prima service. Mijn slot was kapot en dat bleek een speciaal slot te zijn. Heb diverse speciaalzaken geprobeerd die aangaven dat het enkele weken zou duren voor dat ik het zou krijgen. De firma Kaelen was de enige die me direct kon helpen en via de leverancier de volgende dag een slot in huis had. Uistekende service en heel vriendelijke mensen. Pluspunten: Echte vaklui
10
Helene
|
Hele slechte service. Onderdeel duurder dan nieuwe bij concurrent. Na 2 weken onderdeel kapot. Pech gehad reageert Kaelen.. Service tot aan de voordeur. Karcher hogedrukreiniger bij Kaelen gekocht. Vuilfrees is kapot gegaan. Ongevraagd wordt een onderdeel vervangen, terwijl alleen de prijs werd opgevraagd. Het plastic onderdeeltje rekent Kaelen ons af voor タ 45, terwijl een nieuwe bij de concurrent slechts タ 39,- kostte. Twee keer gebruikt, en het onderdeeltje was al kapot. Terug gegaan naar Kaelen. Die liet ons gewoon in de winkel staan, en zei dat we maar een nieuwe moesten kopen. Het was niet zijn probleem, hij had hem niet kapot gemaakt. Wij konden onze oren echt niet geloven. Echt de slechtste service allertijden. En ook nog bot tegen de klanten. Zoals Kaelen zelf vroeger zei: niet goed, geld kwijt. Nou, dat is gebleken. Wees dus gewaarschuwd voor deze firma Kaelen uit Gulpen.. Pluspunten: Niets. Minpunten: Laten je stikken met de problemen. Gaven aan telefoon aan dat aankoopbedrag retour gegeven zou worden. In de zaak, zei de eigenaar een dag erna: kan ik niets mee, koop maar een nieuwe. Maar het ergste was nog wel de onbeschofte toon.
2 Reviews Plaats review
Rolf
|prima service. Mijn slot was kapot en dat bleek een speciaal slot te zijn. Heb diverse speciaalzaken geprobeerd die aangaven dat het enkele weken zou duren voor dat ik het zou krijgen. De firma Kaelen was de enige die me direct kon helpen en via de leverancier de volgende dag een slot in huis had. Uistekende service en heel vriendelijke mensen. Pluspunten: Echte vaklui
Helene
|Hele slechte service. Onderdeel duurder dan nieuwe bij concurrent. Na 2 weken onderdeel kapot. Pech gehad reageert Kaelen.. Service tot aan de voordeur. Karcher hogedrukreiniger bij Kaelen gekocht. Vuilfrees is kapot gegaan. Ongevraagd wordt een onderdeel vervangen, terwijl alleen de prijs werd opgevraagd. Het plastic onderdeeltje rekent Kaelen ons af voor タ 45, terwijl een nieuwe bij de concurrent slechts タ 39,- kostte. Twee keer gebruikt, en het onderdeeltje was al kapot. Terug gegaan naar Kaelen. Die liet ons gewoon in de winkel staan, en zei dat we maar een nieuwe moesten kopen. Het was niet zijn probleem, hij had hem niet kapot gemaakt. Wij konden onze oren echt niet geloven. Echt de slechtste service allertijden. En ook nog bot tegen de klanten. Zoals Kaelen zelf vroeger zei: niet goed, geld kwijt. Nou, dat is gebleken. Wees dus gewaarschuwd voor deze firma Kaelen uit Gulpen.. Pluspunten: Niets. Minpunten: Laten je stikken met de problemen. Gaven aan telefoon aan dat aankoopbedrag retour gegeven zou worden. In de zaak, zei de eigenaar een dag erna: kan ik niets mee, koop maar een nieuwe. Maar het ergste was nog wel de onbeschofte toon.