Kopen in webshop en ivm (Eigen schuld) 60 cm te kangen balken besteld te hebben. Van 240 en van 180 stonden er wel 50 in het rek. Onmogelijk om te ruilen. Krijg g er ld terug van webshop. Zeg neem die lange dan wel weer, kan niet want retour is al gedaan (ehhh staat in hun winkel) weekend met hulp en huur gereedschap naar de klote.
Laatste keer geweest. Hornbach Bauhaus, Praxis here we come. Eerst nog due palen maandag halen, Geld kwijt is minder. Wordt bellen Intergamna (Gamma/Karwei)
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Van Ginkel
|
Ik heb voor €1250.00 aan plissé gordijnen gekocht bij Karwei, op de computer in de wi kel besteld door een medewerker van Karwei. Totaal 9 stuks.
Bij de levering, bij de montage was er een niet goed en er moest een nieuwe geleverd worden.
Foto's gemaakt de leveringsvoorwaarden met ordernummer gegeven.
Nu zegt de medewerker dat we de gordijnen niet bij Karwei gekocht hebben maar bij een online bedrijf. Karwei neemt hier geen verantwoordelijkheid voor om een andere te leveren.
Een hele slechte service, wat ik niet had verwacht. Jammer.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hennie
|
Topservice vanavond.
Goed geholpen met keuze voor verven en sausen plinten, muren en plafond.
Goede raad en tips gekregen.
Nemen ook de tijd voor je en dat vond ik top .
Nog heel erg bedankt voor u goede topservice.
Groetjes Hennie uit Nieuwolda
57 Reviews Plaats review
Erwin van der Meulen
|Kopen in webshop en ivm (Eigen schuld) 60 cm te kangen balken besteld te hebben. Van 240 en van 180 stonden er wel 50 in het rek. Onmogelijk om te ruilen. Krijg g er ld terug van webshop. Zeg neem die lange dan wel weer, kan niet want retour is al gedaan (ehhh staat in hun winkel) weekend met hulp en huur gereedschap naar de klote.
Laatste keer geweest. Hornbach Bauhaus, Praxis here we come. Eerst nog due palen maandag halen, Geld kwijt is minder. Wordt bellen Intergamna (Gamma/Karwei)
Van Ginkel
|Ik heb voor €1250.00 aan plissé gordijnen gekocht bij Karwei, op de computer in de wi kel besteld door een medewerker van Karwei. Totaal 9 stuks.
Bij de levering, bij de montage was er een niet goed en er moest een nieuwe geleverd worden.
Foto's gemaakt de leveringsvoorwaarden met ordernummer gegeven.
Nu zegt de medewerker dat we de gordijnen niet bij Karwei gekocht hebben maar bij een online bedrijf. Karwei neemt hier geen verantwoordelijkheid voor om een andere te leveren.
Een hele slechte service, wat ik niet had verwacht. Jammer.
Hennie
|Topservice vanavond.
Goed geholpen met keuze voor verven en sausen plinten, muren en plafond.
Goede raad en tips gekregen.
Nemen ook de tijd voor je en dat vond ik top .
Nog heel erg bedankt voor u goede topservice.
Groetjes Hennie uit Nieuwolda
Klant van KARWEI Delfzijl
|Iets minder vriendelijk als de Gamma Appingedam
Klant van KARWEI Delfzijl
|Het is of je in een warm bad stapt.