De SNS bank uit Kampen is op de goede weg! proffesioneel en klantgericht. Wel kunnen ze wat meer aandacht geven aan het zgn. commerciele deel. Als je trots bent op je 'bank' mag je daar best mee 'te koop lopen' als medewerker. Probeer klanten over te halen, wees nog wat enthousiaster!
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Trendbox Panel
|
onklantvriendelijk Het feit dat je erg slecht bij je eigen geld kunt: wil je grote bedragen ophalen, dan moet je maar vaker gaan pinnen wordt dan gezegd. Voer je daglimit op en dan dus vaker pinnen. Vervolgens probeer je dit en dan lukt het ook nog niet. Ook andersom; stroten van bedragen...wil je de inhoud van de spaarpot van je kinderen wegbrengen...nee dat kan niet. wat is er nou leuker voor de kinderen. maar nee, dan moet je het maar uitgeven en via je eigen lopende rekening overstorten naar de rekening van de kids. Ook het storten van grote bedragen gaat erg omslachtig. heb je een behoorlijk bedrag dan moet je dat via sealbags doen, maar daar kan maar een bepaald bedrag in. Hoe je aan die zakken moet komen, weten de medewerkers zelf ook niet helemaal. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. En er ontstaat een erg onzeker gevoel over wat er precies met je geld gaat gebeuren. dus.....vandaar dat wij inmiddels maar overgestapt zijn naar een bank waar dit allemaal wat gemakkelijker gaat.
2.5
0
1
louky
|
Klantonvriendelijk Als je geld wilt storten word je dat bijna onmogelijk gemaakt door een ingewikkelde procedure die erg onbetrouwbaar voelt. ook andersom, wil je veel contant geld opnemen dan is dat erg omslachtig.
3 Reviews Plaats review
Stef Smits
|De SNS bank uit Kampen is op de goede weg! proffesioneel en klantgericht. Wel kunnen ze wat meer aandacht geven aan het zgn. commerciele deel. Als je trots bent op je 'bank' mag je daar best mee 'te koop lopen' als medewerker. Probeer klanten over te halen, wees nog wat enthousiaster!
Trendbox Panel
|onklantvriendelijk
Het feit dat je erg slecht bij je eigen geld kunt: wil je grote bedragen ophalen, dan moet je maar vaker gaan pinnen wordt dan gezegd. Voer je daglimit op en dan dus vaker pinnen. Vervolgens probeer je dit en dan lukt het ook nog niet. Ook andersom; stroten van bedragen...wil je de inhoud van de spaarpot van je kinderen wegbrengen...nee dat kan niet. wat is er nou leuker voor de kinderen. maar nee, dan moet je het maar uitgeven en via je eigen lopende rekening overstorten naar de rekening van de kids. Ook het storten van grote bedragen gaat erg omslachtig. heb je een behoorlijk bedrag dan moet je dat via sealbags doen, maar daar kan maar een bepaald bedrag in. Hoe je aan die zakken moet komen, weten de medewerkers zelf ook niet helemaal. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. En er ontstaat een erg onzeker gevoel over wat er precies met je geld gaat gebeuren. dus.....vandaar dat wij inmiddels maar overgestapt zijn naar een bank waar dit allemaal wat gemakkelijker gaat.
louky
|Klantonvriendelijk
Als je geld wilt storten word je dat bijna onmogelijk gemaakt door een ingewikkelde procedure die erg onbetrouwbaar voelt. ook andersom, wil je veel contant geld opnemen dan is dat erg omslachtig.