Koop nooit een keuken hier
Bij de verkoop kan alles en de beste service
Totdat de keuken geplaatst is en er een klein probleem is
Zit al 8 weken te wachten tot er iemand komt kijken naar een handgreepje die je om de hoek bij de praxis kan kopen
Kom er niet doorheen word van het kastje naar de muur gestuurd
Uiteindelijk doe ik het zelf wel
5 minuten werk
Kansloos bedrijf.......
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Eiseman
|
WAARSCHUWING! Blijf weg van Keukenmaxx, een ondeskundig en onbetrouwbaar bedrijf!
Daar we aan het oriënteren waren naar een keuken voor onze nieuwe woning, zijn we door Keukenmaxx Hoofddorp benaderd voor een oriënterend gesprek. Het gesprek zou niet langer dan 1,5 a 2 uur duren, reden waarom wij de afspraak hebben gemaakt en ons dochtertje van 4 meegenomen. De afspraak was om 10 uur gepland. Daar gearriveerd zijn we zeer vriendelijk ontvangen en uitgenodigd door een verkoper om het gesprek te voeren. 5 minuten later kwam een tweede verkoper om aan het gesprek deel te nemen.
Nadat deze twee verkopers ons verder het gesprek hebben ingetrokken, kwam uiteindelijk ook de filiaalmanager erbij. Om 3 uur later de mededeling te krijgen dat zij een hele mooie offerte in elkaar zouden zetten en dat wij even geduld moesten hebben. Tijdens het lange wachten kwamen de verkopers en de filiaalmanager één voor één bij ons langs om ons te vragen om geduld te hebben en ons geen zorgen te maken over ons dochtertje die in goede handen was bij de twee gastvrouwen.
7,5 uur nadat wij het gesprek in zijn gegaan, kwamen de 2 verkopers en de filiaalmanager triomfantelijk bij ons aan tafel met de mededeling dat het gelukt was en dat wij op dat moment de offerte moesten tekenen. Vermoeid van de lange dag, enigszins verwart vanwege onze aandacht en zorg die uitging naar ons dochtertje en overweldigd door al het aandacht en nieuwe informatie, zijn we overgehaald om de offerte te tekenen.
Een paar uur later echter, nadat deze hele ervaring enigszins was weggezakt, zijn we de offerte goed gaan doornemen en hebben ontdekt dat daar grote fouten in waren gemaakt. Gelijk de telefoon opgepakt om in contact te komen met Keukenmaxx. Echter na een hele ochtend te hebben gebeld is ons pas om 13 uur gelukt om iemand van Keukenmaxx te bereiken. Zij heeft ons beloofd dat wij gelijk gecontact zouden worden door een verkoper. Maar na de hele middag te hebben gewacht zijn we door niemand van Keukenmaxx gecontact. Hetgeen in schril contrast stond met de manier waarop wij, een paar uur daarvoor, niet door één, niet door twee verkopers maar door drie verkopers (inclusief filiaalmanager) en twee gastvrouwen met aandacht zijn omringd.
Nu dat zij de getekende offerte binnen hadden gehengeld, vonden zij kennelijk niet meer zo belangrijk om ons te woord te staan, ondanks het feit dat het ging om fouten die Keukenmaxx zelf had gemaakt.
Daar het hier ging om een grote opdracht ter waarde van bijna €40.000,- hebben wij met een knoop in ons maag en geknakte vertrouwen in Keukenmaxx, de offerte diezelfde avond nog geannuleerd. Om niet lang daarna achter te komen dat in de offerte van Keukenmaxx niet alleen fouten waren gemaakt wat betreft de uitrusting, maar ook ontwerpfouten bevatte. Daar komt nog eens bij dat aan het licht is gekomen dat leugens als argumenten zijn gebruikt om ons zo lang mogelijk in de zaak aan het lintje te houden om de druk op ons zo hoog mogelijk op te voeren totdat we ons bezwaard hebben gevoeld om hun offerte niet te tekenen.
Wees gewaarschuwd dat Keukenmaxx een onprofessionele, ondeskundige en onbetrouwbare partij is die alles uit de kast halen, hoe immoreel ook, om van klanten misbruik te maken! En zodra ze hun doel hebben bereikt en de klant hun offerte hebben laten tekenen, ineens geen tijd meer hebben om de klant te contacten als het gaat om het rechtzetten van hun eigen fouten.
We zullen nooit meer maar een voet zetten bij deze cowboy-firma!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sanne
|
Waarschuwing!
Koop nooit je keuken bij Keukenmaxx! Het is echt super slechte kwaliteit. Wij hebben een grote keuken van #keukenmaxx_nl.
Bij onze keuken laat, na nog geen 4 jaar, bij bijna alle kastjes de opperlaag van de frontjes los! Het is echt heel lelijk en betekent, dat als het na 4 jaar al los begint te laten, wij binnen een aantal jaar een nieuwe keuken moeten kopen. De keuken is in onze woonkamer.
Er is iemand geweest van #keukenman en die beweert dat wij de kastjes te nat hebben afgenomen. Dit is niet waar! Wij nemen de witte hoogglans kastjes af met een vochtig doekje en drogen na, anders heb je strepen op hoogglans...
ik weet niet hoe #keukenmaxx_nl anders heeft bedacht hoe je een witte hoogglans keuken schoon maakt?!? Het is hun woord tegen de onze, maar ze geloven niet dat wij de keuken niet nat afnemen. Het is echt slechte kwaliteit!!
De oplossing die ze hebben gegeven is dat ze 1 kastdeurtje van de 19 deurtjes/lades hebben vervangen
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Chow
|
Extreem slechte klantenservice. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Keukenmaxx heeft een fout gemaakt in hoe de afzuigkap geplaatst moest worden en maakt nu erg veel geluid wanneer die aanstaat. Het is nu een jaar later en nog wordt er niks gedaan behalve emails/telefoontjes dat ze fout zitten. Zeker niet aan te raden!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Heleen
|
Krijg net berich van een verdrietig nichtje van me.... heeft keukenblad composiet CERDIDO LEATHER besteld en wat komt er vandaag bij haar binnen.... CERDIDO GREY LEATHER... zo allemachtig wat een kleurverschil zeg... zus en nichtje naar de winkel gereden is er van de bestelde kleur dus ook geen kleurstaal meer te vinden.. nichtje zou echt de grey hebben besteld.... pfff ballentent zeg, gewoon een kleur uit het assortiment halen en de klant dan de fout toespelen....dit kan toch zomaar niet ( foto van het bestelde blad is gewoon aanwezig bij mijn nichtje, en geloof mij... die is echt niet over 1 nacht ijs gegaan... ze moeten keihard werken om een mooie keuken te kunnen kopen en dan dit!... bah keukenmaxx, minderwaardig verhaal
121 Reviews Plaats review
Dennis bos
|Koop nooit een keuken hier
Bij de verkoop kan alles en de beste service
Totdat de keuken geplaatst is en er een klein probleem is
Zit al 8 weken te wachten tot er iemand komt kijken naar een handgreepje die je om de hoek bij de praxis kan kopen
Kom er niet doorheen word van het kastje naar de muur gestuurd
Uiteindelijk doe ik het zelf wel
5 minuten werk
Kansloos bedrijf.......
Eiseman
|WAARSCHUWING! Blijf weg van Keukenmaxx, een ondeskundig en onbetrouwbaar bedrijf!
Daar we aan het oriënteren waren naar een keuken voor onze nieuwe woning, zijn we door Keukenmaxx Hoofddorp benaderd voor een oriënterend gesprek. Het gesprek zou niet langer dan 1,5 a 2 uur duren, reden waarom wij de afspraak hebben gemaakt en ons dochtertje van 4 meegenomen. De afspraak was om 10 uur gepland. Daar gearriveerd zijn we zeer vriendelijk ontvangen en uitgenodigd door een verkoper om het gesprek te voeren. 5 minuten later kwam een tweede verkoper om aan het gesprek deel te nemen.
Nadat deze twee verkopers ons verder het gesprek hebben ingetrokken, kwam uiteindelijk ook de filiaalmanager erbij. Om 3 uur later de mededeling te krijgen dat zij een hele mooie offerte in elkaar zouden zetten en dat wij even geduld moesten hebben. Tijdens het lange wachten kwamen de verkopers en de filiaalmanager één voor één bij ons langs om ons te vragen om geduld te hebben en ons geen zorgen te maken over ons dochtertje die in goede handen was bij de twee gastvrouwen.
7,5 uur nadat wij het gesprek in zijn gegaan, kwamen de 2 verkopers en de filiaalmanager triomfantelijk bij ons aan tafel met de mededeling dat het gelukt was en dat wij op dat moment de offerte moesten tekenen. Vermoeid van de lange dag, enigszins verwart vanwege onze aandacht en zorg die uitging naar ons dochtertje en overweldigd door al het aandacht en nieuwe informatie, zijn we overgehaald om de offerte te tekenen.
Een paar uur later echter, nadat deze hele ervaring enigszins was weggezakt, zijn we de offerte goed gaan doornemen en hebben ontdekt dat daar grote fouten in waren gemaakt. Gelijk de telefoon opgepakt om in contact te komen met Keukenmaxx. Echter na een hele ochtend te hebben gebeld is ons pas om 13 uur gelukt om iemand van Keukenmaxx te bereiken. Zij heeft ons beloofd dat wij gelijk gecontact zouden worden door een verkoper. Maar na de hele middag te hebben gewacht zijn we door niemand van Keukenmaxx gecontact. Hetgeen in schril contrast stond met de manier waarop wij, een paar uur daarvoor, niet door één, niet door twee verkopers maar door drie verkopers (inclusief filiaalmanager) en twee gastvrouwen met aandacht zijn omringd.
Nu dat zij de getekende offerte binnen hadden gehengeld, vonden zij kennelijk niet meer zo belangrijk om ons te woord te staan, ondanks het feit dat het ging om fouten die Keukenmaxx zelf had gemaakt.
Daar het hier ging om een grote opdracht ter waarde van bijna €40.000,- hebben wij met een knoop in ons maag en geknakte vertrouwen in Keukenmaxx, de offerte diezelfde avond nog geannuleerd. Om niet lang daarna achter te komen dat in de offerte van Keukenmaxx niet alleen fouten waren gemaakt wat betreft de uitrusting, maar ook ontwerpfouten bevatte. Daar komt nog eens bij dat aan het licht is gekomen dat leugens als argumenten zijn gebruikt om ons zo lang mogelijk in de zaak aan het lintje te houden om de druk op ons zo hoog mogelijk op te voeren totdat we ons bezwaard hebben gevoeld om hun offerte niet te tekenen.
Wees gewaarschuwd dat Keukenmaxx een onprofessionele, ondeskundige en onbetrouwbare partij is die alles uit de kast halen, hoe immoreel ook, om van klanten misbruik te maken! En zodra ze hun doel hebben bereikt en de klant hun offerte hebben laten tekenen, ineens geen tijd meer hebben om de klant te contacten als het gaat om het rechtzetten van hun eigen fouten.
We zullen nooit meer maar een voet zetten bij deze cowboy-firma!
Sanne
|Waarschuwing!
Koop nooit je keuken bij Keukenmaxx! Het is echt super slechte kwaliteit. Wij hebben een grote keuken van #keukenmaxx_nl.
Bij onze keuken laat, na nog geen 4 jaar, bij bijna alle kastjes de opperlaag van de frontjes los! Het is echt heel lelijk en betekent, dat als het na 4 jaar al los begint te laten, wij binnen een aantal jaar een nieuwe keuken moeten kopen. De keuken is in onze woonkamer.
Er is iemand geweest van #keukenman en die beweert dat wij de kastjes te nat hebben afgenomen. Dit is niet waar! Wij nemen de witte hoogglans kastjes af met een vochtig doekje en drogen na, anders heb je strepen op hoogglans...
ik weet niet hoe #keukenmaxx_nl anders heeft bedacht hoe je een witte hoogglans keuken schoon maakt?!? Het is hun woord tegen de onze, maar ze geloven niet dat wij de keuken niet nat afnemen. Het is echt slechte kwaliteit!!
De oplossing die ze hebben gegeven is dat ze 1 kastdeurtje van de 19 deurtjes/lades hebben vervangen
Chow
|Extreem slechte klantenservice. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Keukenmaxx heeft een fout gemaakt in hoe de afzuigkap geplaatst moest worden en maakt nu erg veel geluid wanneer die aanstaat. Het is nu een jaar later en nog wordt er niks gedaan behalve emails/telefoontjes dat ze fout zitten. Zeker niet aan te raden!!
Heleen
|Krijg net berich van een verdrietig nichtje van me.... heeft keukenblad composiet CERDIDO LEATHER besteld en wat komt er vandaag bij haar binnen.... CERDIDO GREY LEATHER... zo allemachtig wat een kleurverschil zeg... zus en nichtje naar de winkel gereden is er van de bestelde kleur dus ook geen kleurstaal meer te vinden.. nichtje zou echt de grey hebben besteld.... pfff ballentent zeg, gewoon een kleur uit het assortiment halen en de klant dan de fout toespelen....dit kan toch zomaar niet ( foto van het bestelde blad is gewoon aanwezig bij mijn nichtje, en geloof mij... die is echt niet over 1 nacht ijs gegaan... ze moeten keihard werken om een mooie keuken te kunnen kopen en dan dit!... bah keukenmaxx, minderwaardig verhaal