Kapper knipt prima, maar "wij werken uitsluitend op afspraak" nou.... had een afspraak om half 11, en 45 min later zit je nog te wachten.
Komt er iemand anders NA jou binnen die kan gelijk zitten... jammer.
Laatste keer
4.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Ontevreden klant
|
Helaas een heel slechte ervaring met kapsalon de Barbier in Oudenbosch. Ik wilde van geblondeerd naar donkerder (mijn eigen kleur) met een high light effect. Na de verfbeurt was de kleur helaas niet goed, het was meer rood en en miste de high lights. Ik heb gebeld en ik mocht terugkomen voor een correctie. Super netjes van ze dacht ik! De tweede keer moest de kleur net als de eerste keer uit mijn haar gewassen worden, helaas is het tot 2 keer toe vol klitten uit de wasbak gekomen. Bij de tweede afspraak heb ik aangegeven dat ik het zelf uitborstel. Ik kreeg de opmerking dat ik had moeten aangeven dat mijn haar makkelijk klit maar dit is niet zo en ik ben vaker geverfd bij de kapper. Ik gaf aan dat het misschien door de shampoo kwam maar ik kreeg gelijk een boze reactie terug. De echte reden dat het in de klit zat wist ik wel maar ik wilde aardig blijven. Het is te grof gewassen en met de drogen te ruw droog gemaakt alsof er een kampvuur aangestoken moest worden. Uiteindelijk ben ik met tranen en zeiknat haar de salon uitgelopen. De eigenaar zat hier trouwens op te kijken maar besloot zich er niet in te mengen. Ik heb ze nog een fijne middag gewenst. Toen mijn haar droog was, was de kleur nog steeds niet wat ik had gevraagd. Ik was er echt verdrietig om en ook een beetje boos dat ik verwijten naar mijn hoofd kreeg over waarom mijn haar klit. Ik kam mijn haar zelf niet eens met een borstel, alleen mijn vingers. Dat het er niet precies zo uitkomt als op de foto is logisch maar dit leek er echt niet op. Ik heb toch besloten nog een keer te bellen maar dit heb ik als heel negatief ervaren. Er zijn mij verwijten gemaakt door de eigenaar en een medewerkster en ze wilde me absoluut niet netjes te woord staan en hebben beide de hoorn erop gegooid. Toen ik aangaf dat ik liever mijn geld terug kreeg zodat ik het bij een andere kapper kon laten corrigeren lachte de eigenaar me vierkant uit. Er is me verweten dat ik gezegd zou hebben dat ze slechte producten gebruiken maar ik heb alleen aangegeven dat de klitten wellicht door de shampoo komen. Iedereen zijn haar is anders toch? Ik heb meer dan €100-, betaald voor deze behandeling en ook ik ben 5 uur van mijn tijd kwijt en ik ben gewoon echt niet tevreden. Mijn haar is er uiteindelijk slechter uit gekomen en beschadigd door de klitten na het wassen. De sfeer in de salon kan ik niks over zeggen en het was verder ook erg netjes. Ze doen hun best maar zodra je niet tevreden bent ben je de vijand en worden er persoonlijke verwijten gemaakt. De eigenaar gaf aan dat hij dit nog nooit heeft meegemaakt en dat het altijd erg druk is dus het kwam erop neer dat het probleem bij mij lag. Ik kan nu het dubbele uitgeven om het door een andere kapper te laten corrigeren en dan kost het ook nog veel tijd. De dame die mij heeft geverfd was overigens wel erg vriendelijk maar het is gewoon niet goed aangepakt. Nooit meer deze kapper! Voor een knipbeurt prima maar verven en klanten helpen bij ontevredenheid is niet aan de orde. Vooral erg teleurgesteld in het gesprek met de eigenaar zelf. People skills zitten niet in zijn takenpakket en dat zijn klanten tevreden de deur uit gaan is geen prioriteit. Bij een compensatie of passende oplossing had ik positief over deze salon kunnen spreken.
1.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Monique
|
Leuke kapster die goed luistert, verbeter punt is kopje koffie geven terwijl je zit!
3 Reviews Plaats review
James C
|Kapper knipt prima, maar "wij werken uitsluitend op afspraak" nou.... had een afspraak om half 11, en 45 min later zit je nog te wachten.
Komt er iemand anders NA jou binnen die kan gelijk zitten... jammer.
Laatste keer
Ontevreden klant
|Helaas een heel slechte ervaring met kapsalon de Barbier in Oudenbosch. Ik wilde van geblondeerd naar donkerder (mijn eigen kleur) met een high light effect. Na de verfbeurt was de kleur helaas niet goed, het was meer rood en en miste de high lights. Ik heb gebeld en ik mocht terugkomen voor een correctie. Super netjes van ze dacht ik! De tweede keer moest de kleur net als de eerste keer uit mijn haar gewassen worden, helaas is het tot 2 keer toe vol klitten uit de wasbak gekomen. Bij de tweede afspraak heb ik aangegeven dat ik het zelf uitborstel. Ik kreeg de opmerking dat ik had moeten aangeven dat mijn haar makkelijk klit maar dit is niet zo en ik ben vaker geverfd bij de kapper. Ik gaf aan dat het misschien door de shampoo kwam maar ik kreeg gelijk een boze reactie terug. De echte reden dat het in de klit zat wist ik wel maar ik wilde aardig blijven. Het is te grof gewassen en met de drogen te ruw droog gemaakt alsof er een kampvuur aangestoken moest worden. Uiteindelijk ben ik met tranen en zeiknat haar de salon uitgelopen. De eigenaar zat hier trouwens op te kijken maar besloot zich er niet in te mengen. Ik heb ze nog een fijne middag gewenst. Toen mijn haar droog was, was de kleur nog steeds niet wat ik had gevraagd. Ik was er echt verdrietig om en ook een beetje boos dat ik verwijten naar mijn hoofd kreeg over waarom mijn haar klit. Ik kam mijn haar zelf niet eens met een borstel, alleen mijn vingers. Dat het er niet precies zo uitkomt als op de foto is logisch maar dit leek er echt niet op. Ik heb toch besloten nog een keer te bellen maar dit heb ik als heel negatief ervaren. Er zijn mij verwijten gemaakt door de eigenaar en een medewerkster en ze wilde me absoluut niet netjes te woord staan en hebben beide de hoorn erop gegooid. Toen ik aangaf dat ik liever mijn geld terug kreeg zodat ik het bij een andere kapper kon laten corrigeren lachte de eigenaar me vierkant uit. Er is me verweten dat ik gezegd zou hebben dat ze slechte producten gebruiken maar ik heb alleen aangegeven dat de klitten wellicht door de shampoo komen. Iedereen zijn haar is anders toch? Ik heb meer dan €100-, betaald voor deze behandeling en ook ik ben 5 uur van mijn tijd kwijt en ik ben gewoon echt niet tevreden. Mijn haar is er uiteindelijk slechter uit gekomen en beschadigd door de klitten na het wassen. De sfeer in de salon kan ik niks over zeggen en het was verder ook erg netjes. Ze doen hun best maar zodra je niet tevreden bent ben je de vijand en worden er persoonlijke verwijten gemaakt. De eigenaar gaf aan dat hij dit nog nooit heeft meegemaakt en dat het altijd erg druk is dus het kwam erop neer dat het probleem bij mij lag. Ik kan nu het dubbele uitgeven om het door een andere kapper te laten corrigeren en dan kost het ook nog veel tijd. De dame die mij heeft geverfd was overigens wel erg vriendelijk maar het is gewoon niet goed aangepakt. Nooit meer deze kapper! Voor een knipbeurt prima maar verven en klanten helpen bij ontevredenheid is niet aan de orde. Vooral erg teleurgesteld in het gesprek met de eigenaar zelf. People skills zitten niet in zijn takenpakket en dat zijn klanten tevreden de deur uit gaan is geen prioriteit. Bij een compensatie of passende oplossing had ik positief over deze salon kunnen spreken.
Monique
|Leuke kapster die goed luistert, verbeter punt is kopje koffie geven terwijl je zit!