Hele slechte ervaring met keukenwarenhuis. Ze bestellen de verkeerde artikelen en geven vervolgens de consument de schuld. Zodra je een oplossing wil (lees: het juiste product wat je wel wilde hebben)) dan mag je als consument nogmaals de portemonnee gaan trekken en blijf je ook nog eens met de verkeerde producten zitten die je eigenlijk helemaal niet wilde.
Advies: koop je keuken ergens anders.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mariette Dirkzwager
|
Een uitstekende keuken uit voorraad binnen 10 dagen geleverd gekregen. Prijs- kwaliteitsverhouding zeer goed. Zonder problemen een onder- en bovenkast om mogen ruilen!
Een aanrader voor mensen die op korte termijn een goede keuken zoeken.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Henk M de Gooijer
|
Na diverse bedrijven te hebben gezocht hebben we in 2015 een keuken gekocht bij Keukenwarenhuis. We hebben voor dit bedrijf gekozen omdat de verkoper ons duidelijk maakte dat de keuken van Duitse kwaliteit was en Keukenwarenhuis een top service leverde. De keuken werd netjes op tijd, september 2015, geleverd en de problemen die er waren met de keuken werden netjes opgelost. Wij waren dus een tevrede klant maar medio november 2020 hebben wij contact met Keukenwarenhuis gezocht omdat een front van een ladekast helemaal krom te werd. Helaas werd er niet op onze mail gereageerd. We vonden dat jammer maar met corona komt dat vaker voor. Na wederom een belletje en 2 x mailen kregen we een antwoord. Onze garantie van 5 jaar was verlopen (2 maanden) en ze konden ons een front aanbieden voor 280 euro ( dat is incl. 25%) coulance korting. Ik ben daar zeer teleurgesteld over. Ze hebben ons bij aankoop overtuigd van kwaliteit en service maar als het er op aan komt dan verschuilen ze zich achter de garantie. Je mag als consument toch wel verwachten dat een keuken langer mee gaat dan 5 jaar? Ik vond de geboden oplossing zeer slecht en heb dit ook netjes aangeven maar ze bleven bij hun standpunt. Ze vonden hun aanbod zelf zeer netjes. Jammer dat Keukenwarenhuis je als het er echt op aan komt, met hoge kosten opzadeld. We zijn daarom zeer zeer ontevreden.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Fam. ter Haak
|
Weer met plezier koken. Nu de keuken inmiddels geleverd is kan ik zeggen dat wij uiterst tevreden zijn. Wat een uitkomst dat we het ëën en ander nog konden veranderen na aankoop. We hebben daarom toch nog lade's kunnen nemen. Helemaal geen probleem om dit nog aan te passen. Onze buurman zou monteren maar is plots ziek geworden. Ook dat konden we toch nog door het Keukenwarenhuis laten doen. En we weten nu al dan we niet anders meer dan Inductie willen. Daar waren we nerveus over maar de verkoper had gelijk. Goed advies. Wij zijn blij met onze keuken en gaan er nog veel lekkernijen in bereiden. Pluspunten: Nog kunnen veranderen
heel veel tijd voor vragen
goed advies
4 Reviews Plaats review
Ferry
|Hele slechte ervaring met keukenwarenhuis. Ze bestellen de verkeerde artikelen en geven vervolgens de consument de schuld. Zodra je een oplossing wil (lees: het juiste product wat je wel wilde hebben)) dan mag je als consument nogmaals de portemonnee gaan trekken en blijf je ook nog eens met de verkeerde producten zitten die je eigenlijk helemaal niet wilde.
Advies: koop je keuken ergens anders.
Mariette Dirkzwager
|Een uitstekende keuken uit voorraad binnen 10 dagen geleverd gekregen. Prijs- kwaliteitsverhouding zeer goed. Zonder problemen een onder- en bovenkast om mogen ruilen!
Een aanrader voor mensen die op korte termijn een goede keuken zoeken.
Henk M de Gooijer
|Na diverse bedrijven te hebben gezocht hebben we in 2015 een keuken gekocht bij Keukenwarenhuis. We hebben voor dit bedrijf gekozen omdat de verkoper ons duidelijk maakte dat de keuken van Duitse kwaliteit was en Keukenwarenhuis een top service leverde. De keuken werd netjes op tijd, september 2015, geleverd en de problemen die er waren met de keuken werden netjes opgelost. Wij waren dus een tevrede klant maar medio november 2020 hebben wij contact met Keukenwarenhuis gezocht omdat een front van een ladekast helemaal krom te werd. Helaas werd er niet op onze mail gereageerd. We vonden dat jammer maar met corona komt dat vaker voor. Na wederom een belletje en 2 x mailen kregen we een antwoord. Onze garantie van 5 jaar was verlopen (2 maanden) en ze konden ons een front aanbieden voor 280 euro ( dat is incl. 25%) coulance korting. Ik ben daar zeer teleurgesteld over. Ze hebben ons bij aankoop overtuigd van kwaliteit en service maar als het er op aan komt dan verschuilen ze zich achter de garantie. Je mag als consument toch wel verwachten dat een keuken langer mee gaat dan 5 jaar? Ik vond de geboden oplossing zeer slecht en heb dit ook netjes aangeven maar ze bleven bij hun standpunt. Ze vonden hun aanbod zelf zeer netjes. Jammer dat Keukenwarenhuis je als het er echt op aan komt, met hoge kosten opzadeld. We zijn daarom zeer zeer ontevreden.
Fam. ter Haak
|Weer met plezier koken. Nu de keuken inmiddels geleverd is kan ik zeggen dat wij uiterst tevreden zijn. Wat een uitkomst dat we het ëën en ander nog konden veranderen na aankoop. We hebben daarom toch nog lade's kunnen nemen. Helemaal geen probleem om dit nog aan te passen. Onze buurman zou monteren maar is plots ziek geworden. Ook dat konden we toch nog door het Keukenwarenhuis laten doen. En we weten nu al dan we niet anders meer dan Inductie willen. Daar waren we nerveus over maar de verkoper had gelijk. Goed advies. Wij zijn blij met onze keuken en gaan er nog veel lekkernijen in bereiden. Pluspunten: Nog kunnen veranderen
heel veel tijd voor vragen
goed advies