Inbraak schade op vakantie opgelopen
Ramen en plaatschade
Door Wellcoll Kerkrade perfect hersteld
Geen gedoe gewoon goed
8.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
John nix
|
Auto voor schadeherstel naar Welcoll Kerkrade gebracht. Verschrikkelijk geholpen door een verwarde gek genaamd Peter. Je moet aandringen om alles gedaan te krijgen. Peter meent dat iedereen alle tijd van de wereld heeft. Vervolgens belt hij je om 08:00 in de ochtend, of je even je auto zsm wilt komen halen
Aanrader: breng je auto naar EKAS. ligt honderd meter verderop.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Bjorn
|
Vorige maand en nog volop in de corona tijd mijn auto laten maken. De ontvangst was gewoon goed, en alle maatregelen die je in coronatijd mag verwachten waren professioneel ingericht.
Mijn verzekeraar stuurde me naar WellColl, waarschijnlijk hebben ze daar een contract mee. Het bedrijf ligt net een een bocht, waardoor je het vanaf de straat niet direct ziet liggen. Ik heb een fijne leenauto mee gehad, die voor mijn neus nog ontsmet werd. De reparatie was uitstekend gedaan, en een groot compliment voor de betrokken medewerkers.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
WG
|
De auto is voor een nieuwe schade en om een oude schade die na vele pogingen nog steeds niet goed is hersteld geweest.
Mijn onderbouwing voor de gegeven beoordelingspunten:
De Service: een 1: Bij de eerste keer ophalen van de auto stond deze buiten in de regen toen deze werd afgeleverd. Bij de volgende keren terug voor dezelfde schade zat de auto onder de polijstkringen en strepen en was er nog steeds op plekken spuitnevel. (tot 6x in totaal hiervoor terug)
De informatieverstrekking: ook een 1: De auto is deze keer geweest voor onder andere een fluitgeluid, zij hoorden het tijdens de proefrit niet, maar hebben niet eens met mij gebeld om informatie te vragen hoe dit wel te horen is (gewoon het raam helemaal dichtmaken, dat nu op een minuscuul kiertje stond)
De medewerkers: ook een 1: Amateuristisch werk. Als een zo slecht gespoten auto door de eindcontrole komt faalt het bedrijf op alle punten, de door mij erbij betrokken schade expert heeft mij volledig in het gelijk gesteld. De zaak ligt nu bij de rechtsbijstandverzekering.
Wat is (moest) gedaan worden:
Voor schade aan rechter bumperhoek, bumper spuiten koplamp herstellen en richten.
In de nieuwe gerepareerde schade zijn polijst krassen op de bumper hoeken en dat op de vers gespoten voorbumper.
De herhalingsreparatie is na de 5e of 6e poging nog steeds niet opgelost.
Sinds de schadereparatie aan het portier zit er een fluitgeluid in tijdens het rijden. Hier is NIET naar gekeken, ofschoon dat de afspraak was. Bij het ophalen van de auto was het geluid nog gewoon aanwezig, ik ben terug gereden en heb de receptionist uitgenodigd mee te rijden en te luisteren, hij heeft het geluid ook zeer duidelijk gehoord. Op mijn navraag waarom er niets aan was gedaan werd geantwoord dat het geluid tijdens de proefrit niet te horen is geweest, ze hebben niet even met me gebeld voor overleg of niets nee gewoon niets eraan gedaan. Waarom hebben ze het niet gehoord: omdat het raam niet helemaal dicht was (want dan fluit hij niet of nauwelijks) en ze er niet eens aan gedacht hebben het raam open en dicht te doen tijdens de proefrit.
Ook is de auto is vanwege schraal spuitwerk en restanten spuitnevel ettelijke keren terug geweest. Nu moesten ze alweer polijsten de auto zat onder de polijst krassen en kringen (6e keer) de zigzag sporen van de machines zag je gewoon over de zijkant gaan.
Of het nu eindelijk goed is is nog niet te zien omdat er (alweer) een dikke waslaag is aangebracht, als deze is over enkele maanden is afgesleten zal het zich moeten uitwijzen of het deze keer wel goed is gedaan.
En dat allemaal voor 2 schades die tijdens dat ik geparkeerd stond zijn gebeurd, dit is frustrerend!!!
WellColl: ooit 3x een auto laten repareren 3x is het mis gegaan, 3x is scheepsrecht NOOIT meer WellColl voor mij.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Ron moonen
|
Onze auto perfect gemaakt, en service van het bedrijf van binnen en buiten gepoetst incl banden op spanning getest, een klein potje met verf erbij gekregen :-) altijd handig, tevreden en vriendelijk personeel
15 Reviews Plaats review
Bruchhaus
|Inbraak schade op vakantie opgelopen
Ramen en plaatschade
Door Wellcoll Kerkrade perfect hersteld
Geen gedoe gewoon goed
John nix
|Auto voor schadeherstel naar Welcoll Kerkrade gebracht. Verschrikkelijk geholpen door een verwarde gek genaamd Peter. Je moet aandringen om alles gedaan te krijgen. Peter meent dat iedereen alle tijd van de wereld heeft. Vervolgens belt hij je om 08:00 in de ochtend, of je even je auto zsm wilt komen halen
Aanrader: breng je auto naar EKAS. ligt honderd meter verderop.
Bjorn
|Vorige maand en nog volop in de corona tijd mijn auto laten maken. De ontvangst was gewoon goed, en alle maatregelen die je in coronatijd mag verwachten waren professioneel ingericht.
Mijn verzekeraar stuurde me naar WellColl, waarschijnlijk hebben ze daar een contract mee. Het bedrijf ligt net een een bocht, waardoor je het vanaf de straat niet direct ziet liggen. Ik heb een fijne leenauto mee gehad, die voor mijn neus nog ontsmet werd. De reparatie was uitstekend gedaan, en een groot compliment voor de betrokken medewerkers.
WG
|De auto is voor een nieuwe schade en om een oude schade die na vele pogingen nog steeds niet goed is hersteld geweest.
Mijn onderbouwing voor de gegeven beoordelingspunten:
De Service: een 1: Bij de eerste keer ophalen van de auto stond deze buiten in de regen toen deze werd afgeleverd. Bij de volgende keren terug voor dezelfde schade zat de auto onder de polijstkringen en strepen en was er nog steeds op plekken spuitnevel. (tot 6x in totaal hiervoor terug)
De informatieverstrekking: ook een 1: De auto is deze keer geweest voor onder andere een fluitgeluid, zij hoorden het tijdens de proefrit niet, maar hebben niet eens met mij gebeld om informatie te vragen hoe dit wel te horen is (gewoon het raam helemaal dichtmaken, dat nu op een minuscuul kiertje stond)
De medewerkers: ook een 1: Amateuristisch werk. Als een zo slecht gespoten auto door de eindcontrole komt faalt het bedrijf op alle punten, de door mij erbij betrokken schade expert heeft mij volledig in het gelijk gesteld. De zaak ligt nu bij de rechtsbijstandverzekering.
Wat is (moest) gedaan worden:
Voor schade aan rechter bumperhoek, bumper spuiten koplamp herstellen en richten.
In de nieuwe gerepareerde schade zijn polijst krassen op de bumper hoeken en dat op de vers gespoten voorbumper.
De herhalingsreparatie is na de 5e of 6e poging nog steeds niet opgelost.
Sinds de schadereparatie aan het portier zit er een fluitgeluid in tijdens het rijden. Hier is NIET naar gekeken, ofschoon dat de afspraak was. Bij het ophalen van de auto was het geluid nog gewoon aanwezig, ik ben terug gereden en heb de receptionist uitgenodigd mee te rijden en te luisteren, hij heeft het geluid ook zeer duidelijk gehoord. Op mijn navraag waarom er niets aan was gedaan werd geantwoord dat het geluid tijdens de proefrit niet te horen is geweest, ze hebben niet even met me gebeld voor overleg of niets nee gewoon niets eraan gedaan. Waarom hebben ze het niet gehoord: omdat het raam niet helemaal dicht was (want dan fluit hij niet of nauwelijks) en ze er niet eens aan gedacht hebben het raam open en dicht te doen tijdens de proefrit.
Ook is de auto is vanwege schraal spuitwerk en restanten spuitnevel ettelijke keren terug geweest. Nu moesten ze alweer polijsten de auto zat onder de polijst krassen en kringen (6e keer) de zigzag sporen van de machines zag je gewoon over de zijkant gaan.
Of het nu eindelijk goed is is nog niet te zien omdat er (alweer) een dikke waslaag is aangebracht, als deze is over enkele maanden is afgesleten zal het zich moeten uitwijzen of het deze keer wel goed is gedaan.
En dat allemaal voor 2 schades die tijdens dat ik geparkeerd stond zijn gebeurd, dit is frustrerend!!!
WellColl: ooit 3x een auto laten repareren 3x is het mis gegaan, 3x is scheepsrecht NOOIT meer WellColl voor mij.
Ron moonen
|Onze auto perfect gemaakt, en service van het bedrijf van binnen en buiten gepoetst incl banden op spanning getest, een klein potje met verf erbij gekregen :-) altijd handig, tevreden en vriendelijk personeel