Ik had een showmodel merk Karwei Franeker gekocht, de doos met de hogedrukreiniger in de kast gezet tot er een klus hiervoor kwam.
Dat werd j.l.zaterdag, geen ervaring er mee, dus de handleiding erbij,toen kon het beginnen.Ik merkte dat het niet klopte, zeefje was krom , slangrubber was beschadigd , ik dacht die is gebruikt en teruggebracht en keurig weer ingepakt.Er was geen water straal , het hulpstuk ,mondstuk beschadigd, ik vond het meer dan vreemd.Dus gisteren , teruggegaan naar de Karwei Franeker, mijn verhaal gedaan.De leidinggevende en de klantenservice overlegden en zeiden u mag het terugbrengen en krijgt een nieuwe.
Bij thuiskomst, enigzins huiverig , geschrokken nog van de vorige , probeerde ik de ramen even schoon te spuiten.Daarna alles netjes afgedroogd en terug in de doos.
Blij dat het personeel meeleeft.Was echt een schrik om dit te ontdekken.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lesley
|
Op 26 juni j.l. een accuboormachine gekocht bij Karwei online. Levering duurde erg lang pas na drie dagen kreeg ik een update. Op 30 juni zou de machine bezorgd zijn door PostNL. Ik heb echter niets ontvangen.
Via verschillende kanalen (Facebook Messenger, email en telefonisch) contact gehad en NUL oplossingsgerichtheid. Doorschuiven naar PostNL, die blijft volhouden dat het pakket bezorgd is. Nou, NIET BIJ MIJ!
Het is inmiddels bijna drie weken later en nog altijd geen oplossing.
Tenenkrommend contact met medewerkers van Karwei klantenservice; slecht in Nederlandse taal, onbeschoft, en totaal geen initiatief om op wat voor manier een oplossing aan te bieden.
En feitelijk, wettelijk, is niet het bezorgbedrijf, maar de webwinkel verantwoordelijk. Karwei dus.
Het maakt niet uit waar het pakketje is kwijtgeraakt Jij hebt het in ieder geval nooit ontvangen. Blijkt het pakketje nergens te bekennen? Dan is de winkelier verplicht om de aankoopprijs terug te betalen, ook als je buurman het pakketje verbergt. De webwinkeleigenaar is echter niet verplicht om het bestelde product opnieuw bij je te leveren. Karwei heeft echter maling aan de wet.
NOOIT meer, koop ik iets bij Karwei! Dat dit bedrijf überhaupt nog bestaansrecht heeft.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Willy
|
Door de inmeetservicedienst van Karwei heb ik een raam en een deur op laten meten, om zeker te weten dat ik goede horren zou bestellen. Kosten: 75,--. De inmeetdienst is 5 minuten binnen geweest en heeft vervolgens een cassette-raamhor opgemeten met een hoogte van 1.80m. Dat levert Karwei helemaal niet, de maximum hoogte is 1.50m. Op mijn verzoek om nogmaals te komen en een goede maat op te meten, is niet gereageerd. Ik krijg alleen betalingsverzoeken, want die 75,-willen ze natuurlijk wel. Maar ik zit nog steeds zonder horren, moet nu een ander bedrijf zoeken die wél goede horren kan leveren, want hier heb ik niks aan.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Annelijn
|
Karwei was even vergeten om de deksel dicht te slaan waardoor de (blauwe!) verf in mijn tas is opengegaan en alles verkleurd is (denk aan leren portemonnee, brillendoos, tas zelf). Reactie van Karwei? We geven je een toegevoegd bon van €15. De verf alleen was al duurder en de schade loopt in de honderden euro’s. Schande hoe ze dit afhandelen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
RB
|
Echt nooit weer... Gordijnen zijn prachtig, service was geweldig in de winkel in Hilversum, maar WOW... Echt echt echt nooit weer. Bizar hoe slecht een bedrijf het kan doen qua service. Echt bizar. Ik koop 4 paar gordijnen + 4 gordijnrails t.w.v. ruim 2000,- en vraag daarbij in de winkel de montageservice aan op basis van het bedrag a 128,-. Echter blijkt er ergens een fout te zijn gemaakt door de Karwei en bleek dit bedrag maar voor 2 dingen te zijn, waardoor ik pas na afloop van de klus geïnformeerd werd over het verhoogde bedrag a 274,-. Karwei is hier duidelijk in gebreke gebleven van hun informatieplicht die geld bij meerwerk (waar ik overigens op moment van uitvoer nog niet van op de hoogte was). Ik ontvang de monteur, laat zien waar de gordijnen moeten en achteraf krijg ik dus een onprettige verassing dat het bedrag ruim verdubbeld is. Daarbij is de monteur 2 uur bezig geweest, en ook het tarief a 128,- zou redelijk (nog aan de hoge kant) zijn geweest om dit via Werkspot uit te voeren. Voor mij wees niets er vooraf op dat dit niet goed geoffreerd was. Karwei kan natuurlijk niet aantonen dat ik vooraf akkoord heb gegeven, want dat heb ik ook niet, maar ze sturen wel een incassobureau. Ik heb mij altijd bereidwillig getoond om het afgesproken bedrag te betalen, maar ik weiger 274,- te betalen voor een of andere arrogante idioot die niet eens zijn eigen trap en bouwstofzuiger meeneemt en daarbij op de minuut nauwkeurig 2 uur bezig is. Het is toch geen topadvocaat? Los daarvan werken de elektrische gordijnrails nog niet eens naar behoren. De website geeft aan dat ze werken met een home domotica systeem, maar het werkt niet zonder nog zendertjes erbij te kopen van 180,-. Dus heel veel verborgen kosten. Als je dan achteraf bezwaar maakt over de kosten doen ze niets dan zeggen ze zij gelijk hebben, en als je nog eens telefonisch contact opneemt, weigeren ze je door te verbinden naar iemand die er wel over gaat en hangen ze simpelweg de telefoon op. Wat een bizar bedrijf.
232 Reviews Plaats review
Bouma
|Ik had een showmodel merk Karwei Franeker gekocht, de doos met de hogedrukreiniger in de kast gezet tot er een klus hiervoor kwam.
Dat werd j.l.zaterdag, geen ervaring er mee, dus de handleiding erbij,toen kon het beginnen.Ik merkte dat het niet klopte, zeefje was krom , slangrubber was beschadigd , ik dacht die is gebruikt en teruggebracht en keurig weer ingepakt.Er was geen water straal , het hulpstuk ,mondstuk beschadigd, ik vond het meer dan vreemd.Dus gisteren , teruggegaan naar de Karwei Franeker, mijn verhaal gedaan.De leidinggevende en de klantenservice overlegden en zeiden u mag het terugbrengen en krijgt een nieuwe.
Bij thuiskomst, enigzins huiverig , geschrokken nog van de vorige , probeerde ik de ramen even schoon te spuiten.Daarna alles netjes afgedroogd en terug in de doos.
Blij dat het personeel meeleeft.Was echt een schrik om dit te ontdekken.
Lesley
|Op 26 juni j.l. een accuboormachine gekocht bij Karwei online. Levering duurde erg lang pas na drie dagen kreeg ik een update. Op 30 juni zou de machine bezorgd zijn door PostNL. Ik heb echter niets ontvangen.
Via verschillende kanalen (Facebook Messenger, email en telefonisch) contact gehad en NUL oplossingsgerichtheid. Doorschuiven naar PostNL, die blijft volhouden dat het pakket bezorgd is. Nou, NIET BIJ MIJ!
Het is inmiddels bijna drie weken later en nog altijd geen oplossing.
Tenenkrommend contact met medewerkers van Karwei klantenservice; slecht in Nederlandse taal, onbeschoft, en totaal geen initiatief om op wat voor manier een oplossing aan te bieden.
En feitelijk, wettelijk, is niet het bezorgbedrijf, maar de webwinkel verantwoordelijk. Karwei dus.
Het maakt niet uit waar het pakketje is kwijtgeraakt Jij hebt het in ieder geval nooit ontvangen. Blijkt het pakketje nergens te bekennen? Dan is de winkelier verplicht om de aankoopprijs terug te betalen, ook als je buurman het pakketje verbergt. De webwinkeleigenaar is echter niet verplicht om het bestelde product opnieuw bij je te leveren. Karwei heeft echter maling aan de wet.
NOOIT meer, koop ik iets bij Karwei! Dat dit bedrijf überhaupt nog bestaansrecht heeft.
Willy
|Door de inmeetservicedienst van Karwei heb ik een raam en een deur op laten meten, om zeker te weten dat ik goede horren zou bestellen. Kosten: 75,--. De inmeetdienst is 5 minuten binnen geweest en heeft vervolgens een cassette-raamhor opgemeten met een hoogte van 1.80m. Dat levert Karwei helemaal niet, de maximum hoogte is 1.50m. Op mijn verzoek om nogmaals te komen en een goede maat op te meten, is niet gereageerd. Ik krijg alleen betalingsverzoeken, want die 75,-willen ze natuurlijk wel. Maar ik zit nog steeds zonder horren, moet nu een ander bedrijf zoeken die wél goede horren kan leveren, want hier heb ik niks aan.
Annelijn
|Karwei was even vergeten om de deksel dicht te slaan waardoor de (blauwe!) verf in mijn tas is opengegaan en alles verkleurd is (denk aan leren portemonnee, brillendoos, tas zelf). Reactie van Karwei? We geven je een toegevoegd bon van €15. De verf alleen was al duurder en de schade loopt in de honderden euro’s. Schande hoe ze dit afhandelen.
RB
|Echt nooit weer... Gordijnen zijn prachtig, service was geweldig in de winkel in Hilversum, maar WOW... Echt echt echt nooit weer. Bizar hoe slecht een bedrijf het kan doen qua service. Echt bizar. Ik koop 4 paar gordijnen + 4 gordijnrails t.w.v. ruim 2000,- en vraag daarbij in de winkel de montageservice aan op basis van het bedrag a 128,-. Echter blijkt er ergens een fout te zijn gemaakt door de Karwei en bleek dit bedrag maar voor 2 dingen te zijn, waardoor ik pas na afloop van de klus geïnformeerd werd over het verhoogde bedrag a 274,-. Karwei is hier duidelijk in gebreke gebleven van hun informatieplicht die geld bij meerwerk (waar ik overigens op moment van uitvoer nog niet van op de hoogte was). Ik ontvang de monteur, laat zien waar de gordijnen moeten en achteraf krijg ik dus een onprettige verassing dat het bedrag ruim verdubbeld is. Daarbij is de monteur 2 uur bezig geweest, en ook het tarief a 128,- zou redelijk (nog aan de hoge kant) zijn geweest om dit via Werkspot uit te voeren. Voor mij wees niets er vooraf op dat dit niet goed geoffreerd was. Karwei kan natuurlijk niet aantonen dat ik vooraf akkoord heb gegeven, want dat heb ik ook niet, maar ze sturen wel een incassobureau. Ik heb mij altijd bereidwillig getoond om het afgesproken bedrag te betalen, maar ik weiger 274,- te betalen voor een of andere arrogante idioot die niet eens zijn eigen trap en bouwstofzuiger meeneemt en daarbij op de minuut nauwkeurig 2 uur bezig is. Het is toch geen topadvocaat? Los daarvan werken de elektrische gordijnrails nog niet eens naar behoren. De website geeft aan dat ze werken met een home domotica systeem, maar het werkt niet zonder nog zendertjes erbij te kopen van 180,-. Dus heel veel verborgen kosten. Als je dan achteraf bezwaar maakt over de kosten doen ze niets dan zeggen ze zij gelijk hebben, en als je nog eens telefonisch contact opneemt, weigeren ze je door te verbinden naar iemand die er wel over gaat en hangen ze simpelweg de telefoon op. Wat een bizar bedrijf.