wij kochten een keuken bij keukenconcurrent. Het eerste deel van het traject ging prima. Toen bij de plaatsing bleek dat zij een verkeer blad hadden gemaakt werd het allemaal minder gezellig. Je kan ze in het weekend niet bereiken. Bel je op maandag dan kost dat je 45 min. Als je dan eindelijk aan de telefoon bent dan krijg je aan afspraak om het blad op te laten halen 8 dagen later. Dat sturen ze 1 man die een blad van 200 kilo op komt halen. Serieus!
Dan krijg je bericht per sms dat ze je levering komen bezorgen en dan bellen ze dat dit niet zo is en dat het pas nog een week later is. Natuurlijk heb ik nu mails gekregen dat het ligt aan de leverancier,.....ondertussen eten we straks 5 weken snackbar en kan de keukenconcurrent er niks aan doen. Ja ze willen wel een houten plaat brengen waar jezelf dan een gat ik moet maken zodat je kookplaat er in kan,...waardeloze zaak.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anoniem
|
Ter invulling van onze nieuw te bouwen woning zijn wij opzoek gegaan naar onze droomkeuken. Onze insteek was om een aantal keuken zaken bij langs te gaan en op basis van product, prijs en samenwerking tot een keuze te komen. KeukenConcurrent was 1 van de aanbieders waar we langs zijn gegaan. In het gesprek hebben wij duidelijk aangegeven hoe wij onze keuze willen maken (m.b.v. offerte traject) en dat we snel een beslissing wilden maken. De verkoper *** kwam met een nogal hoge prijs op de proppen, dit wisten wij uit ervaring door reeds eerder gevoerde gesprekken. De verkoper gaf direct aan dmv merk wijziging door te voeren van de 5 electra apparaten de offerte met 6000 Euro te kunnen verlagen. Dit vonden wij nogal merkwaardig. Daarnaast insinueerde de verkoper dat hij de prijs nog lager kon aanbieden als wij per direct over zouden gaan tot koop. Nadat wij aangaven niet de beslissing diezelfde dag te maken (eerder ook al aangegeven) werd de verkoper kwaad. De sfeer was ineens volledig omgeslagen. we hadden zogenaamd de deur voor hem dicht gegooid en hem laten offreren voor niks EN DAT ZELFS IN ZIJN EIGEN TIJD!! De verkoper was plusminus 20 minuten na sluit nog met ons in gesprek. Wij probeerden nog aan te geven dat we hem gewoon in ons offertjetraject zouden meenemen maar de verkoper bleef op negatieve voet verder communiceren. Wij zijn met een zeer onprettig beladen gevoel de winkel uit gelopen en hebben het gevoel helaas nog voor meerdere uren met ons meegedragen. Normaal gesproken zou de aankoop van een keuken een mooie ervaring moeten zijn maar dit heeft KeukenConcurrent compleet voor ons verpest. Al met al laat je niet belazeren door de KeukenConcurrent en ga in zee met een partij die wel oog heeft voor de klant en niet alleen een verkoop wil binnen slepen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van KeukenConcurrent
|
We zijn gedurende een (buiten onze wens om wel een erg lang) proces van een huis bouwen uitstekend begeleidt. Keer op keer werden we weer geduldig te woord gestaan en hebben prima adviezen ontvangen.
50 Reviews Plaats review
christel
|wij kochten een keuken bij keukenconcurrent. Het eerste deel van het traject ging prima. Toen bij de plaatsing bleek dat zij een verkeer blad hadden gemaakt werd het allemaal minder gezellig. Je kan ze in het weekend niet bereiken. Bel je op maandag dan kost dat je 45 min. Als je dan eindelijk aan de telefoon bent dan krijg je aan afspraak om het blad op te laten halen 8 dagen later. Dat sturen ze 1 man die een blad van 200 kilo op komt halen. Serieus!
Dan krijg je bericht per sms dat ze je levering komen bezorgen en dan bellen ze dat dit niet zo is en dat het pas nog een week later is. Natuurlijk heb ik nu mails gekregen dat het ligt aan de leverancier,.....ondertussen eten we straks 5 weken snackbar en kan de keukenconcurrent er niks aan doen. Ja ze willen wel een houten plaat brengen waar jezelf dan een gat ik moet maken zodat je kookplaat er in kan,...waardeloze zaak.
Anoniem
|Ter invulling van onze nieuw te bouwen woning zijn wij opzoek gegaan naar onze droomkeuken. Onze insteek was om een aantal keuken zaken bij langs te gaan en op basis van product, prijs en samenwerking tot een keuze te komen. KeukenConcurrent was 1 van de aanbieders waar we langs zijn gegaan. In het gesprek hebben wij duidelijk aangegeven hoe wij onze keuze willen maken (m.b.v. offerte traject) en dat we snel een beslissing wilden maken. De verkoper *** kwam met een nogal hoge prijs op de proppen, dit wisten wij uit ervaring door reeds eerder gevoerde gesprekken. De verkoper gaf direct aan dmv merk wijziging door te voeren van de 5 electra apparaten de offerte met 6000 Euro te kunnen verlagen. Dit vonden wij nogal merkwaardig. Daarnaast insinueerde de verkoper dat hij de prijs nog lager kon aanbieden als wij per direct over zouden gaan tot koop. Nadat wij aangaven niet de beslissing diezelfde dag te maken (eerder ook al aangegeven) werd de verkoper kwaad. De sfeer was ineens volledig omgeslagen. we hadden zogenaamd de deur voor hem dicht gegooid en hem laten offreren voor niks EN DAT ZELFS IN ZIJN EIGEN TIJD!! De verkoper was plusminus 20 minuten na sluit nog met ons in gesprek. Wij probeerden nog aan te geven dat we hem gewoon in ons offertjetraject zouden meenemen maar de verkoper bleef op negatieve voet verder communiceren. Wij zijn met een zeer onprettig beladen gevoel de winkel uit gelopen en hebben het gevoel helaas nog voor meerdere uren met ons meegedragen. Normaal gesproken zou de aankoop van een keuken een mooie ervaring moeten zijn maar dit heeft KeukenConcurrent compleet voor ons verpest. Al met al laat je niet belazeren door de KeukenConcurrent en ga in zee met een partij die wel oog heeft voor de klant en niet alleen een verkoop wil binnen slepen.
Klant van KeukenConcurrent
|We zijn gedurende een (buiten onze wens om wel een erg lang) proces van een huis bouwen uitstekend begeleidt. Keer op keer werden we weer geduldig te woord gestaan en hebben prima adviezen ontvangen.
Tapper
|Verder alles prima.
Tapper
|Verder alles prima.