Dit bedrijf dient ten alle tijden vermeden te worden!
Ik heb een fiets besteld en na twee weken kreeg ik de melding dat ze de fiets niet kunnen leveren en ik mijn geld terugkrijg.
Vervolgens kreeg ik te weinig terug. Het gaat om een klein bedrag, maar toch.
Ik heb Kaya geinformeerd dat ze te weinig hebben overgemaakt en een week later heb ik de rest van mijn geld nog steeds niet ontvangen.
Prutsers!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Eric
|
Wat een onbeschofte en onvriendelijk verkoper zeg, kon geen goedendag of vriendelijk woord van af, alleen die houding van deze verkoper geeft aan dat hij niet geschikt is voor deze branche, wat een attitude, kom hier nooit meer terug en zal dit ook middels mond op mond reclame uitdragen, de beste reclame die er is.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Dow
|
Zeer slecht ontzettend onbeschoft licht je op waar je bij bent reparatie niet goed uitgevoerd geen kassabon du geen garantie snelbinders weg te hoge montage 30,00 voor voorlicht inc. montage
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Robert4u
|
Kymco Scooter diverse malen een servicebeurt gegeven bij Kaya Bike , heeft nog nooit zo goed gereden na deze beurten,
Bij de eigen dealer was het altijd slecht starten na een paar dagen stilstaan na een service beurt was dit niet verholpen.
Kaya Bike kreeg dit wel voor elkaar, olie lekkage werd gratis verholpen.
Altijd vriendelijke vak mensen
Ook mijn Puch E bike hier gekocht perfect.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
maxim
|
Ik heb mijn fiets hier ter reparatie gebracht. De versnellingskabel was losgeraakt. In de middag kon ik mn fiets al ophalen. Bij het wegfietsen leek er geen probleem te zijn. Er was mij verteld dat de versnelling het weer deed. Echter bij het gebruik de dag erop, bleek mijn versnelling alsnog niet te werken. Ik ben teruggegaan. De medewerker constateerde dat de versnelling het inderdaad nog niet deed. Volgens de eigenaar was er echter NIETS aan de hand. Hij was zeer geirriteerd, zeer onvriendelijk en vond dat zowel ik als zijn "leerling" het bij het verkeerde eind hadden. Toen zich een andere klant presenteerde, wilde hij wel nog eens kijken. Conclusie: het binnenwerk zou vervangen moeten worden. Nog eens 70 euro erbovenop!! Ik heb aangegeven geen verstand te hebben van dit soort dingen en daarom naar de specialist te komen, graag had ik dit probleem meteen van hem vernomen en niet twee dagen later. Volgens de eigenaar had ik de schade zelf tussendoor veroorzaakt, daarom keeg ik geen cent terug en dat terwijl ik mijn fiets nieteens heb kunnen gebruiken...ja.. voor een paar honderd meter de versnelling heb ik helemaal niet gebruikt.. die doet het immers niet.
Pas op als je van plan bent je fiets hier te brengen ter reparatie!!
Wel mag gezegd worden: jongeman die hij in dienst heeft is zeer behulpzaam. Maar de baas bepaald of zijn dienst goed geleverd is. En niet de klant.
5 Reviews Plaats review
Marc
|Dit bedrijf dient ten alle tijden vermeden te worden!
Ik heb een fiets besteld en na twee weken kreeg ik de melding dat ze de fiets niet kunnen leveren en ik mijn geld terugkrijg.
Vervolgens kreeg ik te weinig terug. Het gaat om een klein bedrag, maar toch.
Ik heb Kaya geinformeerd dat ze te weinig hebben overgemaakt en een week later heb ik de rest van mijn geld nog steeds niet ontvangen.
Prutsers!
Eric
|Wat een onbeschofte en onvriendelijk verkoper zeg, kon geen goedendag of vriendelijk woord van af, alleen die houding van deze verkoper geeft aan dat hij niet geschikt is voor deze branche, wat een attitude, kom hier nooit meer terug en zal dit ook middels mond op mond reclame uitdragen, de beste reclame die er is.
Dow
|Zeer slecht ontzettend onbeschoft licht je op waar je bij bent reparatie niet goed uitgevoerd geen kassabon du geen garantie snelbinders weg te hoge montage 30,00 voor voorlicht inc. montage
Robert4u
|Kymco Scooter diverse malen een servicebeurt gegeven bij Kaya Bike , heeft nog nooit zo goed gereden na deze beurten,
Bij de eigen dealer was het altijd slecht starten na een paar dagen stilstaan na een service beurt was dit niet verholpen.
Kaya Bike kreeg dit wel voor elkaar, olie lekkage werd gratis verholpen.
Altijd vriendelijke vak mensen
Ook mijn Puch E bike hier gekocht perfect.
maxim
|Ik heb mijn fiets hier ter reparatie gebracht. De versnellingskabel was losgeraakt. In de middag kon ik mn fiets al ophalen. Bij het wegfietsen leek er geen probleem te zijn. Er was mij verteld dat de versnelling het weer deed. Echter bij het gebruik de dag erop, bleek mijn versnelling alsnog niet te werken. Ik ben teruggegaan. De medewerker constateerde dat de versnelling het inderdaad nog niet deed. Volgens de eigenaar was er echter NIETS aan de hand. Hij was zeer geirriteerd, zeer onvriendelijk en vond dat zowel ik als zijn "leerling" het bij het verkeerde eind hadden. Toen zich een andere klant presenteerde, wilde hij wel nog eens kijken. Conclusie: het binnenwerk zou vervangen moeten worden. Nog eens 70 euro erbovenop!! Ik heb aangegeven geen verstand te hebben van dit soort dingen en daarom naar de specialist te komen, graag had ik dit probleem meteen van hem vernomen en niet twee dagen later. Volgens de eigenaar had ik de schade zelf tussendoor veroorzaakt, daarom keeg ik geen cent terug en dat terwijl ik mijn fiets nieteens heb kunnen gebruiken...ja.. voor een paar honderd meter de versnelling heb ik helemaal niet gebruikt.. die doet het immers niet.
Pas op als je van plan bent je fiets hier te brengen ter reparatie!!
Wel mag gezegd worden: jongeman die hij in dienst heeft is zeer behulpzaam. Maar de baas bepaald of zijn dienst goed geleverd is. En niet de klant.