we hebben begin dit jaar een keuken besteld, dit tot volle tevredenheid. We werden goed geadviseerd en er werd ruim tijd voor ons genomen. Ook bij extra vragen werden wij goed geholpen. Helaas ging er bij aflevering van de keuken iets erg fout, maar dit werd uiteindelijk prima opgelost door Jeroen en keuken concurrent. Uiteindelijk zijn wij heel tevreden met onze keuken. Top !
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ch
|
Dankzij verkoopster Lisette *** een prachtige keuken uitgezocht. Ze dacht heel goed mee en gaf ook goede adviezen! Ze heeft echt alle tijd genomen en is zeer vriendelijk en oprecht en zeer kundig ze weet waar ze over praat. Kortom zeer tevreden!!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Vries
|
Tijdens ons eerste bezoek zijn we prima geholpen. Echter bij een vervolg afspraak voor de definitieve bevestiging was de mederwerker niet aanwezig. Afspraak stond om 09:30 uur. Wij stonden toen voor een dichte deur. De medewerkster in kwestie had een ziekenhuis bezoek en had de datum foutief doorgegeven. Dat kan gebeuren. Als goedmaken kregen wij hiervoor pizzabonnen. Waar deze naar toe zijn gegaan is onbekend maar wij hebben ze niet ontvangen. Wij zouden de keuken op maandag geleverd krijgen. Dit ging ook keurig volgens afspraak. De keuken zou op dinsdag kookklaar afgeleverd worden. Echter werd er een compleet andere vriezer bezorgd die never nooit ging passen. Met als gevolg dat wij een keuken hadden die we pas op donderdag konden gebruiken. Hier hebben wij een mail over gestuurd naar de Keukenconcurrent in Heerenveen. En we hebben toen gelijk gevraagd waar onze pizzabonnen waren gebleven. Als reactie kregen we dat ze deze wel opgestuurd had maar dat ze de bonnen nogmaals op de bus zou doen. We zijn nu een week verder en we hebben ze nog niet ontvangen. Het gaat ons niet zozeer om de pizzabonnen maar ik vind het een slordige manier van omgang met klanten. Voordat we voor de keuken getekend hadden was de service prima. Toen de handtekening gezet was, was die goede service ver te zoeken.
4.2
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Douwenga
|
Goed personeel , die altijd zoeken naar goede oplossingen bij alle vragen en problemen voor je nieuwe keuken. En waar je als je een verandering van je keuken zo weer aan gepast kan worden, zodat je echt een keuken krijgt naar jou wens. En voor dat de bestelling geplaatst word, alles goed met jou word door lopen zodat er bijna geen problemen kunnen ontstaan
9.7
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Khazem
|
Goede kwaliteit, prijs en heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
20 Reviews Plaats review
overbeek
|we hebben begin dit jaar een keuken besteld, dit tot volle tevredenheid. We werden goed geadviseerd en er werd ruim tijd voor ons genomen. Ook bij extra vragen werden wij goed geholpen. Helaas ging er bij aflevering van de keuken iets erg fout, maar dit werd uiteindelijk prima opgelost door Jeroen en keuken concurrent. Uiteindelijk zijn wij heel tevreden met onze keuken. Top !
Ch
|Dankzij verkoopster Lisette *** een prachtige keuken uitgezocht. Ze dacht heel goed mee en gaf ook goede adviezen! Ze heeft echt alle tijd genomen en is zeer vriendelijk en oprecht en zeer kundig ze weet waar ze over praat. Kortom zeer tevreden!!
Vries
|Tijdens ons eerste bezoek zijn we prima geholpen. Echter bij een vervolg afspraak voor de definitieve bevestiging was de mederwerker niet aanwezig. Afspraak stond om 09:30 uur. Wij stonden toen voor een dichte deur. De medewerkster in kwestie had een ziekenhuis bezoek en had de datum foutief doorgegeven. Dat kan gebeuren. Als goedmaken kregen wij hiervoor pizzabonnen. Waar deze naar toe zijn gegaan is onbekend maar wij hebben ze niet ontvangen. Wij zouden de keuken op maandag geleverd krijgen. Dit ging ook keurig volgens afspraak. De keuken zou op dinsdag kookklaar afgeleverd worden. Echter werd er een compleet andere vriezer bezorgd die never nooit ging passen. Met als gevolg dat wij een keuken hadden die we pas op donderdag konden gebruiken. Hier hebben wij een mail over gestuurd naar de Keukenconcurrent in Heerenveen. En we hebben toen gelijk gevraagd waar onze pizzabonnen waren gebleven. Als reactie kregen we dat ze deze wel opgestuurd had maar dat ze de bonnen nogmaals op de bus zou doen. We zijn nu een week verder en we hebben ze nog niet ontvangen. Het gaat ons niet zozeer om de pizzabonnen maar ik vind het een slordige manier van omgang met klanten. Voordat we voor de keuken getekend hadden was de service prima. Toen de handtekening gezet was, was die goede service ver te zoeken.
Douwenga
|Goed personeel , die altijd zoeken naar goede oplossingen bij alle vragen en problemen voor je nieuwe keuken. En waar je als je een verandering van je keuken zo weer aan gepast kan worden, zodat je echt een keuken krijgt naar jou wens. En voor dat de bestelling geplaatst word, alles goed met jou word door lopen zodat er bijna geen problemen kunnen ontstaan
Khazem
|Goede kwaliteit, prijs en heel vriendelijk en behulpzaam personeel.