Voor mij persoonlijk is service heel belangrijk en daarnaast wil ik ook vriendelijk benaderd worden door het personeel en dat is de reden waarom Karwei voor mij heel hoog scoort.
8.7
0
Klant van Karwei Franeker
|
Ze zijn altijd bereid je te helpen
8.3
0
Klant van Karwei Franeker
|
Het personeel is erg klantvriendelijk, maar soms nog wat aan de jonge kant om uit ervaring te adviseren.
8.5
0
Klant van Karwei Franeker
|
Zeer plezierige winkel, waar je in rust ook kan kijken en bij hulp/advies nodig is er altijd iemand in de buurt.
8.2
0
Klant van Karwei Franeker
|
de deskundigheid van het personeel is sterk afhankelijk van het individu. omdat ik reeds jaren lang bij karwei kom, weet ik precies wie ik moet benaderen voor welk product. helaas komt het
voor dat achteraf blijkt dat de adviezen van sommige personeelsleden niet juist zijn. gevolg: ik mijd deze verkopers.
ik maak vaak gebruik van acties, zowel de aanbieding van b.v. elektrische apparatuur als de stickeracties. de service vind ik zeer goed, nooit wordt een probleem gemaakt als artikelen worden teruggebracht, vooral het feit dat de klant geld terug krijgt en b.v. geen tegoedbonnen betekent dat je rustig iets kunt kopen, zonder bang te zijn dat je 't "kwijt" bent,
106 Reviews Plaats review
Klant van Karwei Franeker
|Voor mij persoonlijk is service heel belangrijk en daarnaast wil ik ook vriendelijk benaderd worden door het personeel en dat is de reden waarom Karwei voor mij heel hoog scoort.
Klant van Karwei Franeker
|Ze zijn altijd bereid je te helpen
Klant van Karwei Franeker
|Het personeel is erg klantvriendelijk, maar soms nog wat aan de jonge kant om uit ervaring te adviseren.
Klant van Karwei Franeker
|Zeer plezierige winkel, waar je in rust ook kan kijken en bij hulp/advies nodig is er altijd iemand in de buurt.
Klant van Karwei Franeker
|de deskundigheid van het personeel is sterk afhankelijk van het individu. omdat ik reeds jaren lang bij karwei kom, weet ik precies wie ik moet benaderen voor welk product. helaas komt het
voor dat achteraf blijkt dat de adviezen van sommige personeelsleden niet juist zijn. gevolg: ik mijd deze verkopers.
ik maak vaak gebruik van acties, zowel de aanbieding van b.v. elektrische apparatuur als de stickeracties. de service vind ik zeer goed, nooit wordt een probleem gemaakt als artikelen worden teruggebracht, vooral het feit dat de klant geld terug krijgt en b.v. geen tegoedbonnen betekent dat je rustig iets kunt kopen, zonder bang te zijn dat je 't "kwijt" bent,