Ik was van de week bij karwei met de vraag of ze beschermdopjes verkopen die in mijn toiletbril passen nee die bestaan niet je moet gelijk een nieuwe toiletbril kopen. Nou tot onze verbazing liepen we vanmiddag hij Hornbach in wateringen
Wij werden daar super geholpen we moesten naar de afdeling waar ieder zijn eigen afdeling heeft en ja hoor voor 5.25 gingen we naar huis.
Dit is niet de eerst keer dat we bij karwei iemand spreken die er weinig van wet wat er te koop is.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lasgo
|
Opzich heb ik over Karwei in Maassluis geen klachten. Maar dat PostNL afhaalpunt van Karwei laat sterk te wensen over. Ik moest 3 pakketten ophalen en zeg tegen die hippe oma dat er 3 pakketten klaar liggen. Dus ik zeg, lijkt mij sterk, ik heb melding gehad van 3. Nee, oma hield bij hoog en bij laag vol dat er maar 2 pakketten klaar lagen. Het andere pakket zou dan nog onderweg zijn. Dus ik vraag, komt de postbode hier dan 2 keer op een dag? Wist oma niet. Dus ik kom thuis met 2 pakketten, kijk in mijn PostNL app, 2 pakketten afgehaald en er ligt nog 1 pakket. ☠☠☠ Daar word je toch helemaal simpel van!!! Kan ik morgen wéér naar Karwei om een pakket op te halen. En waarom? Omdat ze te belazerd zijn om effe uit hun doppen te kijken. Mag vooral géén moeite kosten. Voor de zekerheid, om niemand vals te beschuldigen, heb ik in mijn PostNL app de tijden opgezocht hoe laat de pakketten bij Karwei zijn afgeleverd? Nou, ALLE 3 OM 14.22u. Die oma was te lui om effe verder te kijken dan haar neus lang was . Zoooooo irritant!!!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Esther Hamels
|
Vandaag in de houtzagerij geholpen door medewerker Ron. Erg over Ron te spreken: denkt met me mee, geeft advies, nam tijd voor me en kan daarnaast erg secuur zagen! Heel erg blij dat hij me verder hielp! Karwei, hou deze wernemer aan!
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Buurman
|
Wat onklantvriendelijk daar:
Ik heb voor duizenden euro's mijn huis verbouwd een pandje uit 1850. Ik koop een trap, maar kan niet naar de 1e etage omdat deze trap veel te groot is voor mijn kleine huisje, ik heb mij vergist.
Ik denk ga ik hem ruilen voor een kleinere: Nee hoor ik het huishoudfolie eraf gehaald pppfff de originele verpakking dus.
Zegt ze: nee hoor dat gaan we niet doen, en loopt nar een andere klant. Ik wachten 5 minuten. Ik zeg: zijn we al uitgesproken dan? En dan zegt ze nee hoor "als we dat bij iedereen gaan doen ,nou dat kan niet hoor".
Kom op die trap is splinternieuw en niet eens gebruikt. Ik ben vaste klant : ik ken daar iedereen van gezicht, kom er al jaren.
Nou echt geen coulance of meedenken, heel halsstarig en koud opeens. Terwijl als je binnenkomt zegt iedereen: (huichelachtig dus) goedemorgen, goedemiddag met een glimlach.
Nou dit valt me zo tegen, echt waar, nooit gedacht. Ik kom er nooit meer!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van KARWEI Maassluis
|
Vriendelijk deskundig en persoonlijk geholpen, vaak leuke acties en het meedenken wat de beste keus is, is voor n vrouw die geen verstand van klussen heeft erg handig!
68 Reviews Plaats review
Wil
|Ik was van de week bij karwei met de vraag of ze beschermdopjes verkopen die in mijn toiletbril passen nee die bestaan niet je moet gelijk een nieuwe toiletbril kopen. Nou tot onze verbazing liepen we vanmiddag hij Hornbach in wateringen
Wij werden daar super geholpen we moesten naar de afdeling waar ieder zijn eigen afdeling heeft en ja hoor voor 5.25 gingen we naar huis.
Dit is niet de eerst keer dat we bij karwei iemand spreken die er weinig van wet wat er te koop is.
Lasgo
|Opzich heb ik over Karwei in Maassluis geen klachten. Maar dat PostNL afhaalpunt van Karwei laat sterk te wensen over. Ik moest 3 pakketten ophalen en zeg tegen die hippe oma dat er 3 pakketten klaar liggen. Dus ik zeg, lijkt mij sterk, ik heb melding gehad van 3. Nee, oma hield bij hoog en bij laag vol dat er maar 2 pakketten klaar lagen. Het andere pakket zou dan nog onderweg zijn. Dus ik vraag, komt de postbode hier dan 2 keer op een dag? Wist oma niet. Dus ik kom thuis met 2 pakketten, kijk in mijn PostNL app, 2 pakketten afgehaald en er ligt nog 1 pakket. ☠☠☠ Daar word je toch helemaal simpel van!!! Kan ik morgen wéér naar Karwei om een pakket op te halen. En waarom? Omdat ze te belazerd zijn om effe uit hun doppen te kijken. Mag vooral géén moeite kosten. Voor de zekerheid, om niemand vals te beschuldigen, heb ik in mijn PostNL app de tijden opgezocht hoe laat de pakketten bij Karwei zijn afgeleverd? Nou, ALLE 3 OM 14.22u. Die oma was te lui om effe verder te kijken dan haar neus lang was . Zoooooo irritant!!!!!
Esther Hamels
|Vandaag in de houtzagerij geholpen door medewerker Ron. Erg over Ron te spreken: denkt met me mee, geeft advies, nam tijd voor me en kan daarnaast erg secuur zagen! Heel erg blij dat hij me verder hielp! Karwei, hou deze wernemer aan!
Buurman
|Wat onklantvriendelijk daar:
Ik heb voor duizenden euro's mijn huis verbouwd een pandje uit 1850. Ik koop een trap, maar kan niet naar de 1e etage omdat deze trap veel te groot is voor mijn kleine huisje, ik heb mij vergist.
Ik denk ga ik hem ruilen voor een kleinere: Nee hoor ik het huishoudfolie eraf gehaald pppfff de originele verpakking dus.
Zegt ze: nee hoor dat gaan we niet doen, en loopt nar een andere klant. Ik wachten 5 minuten. Ik zeg: zijn we al uitgesproken dan? En dan zegt ze nee hoor "als we dat bij iedereen gaan doen ,nou dat kan niet hoor".
Kom op die trap is splinternieuw en niet eens gebruikt. Ik ben vaste klant : ik ken daar iedereen van gezicht, kom er al jaren.
Nou echt geen coulance of meedenken, heel halsstarig en koud opeens. Terwijl als je binnenkomt zegt iedereen: (huichelachtig dus) goedemorgen, goedemiddag met een glimlach.
Nou dit valt me zo tegen, echt waar, nooit gedacht. Ik kom er nooit meer!!!
Klant van KARWEI Maassluis
|Vriendelijk deskundig en persoonlijk geholpen, vaak leuke acties en het meedenken wat de beste keus is, is voor n vrouw die geen verstand van klussen heeft erg handig!