Asociaal personeel. Weten totaal niet hoe zij met klanten om moeten gaan.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Caroline
|
Ik had o.a. forming gel besteld bij de webshop van Haarstudio Helene. Dit doe ik al langer en ging altijd goed. Alleen toen ik de forming gel wilde gaan gebruiken bleek deze defect te zijn. Ik heb een vraag gesteld en werd compleet afgebekt. Ik mocht de forming gel terugsturen, verzendkosten waren in eerste instantie voor mijn rekening, mocht het zo zijn dat het niet mijn fout was dan zouden ze de verzendkosten vergoeden evenals een nieuwe forming gel. Wie zegt dat ze toegeven dat het een fabricagefout is? Misschien hebben ze het wel laten vallen voordat ze het verstuurden. Geen idee, maar uiteindelijk heb ik gezegd dat ik dit niet ging doen en Helene heeft aangegeven dat ze niet vond dat ik afgebekt was. Ik weet niet wat dan klantvriendelijkheid betekent bij Haarstudio Helene? Ik ben er klaar mee, ik bestel het ergens anders en ga niks voorschieten!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
lot. H
|
Onprofessioneel!!
Terug geweest omdat er allemaal happen in m'n haar zaten en een grote mond van haar gehad dat dat niet waar was.
1.5
0
Gesponsord
lot. H
|
SLECHT!!! SLECHT!!! SLECHT!!!
Gevraagd om een extreme schuine Bob ( kort achter lang voor)
Komt er een klant binnen waar ze mee gaat praten knipt ze zo 10 cm teveel van de voorkant af.... Doordat ik schrik schrikt zei ook knipt ze de andere kant scheef en er zit geen overloop in het haar.....
Zegt ze dat dat zo hoort...... Uhm sorry hoor ik ben zelf 14 jaar kapster waarvan 10 jaar een eigen bedrijf ik heb alleen geen personeel die mijn haar kan knippen dus vertel mij alsjeblieft niet dat dit hoort!!!!
Slecht geholpen slecht geluisterd en slecht opgelost!!
4 Reviews Plaats review
Paula
|Asociaal personeel. Weten totaal niet hoe zij met klanten om moeten gaan.
Caroline
|Ik had o.a. forming gel besteld bij de webshop van Haarstudio Helene. Dit doe ik al langer en ging altijd goed. Alleen toen ik de forming gel wilde gaan gebruiken bleek deze defect te zijn. Ik heb een vraag gesteld en werd compleet afgebekt. Ik mocht de forming gel terugsturen, verzendkosten waren in eerste instantie voor mijn rekening, mocht het zo zijn dat het niet mijn fout was dan zouden ze de verzendkosten vergoeden evenals een nieuwe forming gel. Wie zegt dat ze toegeven dat het een fabricagefout is? Misschien hebben ze het wel laten vallen voordat ze het verstuurden. Geen idee, maar uiteindelijk heb ik gezegd dat ik dit niet ging doen en Helene heeft aangegeven dat ze niet vond dat ik afgebekt was. Ik weet niet wat dan klantvriendelijkheid betekent bij Haarstudio Helene? Ik ben er klaar mee, ik bestel het ergens anders en ga niks voorschieten!
lot. H
|Onprofessioneel!!
Terug geweest omdat er allemaal happen in m'n haar zaten en een grote mond van haar gehad dat dat niet waar was.
lot. H
|SLECHT!!! SLECHT!!! SLECHT!!!
Gevraagd om een extreme schuine Bob ( kort achter lang voor)
Komt er een klant binnen waar ze mee gaat praten knipt ze zo 10 cm teveel van de voorkant af.... Doordat ik schrik schrikt zei ook knipt ze de andere kant scheef en er zit geen overloop in het haar.....
Zegt ze dat dat zo hoort...... Uhm sorry hoor ik ben zelf 14 jaar kapster waarvan 10 jaar een eigen bedrijf ik heb alleen geen personeel die mijn haar kan knippen dus vertel mij alsjeblieft niet dat dit hoort!!!!
Slecht geholpen slecht geluisterd en slecht opgelost!!