Prima geholpen, kon afspraak op dezelfde dag online boeken, prettige behandeling, goed geknipt, voor een mooie prijs, Top
10
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Jasmijn
|
Afgelopen week ben ik naar de kapper Lorist in Kampen geweest. Even kort uitgelegd, ik kreeg een mannelijke kapper. Ik ben onvriendelijk en onprofessioneel behandelt. Mijn haar werd bijvoorbeeld niet vooraf door gekamd met als gevolg dat mijn haarklitten van boven naar beneden er volledig en pijnlijk uit werden getrokken. Mijn gezicht werd volledig natgespoten in plaats van dat de kapper zijn handen voor mijn gezicht hield. Vervolgens begreep deze kapper niet wat mijn wens was (iets wat nu wel helemaal in is in de maatschappij dus wat ik dan wel vreemd vond. Vervolgens knipt hij een vreemd kapsel met oneven heden, niet lopend met de rest van mijn haar. Vervolgens verheft hij zijn stem en benoemt hij in de salon, JA wat die dame wil dat KAN gewoon niet!! ZE wil het ook steeds korter en korter! Dus ik gaf aan dat dit niet het geval was want wij hadden vooraf afgesproken om de lokken tot achter mijn oren te houden. Vervolgens moest een andere collega het over nemen die wel gelijk aangaf: 'Ik weet wel wat je bedoelt en dus wil met je kapsel' Dus ik gaf aan fijn dankjewel! Toen hebben we nog gezellig gekletst over mijn grote reis naar Bali die ik ging maken en vervolgens hebben we afgerekend. (Gewoon vriendelijk contact.) Vervolgens belt de beste man mij op waarin hij geïrriteerd is. Hij praat volledig door mij heen en gaat niet akkoord met het verhaal van mij.
Uiteindelijk benoemd hij dat hij gaat ophangen omdat de emoties van beide kanten opliepen. Ik heb vervolgens de telefoon zelf opgehangen. Vervolgens stuur ik een nette mail waarin ik beschrijf dat deze kapper aangeboden had om de behandeling gratis te geven en hier wou ik na het telefoon gesprek graag op terug komen omdat dit een absurt telefoon gesprek is geweest.
In de mail die door Lorist Kampen wordt verstuurd krijg ik onder ander berichten zoals: je rare houding, ik vind je lachwekkend, succes bij een dure kapper daar zal dan ook wel weer iets fout zijn.. 'Als je ontevreden van binnen bent kan de buitenkant dat niet recht breien' 'Zelfs de kapster die je geknipt heeft als de mensen in de salon vonden je een naar mens.' 'Je bent een walgelijk en negatief mens
Voor mij verder helemaal prima om niet meer in die salon te komen en dit bevestigd mij alleen maar waarom er zoveel negatieve verhalen over deze kapper en salon zijn.
1.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
maartje
|
Slechte klantvriendelijkheid, werd pas na 15 minuten geholpen.. De kleur die ik koos is totaal anders uitgevallen/schuin geknipt.
2.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Gesponsord
Klant
|
Echt een verschrikkelijke overloop, alleen vrouwen raad ik aan om naar deze plaats te gaan. Ik dacht even snel voor de vakantie naar de kapper maar dat werd hem dus niet. Geen aanrader. Gewoon naar Yousuf van de buurt gaan.
4.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Rianne
|
Onvriendelijk welkom. Niet goed geluisterd naar mijn wensen. Geen goede bespreking vooraf. Daardoor ongewenst resultaat. Meningsverschil over de lengte wat ik had doorgegeven, het is boven mijn schouders geknipt terwijl ik had gezegd op mijn schouders.
11 Reviews Plaats review
Rene
|Prima geholpen, kon afspraak op dezelfde dag online boeken, prettige behandeling, goed geknipt, voor een mooie prijs, Top
Jasmijn
|Afgelopen week ben ik naar de kapper Lorist in Kampen geweest. Even kort uitgelegd, ik kreeg een mannelijke kapper. Ik ben onvriendelijk en onprofessioneel behandelt. Mijn haar werd bijvoorbeeld niet vooraf door gekamd met als gevolg dat mijn haarklitten van boven naar beneden er volledig en pijnlijk uit werden getrokken. Mijn gezicht werd volledig natgespoten in plaats van dat de kapper zijn handen voor mijn gezicht hield. Vervolgens begreep deze kapper niet wat mijn wens was (iets wat nu wel helemaal in is in de maatschappij dus wat ik dan wel vreemd vond. Vervolgens knipt hij een vreemd kapsel met oneven heden, niet lopend met de rest van mijn haar. Vervolgens verheft hij zijn stem en benoemt hij in de salon, JA wat die dame wil dat KAN gewoon niet!! ZE wil het ook steeds korter en korter! Dus ik gaf aan dat dit niet het geval was want wij hadden vooraf afgesproken om de lokken tot achter mijn oren te houden. Vervolgens moest een andere collega het over nemen die wel gelijk aangaf: 'Ik weet wel wat je bedoelt en dus wil met je kapsel' Dus ik gaf aan fijn dankjewel! Toen hebben we nog gezellig gekletst over mijn grote reis naar Bali die ik ging maken en vervolgens hebben we afgerekend. (Gewoon vriendelijk contact.) Vervolgens belt de beste man mij op waarin hij geïrriteerd is. Hij praat volledig door mij heen en gaat niet akkoord met het verhaal van mij.
Uiteindelijk benoemd hij dat hij gaat ophangen omdat de emoties van beide kanten opliepen. Ik heb vervolgens de telefoon zelf opgehangen. Vervolgens stuur ik een nette mail waarin ik beschrijf dat deze kapper aangeboden had om de behandeling gratis te geven en hier wou ik na het telefoon gesprek graag op terug komen omdat dit een absurt telefoon gesprek is geweest.
In de mail die door Lorist Kampen wordt verstuurd krijg ik onder ander berichten zoals: je rare houding, ik vind je lachwekkend, succes bij een dure kapper daar zal dan ook wel weer iets fout zijn.. 'Als je ontevreden van binnen bent kan de buitenkant dat niet recht breien' 'Zelfs de kapster die je geknipt heeft als de mensen in de salon vonden je een naar mens.' 'Je bent een walgelijk en negatief mens
Voor mij verder helemaal prima om niet meer in die salon te komen en dit bevestigd mij alleen maar waarom er zoveel negatieve verhalen over deze kapper en salon zijn.
maartje
|Slechte klantvriendelijkheid, werd pas na 15 minuten geholpen.. De kleur die ik koos is totaal anders uitgevallen/schuin geknipt.
Klant
|Echt een verschrikkelijke overloop, alleen vrouwen raad ik aan om naar deze plaats te gaan. Ik dacht even snel voor de vakantie naar de kapper maar dat werd hem dus niet. Geen aanrader. Gewoon naar Yousuf van de buurt gaan.
Rianne
|Onvriendelijk welkom. Niet goed geluisterd naar mijn wensen. Geen goede bespreking vooraf. Daardoor ongewenst resultaat. Meningsverschil over de lengte wat ik had doorgegeven, het is boven mijn schouders geknipt terwijl ik had gezegd op mijn schouders.