ik voel me gewoon thuis bij de karwei, en vind altijd wat ik zoek.
8.3
0
Willie
|
Ik vindt karwei een geweldige winkel, gezellige winkel om naar toe tegaan,maar vooral de prijzen trekken mij aan.Zeker de aan biedingen. Ook het personeel is erg behulpzaam en deskundig, en een geweldig arsortiment.in êên woord geweldig.
8.2
0
Klant van Karwei Franeker
|
In alle opzichten klantvriendelijk en behulpzaam
8.0
0
Klant van Karwei Franeker
|
Fijne winkel waar je goed geadviseerd wordt en alles kunt krijgen wat je als doe-het-zelfer nodig hebt
8.0
0
Klant van Karwei Franeker
|
karwei is de winkel waar ik het liefst kom,uiteraard nog meer tijdens de kortingsacties.
106 Reviews Plaats review
Klant van Karwei Franeker
|ik voel me gewoon thuis bij de karwei, en vind altijd wat ik zoek.
Willie
|Ik vindt karwei een geweldige winkel, gezellige winkel om naar toe tegaan,maar vooral de prijzen trekken mij aan.Zeker de aan biedingen. Ook het personeel is erg behulpzaam en deskundig, en een geweldig arsortiment.in êên woord geweldig.
Klant van Karwei Franeker
|In alle opzichten klantvriendelijk en behulpzaam
Klant van Karwei Franeker
|Fijne winkel waar je goed geadviseerd wordt en alles kunt krijgen wat je als doe-het-zelfer nodig hebt
Klant van Karwei Franeker
|karwei is de winkel waar ik het liefst kom,uiteraard nog meer tijdens de kortingsacties.