Zo meedenkend en servicegericht ik gewend ben van Karwei Zutphen, zo slecht heb ik dit ervaren bij Karwei Reeshof.
Gisteren raamfolie van de rol gekocht. Er moest een heel stuk worden verwijderd eerst vanwege strepen en beschadigingen. Dat was eerder ook al een keer toen ik raamfolie kocht.
Eenmaal thuis en op het raam, blijkt er toch een streep over het folie te lopen. Vanmorgen even afgewacht if het weg zou trekken, maar helaas niet.
Foto's gemaakt en terug naar de winkel. Manager Bart wordt erbij geroepen. Hij vraagt of ik wel goed heb aangebracht. Ik laat de andere ramen zien, zonder streep in het folie. Ik wil graag nieuw folie. De schade bedraagt n.l. ca. €55,00.
De onvermurwbare conclusie van Bart luidt: helaas, ik kan hier niets mee, want het komt van een rol.
Ja Bart, dat is het hele probleem!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Carla
|
Na bijna een jaar geleden een ( woood ) bank gekocht te hebben bleek het een totale miskoop . Zeer slechte kwaliteit en daardoor ook absoluut geen zit comfort.
Gelukkig was de klantenservice van Karwei reeshof geweldig. Samen kwamen we tot een goede oplossing.
Ook de communicatie die voorafging aan de oplossing was zeer goed en super vriendelijk ( dank vooral aan Jolanda )
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ steered service !
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Petra
|
We hebben in 2020 een pvc vloer, hoogste kwaliteit, gekocht bij dit filiaal, hij moest besteld worden dus nog even wachten, we hadden nog niemand om de vloer te leggen. geen probleem kon op afroep de vloer zou dan klaar liggen. en idd. geen probleem, we hadden iemand om de vloer te leggen en konden hem zo afhalen. we hebben de vloer contant afgerekend. Na het leggen van de vloer waren we echt dik tevreden prachtige vloer.
Maar je raad het al na een jaar zag de vloer er niet meer uit. Het lijkt wel een golvende zee. Zo erg dat onze stoelen er niet meer overheen kunnen schuiven.
verschrikkelijk. Ik zoeken naar de bon, kan niet meer vinden. maar we hebben stikkers op t extra pak wat we toch nog hebben liggen waar datums, nummers, barcode en alles op staat en met fotos naar de servicebalie. Deze geeft aan dat we de exacte aankoop datum en hoeveelheid nodig hebben. hoeveelheid weten we nog wel maar exacte aankoopdatum niet meer. door het wachten weten we dat niet meer. Helaas dan kunnen we niets voor u doen, was het antwoord. Wij zijn 40 jaar trouwe klant niet alleen prive maar ook zakelijk. Nu enigszins op leeftijd. En dan zit je met een bizarre vloer en een leverancier die mij niet tegemoet komt. De vloer is op naam besteld en ze kunnen niets met de codes op de verpakking. gek hoor. Maar bedankt karwei wij gaan gewoon weer voor een nieuwe vloer sparen zal volgend jaar wel kunnen. maar deze gaan wij niet meer bij jou karwei kopen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
F. Bolsius
|
Helaas niet meer mogelijk om geld contant te storten Telefonisch wordt aangegeven dat dit dan maar jammer is en wordt je verwezen naar noord. Wanneer de automaten daar vol zitten kun je dus wederom niet storten. Volgens medewerkers van geldmaat Nl moeten alle automaten beschikbaar zijn! Niet dus! Kleine zelfstandigen moeten het maar uitzoeken lijkt de boodschap excuus lockdown en niet kunnen verplaatsen van de geldautomaten er wordt geen oplossing geboden aan de ondernemers .
Als je deze verantwoordelijkheid en dienst aanbiedt als organisatie zorg er dan ook voor dat Je als organisatie er na handelt.
Grappig dat je je pakketjes wel mag afgeven maar een meter verder niet mag storten. Volgens mij ben je dan al tien meter in de winkel binnen
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hannie
|
Er werken 2 heel onvriendelijke medewerksters. Ik vroeg of er iemand in de winkel kan helpen. Cadsierrie snauwde dat ze bezig was en dat ik maar iemand in de winkel moet vragen. Er was niemand in de winkel. Bij de servicebalie vertelde ik mij ervaring maar er werd niet geluisterd. Nooit meer karwei reeshof voor mij.
128 Reviews Plaats review
Ellen
|Zo meedenkend en servicegericht ik gewend ben van Karwei Zutphen, zo slecht heb ik dit ervaren bij Karwei Reeshof.
Gisteren raamfolie van de rol gekocht. Er moest een heel stuk worden verwijderd eerst vanwege strepen en beschadigingen. Dat was eerder ook al een keer toen ik raamfolie kocht.
Eenmaal thuis en op het raam, blijkt er toch een streep over het folie te lopen. Vanmorgen even afgewacht if het weg zou trekken, maar helaas niet.
Foto's gemaakt en terug naar de winkel. Manager Bart wordt erbij geroepen. Hij vraagt of ik wel goed heb aangebracht. Ik laat de andere ramen zien, zonder streep in het folie. Ik wil graag nieuw folie. De schade bedraagt n.l. ca. €55,00.
De onvermurwbare conclusie van Bart luidt: helaas, ik kan hier niets mee, want het komt van een rol.
Ja Bart, dat is het hele probleem!
Carla
|Na bijna een jaar geleden een ( woood ) bank gekocht te hebben bleek het een totale miskoop . Zeer slechte kwaliteit en daardoor ook absoluut geen zit comfort.
Gelukkig was de klantenservice van Karwei reeshof geweldig. Samen kwamen we tot een goede oplossing.
Ook de communicatie die voorafging aan de oplossing was zeer goed en super vriendelijk ( dank vooral aan Jolanda )
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ steered service !
Petra
|We hebben in 2020 een pvc vloer, hoogste kwaliteit, gekocht bij dit filiaal, hij moest besteld worden dus nog even wachten, we hadden nog niemand om de vloer te leggen. geen probleem kon op afroep de vloer zou dan klaar liggen. en idd. geen probleem, we hadden iemand om de vloer te leggen en konden hem zo afhalen. we hebben de vloer contant afgerekend. Na het leggen van de vloer waren we echt dik tevreden prachtige vloer.
Maar je raad het al na een jaar zag de vloer er niet meer uit. Het lijkt wel een golvende zee. Zo erg dat onze stoelen er niet meer overheen kunnen schuiven.
verschrikkelijk. Ik zoeken naar de bon, kan niet meer vinden. maar we hebben stikkers op t extra pak wat we toch nog hebben liggen waar datums, nummers, barcode en alles op staat en met fotos naar de servicebalie. Deze geeft aan dat we de exacte aankoop datum en hoeveelheid nodig hebben. hoeveelheid weten we nog wel maar exacte aankoopdatum niet meer. door het wachten weten we dat niet meer. Helaas dan kunnen we niets voor u doen, was het antwoord. Wij zijn 40 jaar trouwe klant niet alleen prive maar ook zakelijk. Nu enigszins op leeftijd. En dan zit je met een bizarre vloer en een leverancier die mij niet tegemoet komt. De vloer is op naam besteld en ze kunnen niets met de codes op de verpakking. gek hoor. Maar bedankt karwei wij gaan gewoon weer voor een nieuwe vloer sparen zal volgend jaar wel kunnen. maar deze gaan wij niet meer bij jou karwei kopen.
F. Bolsius
|Helaas niet meer mogelijk om geld contant te storten Telefonisch wordt aangegeven dat dit dan maar jammer is en wordt je verwezen naar noord. Wanneer de automaten daar vol zitten kun je dus wederom niet storten. Volgens medewerkers van geldmaat Nl moeten alle automaten beschikbaar zijn! Niet dus! Kleine zelfstandigen moeten het maar uitzoeken lijkt de boodschap excuus lockdown en niet kunnen verplaatsen van de geldautomaten er wordt geen oplossing geboden aan de ondernemers .
Als je deze verantwoordelijkheid en dienst aanbiedt als organisatie zorg er dan ook voor dat Je als organisatie er na handelt.
Grappig dat je je pakketjes wel mag afgeven maar een meter verder niet mag storten. Volgens mij ben je dan al tien meter in de winkel binnen
Hannie
|Er werken 2 heel onvriendelijke medewerksters. Ik vroeg of er iemand in de winkel kan helpen. Cadsierrie snauwde dat ze bezig was en dat ik maar iemand in de winkel moet vragen. Er was niemand in de winkel. Bij de servicebalie vertelde ik mij ervaring maar er werd niet geluisterd. Nooit meer karwei reeshof voor mij.