik nam telefonisch contact op met de snackbar en vertelde mijn probleem. Op de achtergrond hoorde ik een meisje, die de telefoon aannam, tegen haar collega zeggen dat het wel op de bon stond en dat hij het maar moest oplossen. Toen ik hem aan de lijn kreeg werd even gezegd dat wij geen broodje gezond hadden besteld omdat er geen bruin brood meer was en werd gezegd dat ik zat te verzinnen dat er een broodje gezond was besteld.. Het werd een welles-nietes verhaal en ik als klant had hier natuurlijk geen zin in er werd eigenlijk best wel boos. Te meer omdat ik voor leugenaar werd uitgemaakt terwijl deze jongeman glashard zat te liegen. Ik besloot mijn gesprek met hem dat hij het zou oplossen en dat het broodje nabezorgd zou worden.
Na ongeveer drie kwartier, dus toen we klaar waren met eten stonden twee dames voor de deur met het broodje. De ene dame ging meteen tegen mij zeggen: Waar is je bon dan?! En dit herhaalde ze wel drie keer. Mijn schoonvader vertelde dat wij geen bon gekregen hadden en alleen een nummertje, als een chinees restaurant. Het was dus wel gënant, omdat ze zelf wel moest weten dat ze hun klanten automatisch geen bon geven.
Ik vond het toch wel erg merkwaardig verhaal worden.
Daarna kwam ze met het argument dat ik een duplicaat bon had moeten vragen en dat ik de bestelling maar zelf hadden moeten nakijken!.. Zie je het al voor je? Daar op de balie de hele tas leeg halen en dan de bestelling zakje voor zakje leeg halen (? )
Ze kwamen uiteindelijk met de oplossing dat het broodje dat ze bij hun hadden alsnog moesten betalen. Wij moesten voor hun fout gaan betalen? Wat is dat nou voor service? Mijn schoonvader gaf aan dat ze beter maar weg konden gaan incl. Broodje.
Einde van het verhaal: Een zeer ontevreden klant. Met als extra opmerking: Waarom kom je met het broodje langs als je het toch niet netjes wil oplossen? De fout lag bij hun en gaan ze het zo oplossen? Nu heeft mijn schoonmoeder zonder eten gezeten en wij komen daar dus nooit meer terug!. Pluspunten: lekker dichtbij. Minpunten: slechte service en ze nemen de klant niet serieus !!!.