Wat heb ik een spijt,dat ik in zee ben gegaan met Chris Leegstra!
De gekocht keuken is geplaatst door zijn technicus, en daar heb ik geen negatief gevoel bij.
Maar Chris Leegstra zelf; hopeloos en waardeloos. Zodra je enig geluid van kritiek laat horen, schiet de man in ontkenning en verdediging. Hij brult door de telefoon. Een waterval van verdediging, waarmee hij geen ruimte geeft om überhaupt je punt te kunnen maken. En als je na lang volhouden eindelijk door zijn geschreeuw komt, dan beroept hij zich op van alles en nog wat, om maar onder zijn verantwoordelijkheid als leverancier uit te komen. In mijn geval: na 4 maanden zwelt een horizontaal plaatje onder het raam, achter de kraan op. Enig zinvolle opmerking van de man: "dat komt door vocht!". Nou ben ik niet helemaal onwetend, en ik weet al jaren, dat spaanplaat door vocht gaat werken. Maar, de plaat is bekleed, en fabrieksmatig afgedicht. Daar kan dus geen vocht bij! Bovendien: omdat ik mij besef, dat je geen risico wilt, neem ik waterdruppels dan ook direct weg. De man probeer nog iets. Hij geeft aan, dat waar de plaat niet dicht zit, door afkorten, daar dus vocht in het materiaal kan komen. Opnieuw leg ik uit, dat ik niet onwetend ben. En tevens geef ik aan, dat de plek van de zwelling ver weg van het gezaagde gedeelte zit. Dus daar, waar de toplaag fabrieksmatig is aangebracht. De man blijft weigerachtig, en geeft aan, dat het hersteld kan worden door overmaking van ruim € 200,--.
Mocht u een keuken willen aanschaffen, ga dan niet bij de Keukenboerderij uit Roswinkel. Ondanks wat hij op zijn website aangeeft; nadat je betaald hebt kan je geen enkele service verwachten, zelf geen luisterend oor. Zoals ik eerder al aangaf, de man blijft zijn idee spuien, zodat je amper gelegenheid krijgt om je verhaal te doen.
Wat is dit slecht en teleurstellend.
J.E. Weber, Emmer-compascuum.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
A. Jansen
|
Zeer onbeschoft!. 5 jaar geleden keuken gekocht. Redelijk goed, op een bestelfout na, maar ach. Na enige tijd begonnen de mankementen, alle lose koelkast elementen zijn stuk, plastic afgebroken, strip die los laat, haarscheuren in de koelkast zelf, prullenbak, onderplint heeft nooit een klip aangezeten waardoor deze telkens omvalt en tot overmaat van ramp, door foute montage heeft de deur van de afwasmachine aangescheurd, uitzetting van de elementen door lekkage, front is er nu vanaf. Na een bezoek aan de K-boerderij om een advies in te winnen, hoe nu verder ben ik samen met mijn dochter op een zeer onbeschofte manier behandeld, middelvinger omhoog en een bijzonder klantonvriendelijke manier van benaderen. meneer wilde niet naar mij luisteren en weet e.e.a aan een zeer slecht onderhoud en onjuist gebruik! Kortom, meneer bewaar uw fatsoen en neem in ieder geval elke klant serieus en luister. Succes met uw verdere onderneming. Pluspunten: Geen. Minpunten: Alles.
2.0
pechvogel
|
Geen service. Keuken gekocht bij Keukenbooerderij Roswinkel, eenmaal betaald worden de
problemen niet opgelost, en serieus genomen, na nu bijna twee jaar. Pluspunten: De keuken op zich is mooi, op de twee boven kasten en de kast
met oven en vaatwasser. Minpunten: We hebben de keuken laten plaatsen,nu na bijna twee jaar bellen ,bellen, en loze beloften, hebben we een bovenkast die niet goed sluit en een bovenkast zonder deur, de juiste scharnier (2 cm) is blijkbaar moeilijk te vervangen.
Het probleem met de vaatwaskast is gedeeltelijk opgelost, de desbetreffende
monteur , zzagt wat en kit wat en klaar is hij ermee, en wij blijven met de ergenis zitten, bij de verkoper hoef je ook niet aante kloppen ,die geeft niet thuis, hij heeft immers een heleboel geld gebeurt. Helaas zit deze keukenzaak ook niet aangesloten bij een brancheorganisatie , zodat de particuliere consument van deze praktijken het dupe is.
3 Reviews Plaats review
weber
|Wat heb ik een spijt,dat ik in zee ben gegaan met Chris Leegstra!
De gekocht keuken is geplaatst door zijn technicus, en daar heb ik geen negatief gevoel bij.
Maar Chris Leegstra zelf; hopeloos en waardeloos. Zodra je enig geluid van kritiek laat horen, schiet de man in ontkenning en verdediging. Hij brult door de telefoon. Een waterval van verdediging, waarmee hij geen ruimte geeft om überhaupt je punt te kunnen maken. En als je na lang volhouden eindelijk door zijn geschreeuw komt, dan beroept hij zich op van alles en nog wat, om maar onder zijn verantwoordelijkheid als leverancier uit te komen. In mijn geval: na 4 maanden zwelt een horizontaal plaatje onder het raam, achter de kraan op. Enig zinvolle opmerking van de man: "dat komt door vocht!". Nou ben ik niet helemaal onwetend, en ik weet al jaren, dat spaanplaat door vocht gaat werken. Maar, de plaat is bekleed, en fabrieksmatig afgedicht. Daar kan dus geen vocht bij! Bovendien: omdat ik mij besef, dat je geen risico wilt, neem ik waterdruppels dan ook direct weg. De man probeer nog iets. Hij geeft aan, dat waar de plaat niet dicht zit, door afkorten, daar dus vocht in het materiaal kan komen. Opnieuw leg ik uit, dat ik niet onwetend ben. En tevens geef ik aan, dat de plek van de zwelling ver weg van het gezaagde gedeelte zit. Dus daar, waar de toplaag fabrieksmatig is aangebracht. De man blijft weigerachtig, en geeft aan, dat het hersteld kan worden door overmaking van ruim € 200,--.
Mocht u een keuken willen aanschaffen, ga dan niet bij de Keukenboerderij uit Roswinkel. Ondanks wat hij op zijn website aangeeft; nadat je betaald hebt kan je geen enkele service verwachten, zelf geen luisterend oor. Zoals ik eerder al aangaf, de man blijft zijn idee spuien, zodat je amper gelegenheid krijgt om je verhaal te doen.
Wat is dit slecht en teleurstellend.
J.E. Weber, Emmer-compascuum.
Chris leegstra
|A. Jansen
|Zeer onbeschoft!. 5 jaar geleden keuken gekocht. Redelijk goed, op een bestelfout na, maar ach. Na enige tijd begonnen de mankementen, alle lose koelkast elementen zijn stuk, plastic afgebroken, strip die los laat, haarscheuren in de koelkast zelf, prullenbak, onderplint heeft nooit een klip aangezeten waardoor deze telkens omvalt en tot overmaat van ramp, door foute montage heeft de deur van de afwasmachine aangescheurd, uitzetting van de elementen door lekkage, front is er nu vanaf. Na een bezoek aan de K-boerderij om een advies in te winnen, hoe nu verder ben ik samen met mijn dochter op een zeer onbeschofte manier behandeld, middelvinger omhoog en een bijzonder klantonvriendelijke manier van benaderen. meneer wilde niet naar mij luisteren en weet e.e.a aan een zeer slecht onderhoud en onjuist gebruik! Kortom, meneer bewaar uw fatsoen en neem in ieder geval elke klant serieus en luister. Succes met uw verdere onderneming. Pluspunten: Geen. Minpunten: Alles.
Chris Leegstra
|pechvogel
|Geen service. Keuken gekocht bij Keukenbooerderij Roswinkel, eenmaal betaald worden de
problemen niet opgelost, en serieus genomen, na nu bijna twee jaar. Pluspunten: De keuken op zich is mooi, op de twee boven kasten en de kast
met oven en vaatwasser. Minpunten: We hebben de keuken laten plaatsen,nu na bijna twee jaar bellen ,bellen, en loze beloften, hebben we een bovenkast die niet goed sluit en een bovenkast zonder deur, de juiste scharnier (2 cm) is blijkbaar moeilijk te vervangen.
Het probleem met de vaatwaskast is gedeeltelijk opgelost, de desbetreffende
monteur , zzagt wat en kit wat en klaar is hij ermee, en wij blijven met de ergenis zitten, bij de verkoper hoef je ook niet aante kloppen ,die geeft niet thuis, hij heeft immers een heleboel geld gebeurt. Helaas zit deze keukenzaak ook niet aangesloten bij een brancheorganisatie , zodat de particuliere consument van deze praktijken het dupe is.
Chris Leegstra
|