Ik heb een week van te voren een afspraak gemaakt. Ik belde naar de kapsalon om een afspraak te maken en het meisje aan de telefoon zei dat ik online een afspraak moest maken. Ik heb de website geopend maar op de website kon je gek genoeg niet kiezen voor ‘haar verven’. Ik heb nogmaals gebeld en de dame aan de telefoon heeft toen met tegenzin telefonisch een afspraak met mij gemaakt.
Een week later kwam ik om 9 uur aan bij de kapsalon, omdat ik om 9 uur de afspraak had staan. Om 9:10 uur vroeg dezelfde dame als die ik aan de telefoon had, wat mijn naam was. Vervolgens schreeuwt ze geïrriteerd naar mij: ‘ik heb je gisteren drie keer gebeld!’ Ik geef aan dat ik niet gebeld ben. Ze roept nogmaals naar mij dat ze me drie keer heeft gebeld. Ik vertel haar dat ik helemaal geen gemiste oproepen op mijn telefoon heb. De dame verteld mij geïrriteerd dat mijn kapster ziek is en zij geen tijd voor mij hebben. Ik gaf aan dat ik speciaal een vrije dag hiervoor had opgenomen. De dame zei super arrogant dat ik de telefoon dan maar had moeten opnemen en wenste mij heel sarcastisch zonder mij aan te kijken nog een fijne dag!
Zo ga je niet met klanten om! Liegen in mijn gezicht en super arrogant reageren. Hoe durf je?! Ik stond echt voor schut omdat er nog andere mensen bij waren. Wie denk je wel niet dat je bent? Het enige dat deze dame kan is wenkbrauwen verven, ze is niet eens een kapster.
Het erge is nog dat de eigenaresse erbij stond en dit allemaal maar goed vond.
Ik twijfelde al heel erg om terug te komen omdat ze altijd 5 klanten per kapster tegelijk helpen terwijl je netjes een afspraak hebt met iemand waardoor je langer zit dan je zou moeten zitten. Ook praten zij de hele tijd in het Turks tegen elkaar terwijl ze allemaal goed Nederlands spreken. Daarnaast hadden zij laatst twee maanden lang geen diffusor voor op de haarfohn.
Ik kom nooit meer terug naar deze kapsalon, al zijn zij de laatste kapsalon in de wereld. Ik scheer nog liever mijn kop kaal!
1 Review Plaats review
Romina
|Ik heb een week van te voren een afspraak gemaakt. Ik belde naar de kapsalon om een afspraak te maken en het meisje aan de telefoon zei dat ik online een afspraak moest maken. Ik heb de website geopend maar op de website kon je gek genoeg niet kiezen voor ‘haar verven’. Ik heb nogmaals gebeld en de dame aan de telefoon heeft toen met tegenzin telefonisch een afspraak met mij gemaakt.
Een week later kwam ik om 9 uur aan bij de kapsalon, omdat ik om 9 uur de afspraak had staan. Om 9:10 uur vroeg dezelfde dame als die ik aan de telefoon had, wat mijn naam was. Vervolgens schreeuwt ze geïrriteerd naar mij: ‘ik heb je gisteren drie keer gebeld!’ Ik geef aan dat ik niet gebeld ben. Ze roept nogmaals naar mij dat ze me drie keer heeft gebeld. Ik vertel haar dat ik helemaal geen gemiste oproepen op mijn telefoon heb. De dame verteld mij geïrriteerd dat mijn kapster ziek is en zij geen tijd voor mij hebben. Ik gaf aan dat ik speciaal een vrije dag hiervoor had opgenomen. De dame zei super arrogant dat ik de telefoon dan maar had moeten opnemen en wenste mij heel sarcastisch zonder mij aan te kijken nog een fijne dag!
Zo ga je niet met klanten om! Liegen in mijn gezicht en super arrogant reageren. Hoe durf je?! Ik stond echt voor schut omdat er nog andere mensen bij waren. Wie denk je wel niet dat je bent? Het enige dat deze dame kan is wenkbrauwen verven, ze is niet eens een kapster.
Het erge is nog dat de eigenaresse erbij stond en dit allemaal maar goed vond.
Ik twijfelde al heel erg om terug te komen omdat ze altijd 5 klanten per kapster tegelijk helpen terwijl je netjes een afspraak hebt met iemand waardoor je langer zit dan je zou moeten zitten. Ook praten zij de hele tijd in het Turks tegen elkaar terwijl ze allemaal goed Nederlands spreken. Daarnaast hadden zij laatst twee maanden lang geen diffusor voor op de haarfohn.
Ik kom nooit meer terug naar deze kapsalon, al zijn zij de laatste kapsalon in de wereld. Ik scheer nog liever mijn kop kaal!