Mijn vrouw en ik hebben in augustus 2024 bij Van Leeuwen auto’s een Citroen C3 uit 2016 gekocht met Bovag garantie. De auto voldeed helemaal aan onze verwachtingen totdat we na een maand bemerkten dat het olieverbruik erg hoog was en we kregen zelfs een foutcode mbt de lage oliedruk. De auto werd keurig opgehaald en de oliepomp werd gereinigd. Na 2 maanden weer hetzelfde probleem en de auto werd gerepareerd. Dit jaar liep het olieverbruik op tot 1 ltr op 700 km en ook het koelvloeistofpeil daalde flink. De auto is 3 dagen bij Van Leeuwen werkplaats geweest en er is een geheel nieuwe gereviseerde motor geplaatst maar ook een nieuwe radiateur en een nieuwe airco condensor. Allemaal onder Bovag garantie geregeld en met enorm veel klantvriendelijkheid en deskundigheid afgehandeld, zowel via de verkoop- als de werkplaats afdeling. Het is een uur rijden vanuit Breda maar Van Leeuwen auto’s is dat dubbel en dwars waard. Een betere service kun je niet krijgen! Hulde!
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
K.Dijkhuis
|
Ik ben bij van Leeuwen terecht gekomen via het internet waar ik veel auto's tegen kwam met hun naam. Ik heb er even gekeken en kwam al snel tot een beslissing. Ik kon inruilen en onder het genot van een prima kop koffie kwamen we snel tot een overeenkomst. Auto gekocht met een nieuwe APK en kosten voor het garage bedrijf. Wel alles liep wat tegen, waardoor de aflevering wat langer duurde. Maar geen centje pijn alles was volgens afspraak geregeld en bij het ophalen werden we weer op koffie getrakteerd, door een vriendelijke dame. Alles was snel klaar en we gingen weg. Ik moest nog even naar een plaats verder op om wat op te halen en zette de auto daar aan de kant en de motor uit. Helaas toen ik terug kwam wou hij niet meer starten waarbij ik van Leeuwen heb gebeld. de firma Ov..t.om kon niet sneller zijn en er was een auto met een monteur. Conclusie een defecte startmotor. We werden geadviseerd nadat de motor het weer deed om door te rijden naar huis. Afspraak voor het plaatsen van een andere startmotor is geregeld. Service van de bovenste plank. Hier komen we weer!
9.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Indi
|
Vanaf het eerste telefoontje tot aan het verkopen van de auto zijn wij goed geholpen.
Erg meedenkend, vriendelijk personeel!
Top bedrijf!!
8.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Raijmond bakker
|
Ik heb 18-10-2022
Een tweedehaauto gekocht.
Ik merkte met de proef rid dat er iets mis was en dat aan hun door gegeven.
En laten weten dat ik wel belang had bij de citroën xsara picasso.
Dus hadden wij afgesproken dat ik hem dinsdag zou op halen
En dat dan ook het probleem was verholpen .
Ik kwam de auto op halen
En toen was het probleem verholpen en toen kon ik de auto mee nemen
Ik vind het top zo als ze de boel hebben opgelost
Met vriendelijke groet
Raijmond Bakker
9.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Van Leeuwen Auto's Kesteren
|
Zeer positief. Vanaf het eerste telefonische contact tot en met de aflevering van de auto was de communicatie duidelijk en de service zeer prettig.
372 Reviews Plaats review
Peter van Rijthoven
|Mijn vrouw en ik hebben in augustus 2024 bij Van Leeuwen auto’s een Citroen C3 uit 2016 gekocht met Bovag garantie. De auto voldeed helemaal aan onze verwachtingen totdat we na een maand bemerkten dat het olieverbruik erg hoog was en we kregen zelfs een foutcode mbt de lage oliedruk. De auto werd keurig opgehaald en de oliepomp werd gereinigd. Na 2 maanden weer hetzelfde probleem en de auto werd gerepareerd. Dit jaar liep het olieverbruik op tot 1 ltr op 700 km en ook het koelvloeistofpeil daalde flink. De auto is 3 dagen bij Van Leeuwen werkplaats geweest en er is een geheel nieuwe gereviseerde motor geplaatst maar ook een nieuwe radiateur en een nieuwe airco condensor. Allemaal onder Bovag garantie geregeld en met enorm veel klantvriendelijkheid en deskundigheid afgehandeld, zowel via de verkoop- als de werkplaats afdeling. Het is een uur rijden vanuit Breda maar Van Leeuwen auto’s is dat dubbel en dwars waard. Een betere service kun je niet krijgen! Hulde!
K.Dijkhuis
|Ik ben bij van Leeuwen terecht gekomen via het internet waar ik veel auto's tegen kwam met hun naam. Ik heb er even gekeken en kwam al snel tot een beslissing. Ik kon inruilen en onder het genot van een prima kop koffie kwamen we snel tot een overeenkomst. Auto gekocht met een nieuwe APK en kosten voor het garage bedrijf. Wel alles liep wat tegen, waardoor de aflevering wat langer duurde. Maar geen centje pijn alles was volgens afspraak geregeld en bij het ophalen werden we weer op koffie getrakteerd, door een vriendelijke dame. Alles was snel klaar en we gingen weg. Ik moest nog even naar een plaats verder op om wat op te halen en zette de auto daar aan de kant en de motor uit. Helaas toen ik terug kwam wou hij niet meer starten waarbij ik van Leeuwen heb gebeld. de firma Ov..t.om kon niet sneller zijn en er was een auto met een monteur. Conclusie een defecte startmotor. We werden geadviseerd nadat de motor het weer deed om door te rijden naar huis. Afspraak voor het plaatsen van een andere startmotor is geregeld. Service van de bovenste plank. Hier komen we weer!
Indi
|Vanaf het eerste telefoontje tot aan het verkopen van de auto zijn wij goed geholpen.
Erg meedenkend, vriendelijk personeel!
Top bedrijf!!
Raijmond bakker
|Ik heb 18-10-2022
Een tweedehaauto gekocht.
Ik merkte met de proef rid dat er iets mis was en dat aan hun door gegeven.
En laten weten dat ik wel belang had bij de citroën xsara picasso.
Dus hadden wij afgesproken dat ik hem dinsdag zou op halen
En dat dan ook het probleem was verholpen .
Ik kwam de auto op halen
En toen was het probleem verholpen en toen kon ik de auto mee nemen
Ik vind het top zo als ze de boel hebben opgelost
Met vriendelijke groet
Raijmond Bakker
Klant van Van Leeuwen Auto's Kesteren
|Zeer positief. Vanaf het eerste telefonische contact tot en met de aflevering van de auto was de communicatie duidelijk en de service zeer prettig.