Helemaal vanuit het zuiden gekomen om een “mooie betrouwbare” auto te kopen. 1 maand met de auto gereden waarnaar het motorblok ontploft is. Het bedrijf gecontacteerd waarnaar we eindelijk naar vele belletjes en berichtjes geholpen zouden worden. De auto is toen opgehaald en terug naar de garage gebracht. We dachten dat een net bedrijf met een nette oplossing zou komen maar helaas kregen wij te horen dat wij zelf €2000 moesten neerleggen voor reparatie van de auto. Hier gingen wij uiteraard niet akkoord mee en hebben we om een andere oplossing gevraagd, dit ging ook heel erg moeizaam en het bedrijf bleef maar aangeven dat ze geen andere oplossing hadden. Uiteindelijk hebben wij om een andere auto gevraagd omdat we niet weer zoveel geld konden uitgeven aan kosten omdat we deze auto net gekocht hadden. Ze kwamen met een voorstel om een oude Ford Fiesta daarvoor in de plaats te geven (waar we dus al achteruit zijn gegaan op de auto die we eigenlijk gekocht hadden) maar dit was het enige aanbod dus daarom zijn wij hiermee akkoord gegaan omdat we inmiddels al een aantal weken zonder auto zaten. Wij hebben extra €250 betaald om de auto te laten nakijken en dus met een goede apk de weg op te sturen. Eenmaal toen wij de auto hadden opgehaald nadat die “nagekeken” zou zijn, kwamen wij er thuis achter dat de Linker koplamp het helemaal niet doet
En na 2 dagen begon er een raar geluid van de voorkant van de auto maken waaruit het dus bleek dat dit weer een duur grapje zou zijn. Wij hebben de garage opnieuw meerdere malen gecontacteerd maar er bleef maar gezegd worden tegen ons dat het onder “slijtage” van de auto valt, want de auto zou nagekeken zijn en zou dus geen gebreken zou moeten hebben met een nieuwe APK. Wij hadden al weinig vertrouwen in het bedrijf maar dat vertrouwen is nu helemaal weg . Wij zitten nu met een kapotte auto met vele kosten die wij zelf moeten gaan vergoeden omdat het bedrijf ons hierin niet tegemoet wil komen. Conclusie: erg slecht bedrijf, wij zouden hier nooit meer een auto kopen. De garage is egoïstisch en het is allemaal nep. Slechte auto’s en slechte service.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
K.Dijkhuis
|
Ik ben bij van Leeuwen terecht gekomen via het internet waar ik veel auto's tegen kwam met hun naam. Ik heb er even gekeken en kwam al snel tot een beslissing. Ik kon inruilen en onder het genot van een prima kop koffie kwamen we snel tot een overeenkomst. Auto gekocht met een nieuwe APK en kosten voor het garage bedrijf. Wel alles liep wat tegen, waardoor de aflevering wat langer duurde. Maar geen centje pijn alles was volgens afspraak geregeld en bij het ophalen werden we weer op koffie getrakteerd, door een vriendelijke dame. Alles was snel klaar en we gingen weg. Ik moest nog even naar een plaats verder op om wat op te halen en zette de auto daar aan de kant en de motor uit. Helaas toen ik terug kwam wou hij niet meer starten waarbij ik van Leeuwen heb gebeld. de firma Ov..t.om kon niet sneller zijn en er was een auto met een monteur. Conclusie een defecte startmotor. We werden geadviseerd nadat de motor het weer deed om door te rijden naar huis. Afspraak voor het plaatsen van een andere startmotor is geregeld. Service van de bovenste plank. Hier komen we weer!
9.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
R. Bos
|
Op hun site staat het woord betrouwbaar. Dat woord mogen ze wat mij betreft niet meer gebruiken. Vooraf even gebeld voor een proefrit. Half uur later aangekomen, ze waren nog bezig met de accu. De verkoper beweerde dat er een nieuwe accu in de auto was gezet. Niets bleek helaas minder waar. Na 1.5 kilometer rijden sloeg de motor af en de auto wilde niet meer starten. Accu was zo dood als een pier!
Even onder de motorkap gekeken naar de accu. Het was geen nieuwe, zoals was beweerd. Later zei de verkoper dat het een bijgevulde accu was, maar het zou mij niet verbazen dat ze de accu die oorspronkleijk in de auto zat, gewoon hebben opgestart met een startcaccu. Ze waren vooraf namelijk nogal lang bezig met het verwijderen van de accu. Verkoper, wees eerlijk!
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Indi
|
Vanaf het eerste telefoontje tot aan het verkopen van de auto zijn wij goed geholpen.
Erg meedenkend, vriendelijk personeel!
Top bedrijf!!
8.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Raijmond bakker
|
Ik heb 18-10-2022
Een tweedehaauto gekocht.
Ik merkte met de proef rid dat er iets mis was en dat aan hun door gegeven.
En laten weten dat ik wel belang had bij de citroën xsara picasso.
Dus hadden wij afgesproken dat ik hem dinsdag zou op halen
En dat dan ook het probleem was verholpen .
Ik kwam de auto op halen
En toen was het probleem verholpen en toen kon ik de auto mee nemen
Ik vind het top zo als ze de boel hebben opgelost
373 Reviews Plaats review
Jari Thomassen
|Helemaal vanuit het zuiden gekomen om een “mooie betrouwbare” auto te kopen. 1 maand met de auto gereden waarnaar het motorblok ontploft is. Het bedrijf gecontacteerd waarnaar we eindelijk naar vele belletjes en berichtjes geholpen zouden worden. De auto is toen opgehaald en terug naar de garage gebracht. We dachten dat een net bedrijf met een nette oplossing zou komen maar helaas kregen wij te horen dat wij zelf €2000 moesten neerleggen voor reparatie van de auto. Hier gingen wij uiteraard niet akkoord mee en hebben we om een andere oplossing gevraagd, dit ging ook heel erg moeizaam en het bedrijf bleef maar aangeven dat ze geen andere oplossing hadden. Uiteindelijk hebben wij om een andere auto gevraagd omdat we niet weer zoveel geld konden uitgeven aan kosten omdat we deze auto net gekocht hadden. Ze kwamen met een voorstel om een oude Ford Fiesta daarvoor in de plaats te geven (waar we dus al achteruit zijn gegaan op de auto die we eigenlijk gekocht hadden) maar dit was het enige aanbod dus daarom zijn wij hiermee akkoord gegaan omdat we inmiddels al een aantal weken zonder auto zaten. Wij hebben extra €250 betaald om de auto te laten nakijken en dus met een goede apk de weg op te sturen. Eenmaal toen wij de auto hadden opgehaald nadat die “nagekeken” zou zijn, kwamen wij er thuis achter dat de Linker koplamp het helemaal niet doet
En na 2 dagen begon er een raar geluid van de voorkant van de auto maken waaruit het dus bleek dat dit weer een duur grapje zou zijn. Wij hebben de garage opnieuw meerdere malen gecontacteerd maar er bleef maar gezegd worden tegen ons dat het onder “slijtage” van de auto valt, want de auto zou nagekeken zijn en zou dus geen gebreken zou moeten hebben met een nieuwe APK. Wij hadden al weinig vertrouwen in het bedrijf maar dat vertrouwen is nu helemaal weg . Wij zitten nu met een kapotte auto met vele kosten die wij zelf moeten gaan vergoeden omdat het bedrijf ons hierin niet tegemoet wil komen. Conclusie: erg slecht bedrijf, wij zouden hier nooit meer een auto kopen. De garage is egoïstisch en het is allemaal nep. Slechte auto’s en slechte service.
K.Dijkhuis
|Ik ben bij van Leeuwen terecht gekomen via het internet waar ik veel auto's tegen kwam met hun naam. Ik heb er even gekeken en kwam al snel tot een beslissing. Ik kon inruilen en onder het genot van een prima kop koffie kwamen we snel tot een overeenkomst. Auto gekocht met een nieuwe APK en kosten voor het garage bedrijf. Wel alles liep wat tegen, waardoor de aflevering wat langer duurde. Maar geen centje pijn alles was volgens afspraak geregeld en bij het ophalen werden we weer op koffie getrakteerd, door een vriendelijke dame. Alles was snel klaar en we gingen weg. Ik moest nog even naar een plaats verder op om wat op te halen en zette de auto daar aan de kant en de motor uit. Helaas toen ik terug kwam wou hij niet meer starten waarbij ik van Leeuwen heb gebeld. de firma Ov..t.om kon niet sneller zijn en er was een auto met een monteur. Conclusie een defecte startmotor. We werden geadviseerd nadat de motor het weer deed om door te rijden naar huis. Afspraak voor het plaatsen van een andere startmotor is geregeld. Service van de bovenste plank. Hier komen we weer!
R. Bos
|Op hun site staat het woord betrouwbaar. Dat woord mogen ze wat mij betreft niet meer gebruiken. Vooraf even gebeld voor een proefrit. Half uur later aangekomen, ze waren nog bezig met de accu. De verkoper beweerde dat er een nieuwe accu in de auto was gezet. Niets bleek helaas minder waar. Na 1.5 kilometer rijden sloeg de motor af en de auto wilde niet meer starten. Accu was zo dood als een pier!
Even onder de motorkap gekeken naar de accu. Het was geen nieuwe, zoals was beweerd. Later zei de verkoper dat het een bijgevulde accu was, maar het zou mij niet verbazen dat ze de accu die oorspronkleijk in de auto zat, gewoon hebben opgestart met een startcaccu. Ze waren vooraf namelijk nogal lang bezig met het verwijderen van de accu. Verkoper, wees eerlijk!
Rijk
|Rijk Bouman
|Indi
|Vanaf het eerste telefoontje tot aan het verkopen van de auto zijn wij goed geholpen.
Erg meedenkend, vriendelijk personeel!
Top bedrijf!!
Raijmond bakker
|Ik heb 18-10-2022
Een tweedehaauto gekocht.
Ik merkte met de proef rid dat er iets mis was en dat aan hun door gegeven.
En laten weten dat ik wel belang had bij de citroën xsara picasso.
Dus hadden wij afgesproken dat ik hem dinsdag zou op halen
En dat dan ook het probleem was verholpen .
Ik kwam de auto op halen
En toen was het probleem verholpen en toen kon ik de auto mee nemen
Ik vind het top zo als ze de boel hebben opgelost
Met vriendelijke groet
Raijmond Bakker