Deze vestiging heeft het slechtste personeel waar ik ooit mee in aanraking ben gekomen. Ik weet niet wat de competenties zijn waar de medewerksters op geselecteerd worden maar klantvriendelijkheid, communicatieve vaardigheid, oplossingsgericht, commercialiteit zijn i.i.g. geen eigenschappen waar deze dames over beschikken.
De regels die ze ooit in de goede tijd hebben geleerd zijn de enige zaken die ze kunnen herhalen. Ze weten i.i.g. heel goed te vertellen wat er niet kan. Denken in mogelijkheden? Ho maar!!
Luisteren naar de vraag van de klant is al teveel gevraagd.
Gelukkig heb ik in 5 min. tijd 3 anderen naast mij gefrustreerd zien raken. Een volwassen vrouw werd in bij zijn van iedereen als een klein kind behandeld en uitgekafferd.
Online een goed team hebben, werkt alleen als dezelfde service ook in de winkel terug te zien is. 6 klanten aan de balie en nog staat de één schappen te vullen, werkelijk ongelofelijk. Een mysteryguest naar deze locatie sturen zou geen overbodige luxe zijn. Met dit soort personeel ga je in deze internettijdperk i.i.g. de strijd niet winnen.
1.7
0
Klant van Kijkshop
|
Zeer slecht geholpen, geen goed advies en moest eerst het product kopen voordat ik het kon vasthouden en zien of het me beviel.
5.3
0
Klant van Kijkshop
|
Veel artikelen voor een lage prijs, je kunt ze het beste eerst bekijken bij de concurrent voordat je het koopt.
6.7
0
Klant van Kijkshop
|
Je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben het wel.
Bovendien prima service bij ruilen o.i.d.
8.5
0
Klant van Kijkshop
|
Deze winkel heeft bijna altijd wel een aanbieding die de moeite waard is. Ik kom er voornamelijk voor de elektronische producten maar het assortiment is veel breder dan dat.
23 Reviews Plaats review
Dennis
|Deze vestiging heeft het slechtste personeel waar ik ooit mee in aanraking ben gekomen. Ik weet niet wat de competenties zijn waar de medewerksters op geselecteerd worden maar klantvriendelijkheid, communicatieve vaardigheid, oplossingsgericht, commercialiteit zijn i.i.g. geen eigenschappen waar deze dames over beschikken.
De regels die ze ooit in de goede tijd hebben geleerd zijn de enige zaken die ze kunnen herhalen. Ze weten i.i.g. heel goed te vertellen wat er niet kan. Denken in mogelijkheden? Ho maar!!
Luisteren naar de vraag van de klant is al teveel gevraagd.
Gelukkig heb ik in 5 min. tijd 3 anderen naast mij gefrustreerd zien raken. Een volwassen vrouw werd in bij zijn van iedereen als een klein kind behandeld en uitgekafferd.
Online een goed team hebben, werkt alleen als dezelfde service ook in de winkel terug te zien is. 6 klanten aan de balie en nog staat de één schappen te vullen, werkelijk ongelofelijk. Een mysteryguest naar deze locatie sturen zou geen overbodige luxe zijn. Met dit soort personeel ga je in deze internettijdperk i.i.g. de strijd niet winnen.
Klant van Kijkshop
|Zeer slecht geholpen, geen goed advies en moest eerst het product kopen voordat ik het kon vasthouden en zien of het me beviel.
Klant van Kijkshop
|Veel artikelen voor een lage prijs, je kunt ze het beste eerst bekijken bij de concurrent voordat je het koopt.
Klant van Kijkshop
|Je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben het wel.
Bovendien prima service bij ruilen o.i.d.
Klant van Kijkshop
|Deze winkel heeft bijna altijd wel een aanbieding die de moeite waard is. Ik kom er voornamelijk voor de elektronische producten maar het assortiment is veel breder dan dat.