Keuken Kampioen? Niet doen!
Gezien onze ervaringen met Keuken Kampioen neem ik toch de tijd om met anderen onze ervaring te delen. Normaliter ben ik niet van een publieke "schandpaal", maar met deze input kan een ieder zijn / haar keuze voor de leverancier zorgvuldig kan afwegen.
Na een prettige eerste indruk en aantal gesprekken (vestiging Son - Eindhoven) hebben we gekozen voor een keuken van de keukenkampioen. In voortraject moesten we diverse malen vragen om de 3D tekening en offerte die nog gemaild zou worden, Uiteraard geen probleem om daar herhaaldelijk om te vragen, echter met de kennis van nu waren dat toen de eerste signalen dat afspraken niet (of onvoldoende) nagekomen worden door de Keuken Kampioen.
Na het eindgesprek (waarna je als klant niets meer mag aanpassen) bleken er bij de intake van de fabriek aandachtspunten te zijn die technische niet opgelost / gemaakt konden worden. Essentiële zaken zouden anders moeten worden dan initieel afgesproken. Wel de toezegging dat het zo netjes mogelijk opgelost zou worden.
Op de 1e dag van levering niets aan de hand, problemen ontstonden bij de 2e dag. Spatranden en vensterbanken bleken niet de passen (allemaal te klein / kort). Was bekend dat er nog gestuct moest worden na inmeten, maar dat zou door de monteur ter plaatse op maat gezaagd worden. Echter was alles te kort geleverd, dus dat was niet mogelijk. Zeer klantonvriendelijke benadering door de monteur te plaatse (ingehuurd).
Initieel moest ik bijbetalen om de fout van Keuken Kampioen op te lossen, echter na weken lang mailen en bellen (elke keer initiatief bij mij) is eindelijk het inzicht gekomen dat ze dit toch echt zelf op dienen te lossen. Inmiddels, nu 2,5 maand verder, zou alles gerepareerd worden, is wederom verkeerd besteld en kon dus niets gemaakt worden. Nu opnieuw aan het wachten op de juiste spullen.
Elke vorm van klantgerichtheid na ondertekening van je contract lijkt bij de Keuken Kampioen te ontbreken, afspraken worden aantoonbaar niet nagekomen en oplossingen blijven uit. Responsetijden op emails is veelal een aantal werkdagen en dan nog inhoudelijk niet volledig. Verzoeken om terug te bellen om telefonisch te overleggen zodat onnodig mailverkeer wordt voorkomen, wordt genegeerd.
Ondertussen diverse dagen vrij moeten nemen van het werk om aanwezig te zijn tijdens monteur-bezoeken( voor het plaatsen van een keuken waar je voor de plaatsing €3500,-- betaald). In deze tijd had ik het zelf kunnen plaatsen, dus dat is ook een aanfluiting. Geld (gedeeltelijk) terug heb ik nog niets over vernomen?
Afspraken rondom acties (bij ons was het niet gratis plaatsing maar gratis pannenset) worden ook niet nagekomen. Ondanks meerdere verzoeken nog geen pannenset gezien. Gaat in de basis ook niet om een pannenset, maar om het principe dat de afspraak is gemaakt.
Het gaat voor deze review te ver om alle details te noemen, echter is dit een globale opsomming van onze klantervaring.
Mocht je ondanks deze (en andere)reviews kiezen voor Keuken Kampioen (onderdeel Mandemakers dus hoeveel keus heb je....) zorg dan dat je elke, op dat moment ogenschijnlijk onbelangrijke, afspraak en toezegging op papier hebt. Er wordt door Keuken Kampioen altijd verwezen naar documenten en aan mondelinge afspraken wordt voorbij gegaan. Dus alles wat je tekent (van inmeetrapport tot bijstelling), controleer of elk detail is vastgelegd. Doe hier geen aannames in.
Om positief af te sluiten: we hebben hopelijk over een maand wel een mooie keuken staan.
Update 17-06-2020
Reageren op deze review lijkt niet te kunnen, derhalve zo een korte aanvulling.
Tot op heden helaas dit traject nog niet afgerond. Proactieve houding ontbreekt bij keukenkampioen en niemand lijkt zijn verantwoordelijkheid te pakken (ongeacht niveau).
Update 18-06-2020
Vandaag teruggebeld door de teamleider van de klantenservice...een tegoedbon van 150 euro kan ik krijgen... Ze snappen het daar echt niet. Dat valt mijn inziens niet onder "netjes afsluiten"...
Advies: koop NOOIT!!! iets bij keukenkampioen...
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Giller
|
goed geholpen alleen jammer wacht nog op 3d van keuken
6.2
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Dungen
|
Ik ben zeer tevreden over de monteurs van Keuken-kampioen Kelly en Mike
8.7
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Gesponsord
Ballekom
|
Goede service en goede verkoper (Omar)
8.3
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Rossieau
|
Mijn moeder en ik werden hartelijk en enorm gastvrij bij de Keukenkampioen ontvangen door de vrolijke en professionele Cheryl. Ze nam echt de tijd voor ons en zorgde er samen met collega's voor dat het ons aan niets ontbrak. Cheryl ging met mij op zoek naar de - voor mij! - ideale keuken, liet op een leuke manier allerlei mogelijkheden zien, die precies aansloten op waar ik naar op zoek was en op wat ik kon besteden. Ze was vrolijk en geduldig, dacht mee, kwam met goede voorstellen, tekende van alles uit, liet me van alles zien. Het resultaat was geweldig, mijn hoogstpersoonlijke droomkeuken, nog mooier dan ik had gehoopt. Top service! Geweldig dat zulke klantvriendelijkheid nog bestaat.
103 Reviews Plaats review
Frido
|Keuken Kampioen? Niet doen!
Gezien onze ervaringen met Keuken Kampioen neem ik toch de tijd om met anderen onze ervaring te delen. Normaliter ben ik niet van een publieke "schandpaal", maar met deze input kan een ieder zijn / haar keuze voor de leverancier zorgvuldig kan afwegen.
Na een prettige eerste indruk en aantal gesprekken (vestiging Son - Eindhoven) hebben we gekozen voor een keuken van de keukenkampioen. In voortraject moesten we diverse malen vragen om de 3D tekening en offerte die nog gemaild zou worden, Uiteraard geen probleem om daar herhaaldelijk om te vragen, echter met de kennis van nu waren dat toen de eerste signalen dat afspraken niet (of onvoldoende) nagekomen worden door de Keuken Kampioen.
Na het eindgesprek (waarna je als klant niets meer mag aanpassen) bleken er bij de intake van de fabriek aandachtspunten te zijn die technische niet opgelost / gemaakt konden worden. Essentiële zaken zouden anders moeten worden dan initieel afgesproken. Wel de toezegging dat het zo netjes mogelijk opgelost zou worden.
Op de 1e dag van levering niets aan de hand, problemen ontstonden bij de 2e dag. Spatranden en vensterbanken bleken niet de passen (allemaal te klein / kort). Was bekend dat er nog gestuct moest worden na inmeten, maar dat zou door de monteur ter plaatse op maat gezaagd worden. Echter was alles te kort geleverd, dus dat was niet mogelijk. Zeer klantonvriendelijke benadering door de monteur te plaatse (ingehuurd).
Initieel moest ik bijbetalen om de fout van Keuken Kampioen op te lossen, echter na weken lang mailen en bellen (elke keer initiatief bij mij) is eindelijk het inzicht gekomen dat ze dit toch echt zelf op dienen te lossen. Inmiddels, nu 2,5 maand verder, zou alles gerepareerd worden, is wederom verkeerd besteld en kon dus niets gemaakt worden. Nu opnieuw aan het wachten op de juiste spullen.
Elke vorm van klantgerichtheid na ondertekening van je contract lijkt bij de Keuken Kampioen te ontbreken, afspraken worden aantoonbaar niet nagekomen en oplossingen blijven uit. Responsetijden op emails is veelal een aantal werkdagen en dan nog inhoudelijk niet volledig. Verzoeken om terug te bellen om telefonisch te overleggen zodat onnodig mailverkeer wordt voorkomen, wordt genegeerd.
Ondertussen diverse dagen vrij moeten nemen van het werk om aanwezig te zijn tijdens monteur-bezoeken( voor het plaatsen van een keuken waar je voor de plaatsing €3500,-- betaald). In deze tijd had ik het zelf kunnen plaatsen, dus dat is ook een aanfluiting. Geld (gedeeltelijk) terug heb ik nog niets over vernomen?
Afspraken rondom acties (bij ons was het niet gratis plaatsing maar gratis pannenset) worden ook niet nagekomen. Ondanks meerdere verzoeken nog geen pannenset gezien. Gaat in de basis ook niet om een pannenset, maar om het principe dat de afspraak is gemaakt.
Het gaat voor deze review te ver om alle details te noemen, echter is dit een globale opsomming van onze klantervaring.
Mocht je ondanks deze (en andere)reviews kiezen voor Keuken Kampioen (onderdeel Mandemakers dus hoeveel keus heb je....) zorg dan dat je elke, op dat moment ogenschijnlijk onbelangrijke, afspraak en toezegging op papier hebt. Er wordt door Keuken Kampioen altijd verwezen naar documenten en aan mondelinge afspraken wordt voorbij gegaan. Dus alles wat je tekent (van inmeetrapport tot bijstelling), controleer of elk detail is vastgelegd. Doe hier geen aannames in.
Om positief af te sluiten: we hebben hopelijk over een maand wel een mooie keuken staan.
Update 17-06-2020
Reageren op deze review lijkt niet te kunnen, derhalve zo een korte aanvulling.
Tot op heden helaas dit traject nog niet afgerond. Proactieve houding ontbreekt bij keukenkampioen en niemand lijkt zijn verantwoordelijkheid te pakken (ongeacht niveau).
Update 18-06-2020
Vandaag teruggebeld door de teamleider van de klantenservice...een tegoedbon van 150 euro kan ik krijgen... Ze snappen het daar echt niet. Dat valt mijn inziens niet onder "netjes afsluiten"...
Advies: koop NOOIT!!! iets bij keukenkampioen...
Giller
|goed geholpen alleen jammer wacht nog op 3d van keuken
Dungen
|Ik ben zeer tevreden over de monteurs van Keuken-kampioen Kelly en Mike
Ballekom
|Goede service en goede verkoper (Omar)
Rossieau
|Mijn moeder en ik werden hartelijk en enorm gastvrij bij de Keukenkampioen ontvangen door de vrolijke en professionele Cheryl. Ze nam echt de tijd voor ons en zorgde er samen met collega's voor dat het ons aan niets ontbrak. Cheryl ging met mij op zoek naar de - voor mij! - ideale keuken, liet op een leuke manier allerlei mogelijkheden zien, die precies aansloten op waar ik naar op zoek was en op wat ik kon besteden. Ze was vrolijk en geduldig, dacht mee, kwam met goede voorstellen, tekende van alles uit, liet me van alles zien. Het resultaat was geweldig, mijn hoogstpersoonlijke droomkeuken, nog mooier dan ik had gehoopt. Top service! Geweldig dat zulke klantvriendelijkheid nog bestaat.