Mijn droomaankoop is veranderd in een nachtmerrie door de service van Keukenmaxx. Deze review gaat voorlopig alleen over de service, want daar valt enorm veel over te zeggen.
Bij de aanschaf van mijn keuken mocht ik een blad kiezen. Ik koos voor Taj Mahal, een natuursteen die genoteerd werd in mijn bestelling. Omdat natuursteen veel kan verschillen, mocht ik naar de leverancier van keukenbladen om een specifiek blad uit te kiezen. Toen ik daar aankwam, bleek dat ze maar één partij beschikbaar hadden. Deze partij vond ik niet mooi, omdat deze geen aderen had en afweek van het gebruikelijke uiterlijk van Taj Mahal kwartsiet. Dit werd zelfs bevestigd door de medewerker van de leverancier.
Ik vertrok met de gedachte dat Keukenmaxx dit wel zou oplossen. Maar nu, twee weken later, ben ik in een eindeloze heen-en-weer correspondentie beland. Hun reactie? “Of we halen €5000 van de overeenkomst af en je regelt zelf een blad, of je kiest deze partij en hebt pech.”
İk heb 5 oplossingen aangeboden als consument, dit hoort natuurlijk niet.
1. Regel elders een blad die ik mooi vind andere leverancier
2. İk regel elders een blad en u haalt totale bedrag af. İk kan niet worden benadeeld als consument
3. U levert een tijdelijke blad. Zo dat ik over 2 maanden bij uw leverancier een nieuwe blad kan kiezen.
4. U levert gekozen blad, er waren namelijk 2 taj mahal bladen waarvan 1 gereserveerd was maar juist deze blad was met aderen. en als u van mening bent dat beide hetzelfde zijn dan moet dit geen probleem zijn.
5. İk ga er nogmaals heen en kijk of ik iets moois vind maar ik acht de kans klein.
Ik heb aangegeven dat het onmogelijk is om dit blad elders te vinden voor €5000, maar dat lijkt hen niets uit te maken. Sterker nog, ik kreeg letterlijk te horen: “Zoek het maar uit.” Ik heb mijn best gedaan om dit intern op te lossen, zelfs door op advies van een andere keukenleverancier hun directeur te benaderen. Maar na meer dan 20 e-mails en meerdere telefoontjes kreeg ik vandaag te horen dat het “bij de juridische afdeling ligt”.
Ondertussen staan ze op het punt mijn keuken te leveren over 12 dagen, zonder dat er een oplossing is voor het blad. De reactie? “Wacht maar af.”
Deze situatie heeft me al twee weken enorme stress bezorgd. Of dit nu nog opgelost wordt of niet, het vertrouwen is volledig weg. Als dit is hoe je met klanten omgaat, doe je het als keukenboer gewoon niet goed. Denk dus twee keer na voordat je hier een keuken koopt.
Deze situatie betreft Keukenmaxx Barendrecht. Ik ging daarheen op advies van een toekomstige buurman, maar dit blijkt nu een grote vergissing. Niet vanwege de keuken zelf, maar omdat als ik mijn blad niet kan kiezen of krijgen zoals ik voor ogen had, het hele proces zijn waarde verliest. Mijn droom is een frustratie geworden.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Achmed E
|
Voor ons nieuwe huis hadden wij hier een keuken gekocht. Rond de 35k, dus je verwacht wel wat. Zijn 2x komen inmeten. Toen de keuken kwam waren de maten fout, koof paste niet in het blad. Omdat de keukenbouwer al was ingepland, kon hij niet stoppen. Anders kon hij pas 4 weken later verder. 1 volle dag met zn 2en gekost om het geheel met knippen en plakken laten passen. Moesten in mn net gestucte muur zagen en met gipsplaten werken en weer stucen. Kosten rond de €750. Natuurlijk doorgegeven aan KM. Blijf worden doorverwezen, mail gestuurd. Nooit reactie gehad, ook niet na 5x bellen. Waren alleen geinteresserd in de later bestelde koelingen die nog betaald moesten worden. Ook mn quooker was verkeerd. Later ontkende de verkoper glashard dat we de quooker fusion was besteld, maar een goedkopere variant. We hadden deze al laten monteren (€200 kosten)
Na veel gezeik de juiste quooker gekregen, moesten we de montage en demontage vd verkeerde quooker weer betalen.
Hele mooie winkel en keukens, maar als er wat verkeerd gaat is 't een en al ellende. Nooit meer. Aanvulling: Omdat ik zelf zoveel kosten heb gemaakt door KeukenMaxx zijn fouten. Heb ik een gedeelte verrekend. KeukenMaxx reageerde op geen van mijn verzoeken. Gingen wel stieken door met invorderen. Nadat ik verhuisd was bleken ze naar de rechtbank te zijn geweest incl vonnis, omdat ik er uiteraard niet was. Dus uiteindelijk betaalden we nog €1000 erbovenop. Zoals eerder gezegd, blijf bij deze mensen uit de buurt. Veel betere/eerlijke zaken om je keuken te kopen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Osman
|
*** Met binnenkomst zijn wij geholpen door Hugo ***, hij was natuurlijk heel vriendelijk en behulpzaam met het vinden van de juiste keuken. In het gesprek heel DUIDELIJK en VAAK gevraagd of ik aan een boete of iets verbonden ben als ik de offerte van de keuken annuleer.. en wij hebben steeds de antwoord gekregen dat dat NIET het geval is en dat het vrijblijvend is.. Tot het moment dat ik bel en zeg dat ik de offerte wil annuleren! Toen begon de ellende!! *** zeg dan nog eens dat ik aan het liegen ben over wat hij ons heeft verteld! Verschrikkelijk mens! Wij zullen keukenmaxx niemand aanbevelen! Geloof niet in wat ze zeggen, anders wordt jezelf beschuldigd als leugenaar terwijl ze dat zelf zijn!! Hoe onbeschoft ze met jou als klant omgaan! GEEN WOORDEN! Diep teleurgesteld zeg!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Van den Heuvel
|
Wij zijn heel goed geholpen door Adyl. Zijn deskundigheid en creativiteit hebben ervoor gezorgd dat wij een tevreden en positief gevoel hebben over gehouden aan KeukenMaxx!!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Tjauw
|
Het begon goed toen we de keuken aankocht en. Er werd meedacht en uiteindelijk hadden we een deal, waarbij we eigenlijk helemaal ontlast wilden worden. Toen begon de ellende. Slecht contact met de verkoper en onduidelijkheid over de gemaakte afspraken.
De factuur kreeg ik heel laat waardoor ik deze bijna niet meer op tijd kon betalen. De klantenservice die mij toen te woord stond was ook van een slecht niveau.
Tijdens de oplevering ging er ook van alles mis. De aannemer had blijkbaar een andere tekening dan degene die de keuken kwam installeren. Hierdoor moesten er nog allerlei aanpassingen worden gedaan aan de keuken.
De muren zijn gesticht maar niet netjes afgewerkt. Er is ruimte tussen de muur en het aanrecht. Dit zijn allemaal dingen die ik nu zelf moet oplossen. Waar ik wilde ontzorgd heb ik juist veel tijd moeten besteden aan dingen afstemmen. Ik zal keukenmaxx hierdoor niet zo snel aanbevelen.
59 Reviews Plaats review
Sel
|Mijn droomaankoop is veranderd in een nachtmerrie door de service van Keukenmaxx. Deze review gaat voorlopig alleen over de service, want daar valt enorm veel over te zeggen.
Bij de aanschaf van mijn keuken mocht ik een blad kiezen. Ik koos voor Taj Mahal, een natuursteen die genoteerd werd in mijn bestelling. Omdat natuursteen veel kan verschillen, mocht ik naar de leverancier van keukenbladen om een specifiek blad uit te kiezen. Toen ik daar aankwam, bleek dat ze maar één partij beschikbaar hadden. Deze partij vond ik niet mooi, omdat deze geen aderen had en afweek van het gebruikelijke uiterlijk van Taj Mahal kwartsiet. Dit werd zelfs bevestigd door de medewerker van de leverancier.
Ik vertrok met de gedachte dat Keukenmaxx dit wel zou oplossen. Maar nu, twee weken later, ben ik in een eindeloze heen-en-weer correspondentie beland. Hun reactie? “Of we halen €5000 van de overeenkomst af en je regelt zelf een blad, of je kiest deze partij en hebt pech.”
İk heb 5 oplossingen aangeboden als consument, dit hoort natuurlijk niet.
1. Regel elders een blad die ik mooi vind andere leverancier
2. İk regel elders een blad en u haalt totale bedrag af. İk kan niet worden benadeeld als consument
3. U levert een tijdelijke blad. Zo dat ik over 2 maanden bij uw leverancier een nieuwe blad kan kiezen.
4. U levert gekozen blad, er waren namelijk 2 taj mahal bladen waarvan 1 gereserveerd was maar juist deze blad was met aderen. en als u van mening bent dat beide hetzelfde zijn dan moet dit geen probleem zijn.
5. İk ga er nogmaals heen en kijk of ik iets moois vind maar ik acht de kans klein.
Ik heb aangegeven dat het onmogelijk is om dit blad elders te vinden voor €5000, maar dat lijkt hen niets uit te maken. Sterker nog, ik kreeg letterlijk te horen: “Zoek het maar uit.” Ik heb mijn best gedaan om dit intern op te lossen, zelfs door op advies van een andere keukenleverancier hun directeur te benaderen. Maar na meer dan 20 e-mails en meerdere telefoontjes kreeg ik vandaag te horen dat het “bij de juridische afdeling ligt”.
Ondertussen staan ze op het punt mijn keuken te leveren over 12 dagen, zonder dat er een oplossing is voor het blad. De reactie? “Wacht maar af.”
Deze situatie heeft me al twee weken enorme stress bezorgd. Of dit nu nog opgelost wordt of niet, het vertrouwen is volledig weg. Als dit is hoe je met klanten omgaat, doe je het als keukenboer gewoon niet goed. Denk dus twee keer na voordat je hier een keuken koopt.
Deze situatie betreft Keukenmaxx Barendrecht. Ik ging daarheen op advies van een toekomstige buurman, maar dit blijkt nu een grote vergissing. Niet vanwege de keuken zelf, maar omdat als ik mijn blad niet kan kiezen of krijgen zoals ik voor ogen had, het hele proces zijn waarde verliest. Mijn droom is een frustratie geworden.
Achmed E
|Voor ons nieuwe huis hadden wij hier een keuken gekocht. Rond de 35k, dus je verwacht wel wat. Zijn 2x komen inmeten. Toen de keuken kwam waren de maten fout, koof paste niet in het blad. Omdat de keukenbouwer al was ingepland, kon hij niet stoppen. Anders kon hij pas 4 weken later verder. 1 volle dag met zn 2en gekost om het geheel met knippen en plakken laten passen. Moesten in mn net gestucte muur zagen en met gipsplaten werken en weer stucen. Kosten rond de €750. Natuurlijk doorgegeven aan KM. Blijf worden doorverwezen, mail gestuurd. Nooit reactie gehad, ook niet na 5x bellen. Waren alleen geinteresserd in de later bestelde koelingen die nog betaald moesten worden. Ook mn quooker was verkeerd. Later ontkende de verkoper glashard dat we de quooker fusion was besteld, maar een goedkopere variant. We hadden deze al laten monteren (€200 kosten)
Na veel gezeik de juiste quooker gekregen, moesten we de montage en demontage vd verkeerde quooker weer betalen.
Hele mooie winkel en keukens, maar als er wat verkeerd gaat is 't een en al ellende. Nooit meer. Aanvulling: Omdat ik zelf zoveel kosten heb gemaakt door KeukenMaxx zijn fouten. Heb ik een gedeelte verrekend. KeukenMaxx reageerde op geen van mijn verzoeken. Gingen wel stieken door met invorderen. Nadat ik verhuisd was bleken ze naar de rechtbank te zijn geweest incl vonnis, omdat ik er uiteraard niet was. Dus uiteindelijk betaalden we nog €1000 erbovenop. Zoals eerder gezegd, blijf bij deze mensen uit de buurt. Veel betere/eerlijke zaken om je keuken te kopen.
Osman
|*** Met binnenkomst zijn wij geholpen door Hugo ***, hij was natuurlijk heel vriendelijk en behulpzaam met het vinden van de juiste keuken. In het gesprek heel DUIDELIJK en VAAK gevraagd of ik aan een boete of iets verbonden ben als ik de offerte van de keuken annuleer.. en wij hebben steeds de antwoord gekregen dat dat NIET het geval is en dat het vrijblijvend is.. Tot het moment dat ik bel en zeg dat ik de offerte wil annuleren! Toen begon de ellende!! *** zeg dan nog eens dat ik aan het liegen ben over wat hij ons heeft verteld! Verschrikkelijk mens! Wij zullen keukenmaxx niemand aanbevelen! Geloof niet in wat ze zeggen, anders wordt jezelf beschuldigd als leugenaar terwijl ze dat zelf zijn!! Hoe onbeschoft ze met jou als klant omgaan! GEEN WOORDEN! Diep teleurgesteld zeg!
Van den Heuvel
|Wij zijn heel goed geholpen door Adyl. Zijn deskundigheid en creativiteit hebben ervoor gezorgd dat wij een tevreden en positief gevoel hebben over gehouden aan KeukenMaxx!!
Tjauw
|Het begon goed toen we de keuken aankocht en. Er werd meedacht en uiteindelijk hadden we een deal, waarbij we eigenlijk helemaal ontlast wilden worden. Toen begon de ellende. Slecht contact met de verkoper en onduidelijkheid over de gemaakte afspraken.
De factuur kreeg ik heel laat waardoor ik deze bijna niet meer op tijd kon betalen. De klantenservice die mij toen te woord stond was ook van een slecht niveau.
Tijdens de oplevering ging er ook van alles mis. De aannemer had blijkbaar een andere tekening dan degene die de keuken kwam installeren. Hierdoor moesten er nog allerlei aanpassingen worden gedaan aan de keuken.
De muren zijn gesticht maar niet netjes afgewerkt. Er is ruimte tussen de muur en het aanrecht. Dit zijn allemaal dingen die ik nu zelf moet oplossen. Waar ik wilde ontzorgd heb ik juist veel tijd moeten besteden aan dingen afstemmen. Ik zal keukenmaxx hierdoor niet zo snel aanbevelen.