ik Sander ging daar op 12-04-2022 heen voor een horloge ik kom daar aan even kijken, komt ze beetje boos aan lopen van ''kan ik jou misschien ook ergens mee helpen'' ik zij van ja ik wil wel paar horloges testen. Vervolgens heb ik de horloge uit gekozen en gekocht, dan kom ik thuis aan zetten bleek ie opeens veel lichter te zijn dan toen ik hem daar paste. ik zal daar dan nu op 13-4-2022 heen gaan geld terug vragen maar ik zeg het iedereen die dit leest vast ga daar niet heen want is grote kans dat je opgelicht wordt.
groet Sander
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
W. Van der Hoek
|
De ring van mijn moeder (88 jaar) was haar te groot. Ik heb juwelier Vrieling in Heerenveen gevraagd wat ze hier aan konden doen. Ze konden de ring wel kleiner maken en koste €25. Zo gezegd zo gedaan. Toen ik de ring ophaalde gaf de verkoopster aan dat er in het verleden wel het eea aan de ring was gedaan waardoor ze deze keer extra werk hadden gehad om de ring netjes en zonder meerkosten af te kunnen leveren. Dat vond ik wel heel erg netjes. Ze legde uit wat ze hadden gedaan en ontdekte dat de gravure er niet meer instond. Ze zou het opnemen met de goudsmit (tevens eigenaar van de winkel). Toen ik de ring op kwam halen werd ik geholpen door de goudsmit die mij de foto's heeft laten zien van het herstel. Er bleken in het verleden 7 solderingen in de ring te zijn aangebracht. Haar verklaring was dat er waarschijnlijk door het niet goed verwarmen van de gouden ring er kleine scheurtjes waren onstaan die ze dicht hadden gesoldeerd. Dit soldeerwerk kwam deze keer aan het licht en moest ze herstellen. Ze stond voor de prijs die we hadden afgesproken en daar werd ook niet moeilijk over gedaan maar ze gaf wel aan dat ze niet had verdiend aan deze klus. Dat noem ik nog eens service. Dit verdiend een positieve review. Klant is koning dat is zeker van toepassing bij juwelier Vrieling.
Wiebe van der Hoek
2 Reviews Plaats review
sander
|ik Sander ging daar op 12-04-2022 heen voor een horloge ik kom daar aan even kijken, komt ze beetje boos aan lopen van ''kan ik jou misschien ook ergens mee helpen'' ik zij van ja ik wil wel paar horloges testen. Vervolgens heb ik de horloge uit gekozen en gekocht, dan kom ik thuis aan zetten bleek ie opeens veel lichter te zijn dan toen ik hem daar paste. ik zal daar dan nu op 13-4-2022 heen gaan geld terug vragen maar ik zeg het iedereen die dit leest vast ga daar niet heen want is grote kans dat je opgelicht wordt.
groet Sander
W. Van der Hoek
|De ring van mijn moeder (88 jaar) was haar te groot. Ik heb juwelier Vrieling in Heerenveen gevraagd wat ze hier aan konden doen. Ze konden de ring wel kleiner maken en koste €25. Zo gezegd zo gedaan. Toen ik de ring ophaalde gaf de verkoopster aan dat er in het verleden wel het eea aan de ring was gedaan waardoor ze deze keer extra werk hadden gehad om de ring netjes en zonder meerkosten af te kunnen leveren. Dat vond ik wel heel erg netjes. Ze legde uit wat ze hadden gedaan en ontdekte dat de gravure er niet meer instond. Ze zou het opnemen met de goudsmit (tevens eigenaar van de winkel). Toen ik de ring op kwam halen werd ik geholpen door de goudsmit die mij de foto's heeft laten zien van het herstel. Er bleken in het verleden 7 solderingen in de ring te zijn aangebracht. Haar verklaring was dat er waarschijnlijk door het niet goed verwarmen van de gouden ring er kleine scheurtjes waren onstaan die ze dicht hadden gesoldeerd. Dit soldeerwerk kwam deze keer aan het licht en moest ze herstellen. Ze stond voor de prijs die we hadden afgesproken en daar werd ook niet moeilijk over gedaan maar ze gaf wel aan dat ze niet had verdiend aan deze klus. Dat noem ik nog eens service. Dit verdiend een positieve review. Klant is koning dat is zeker van toepassing bij juwelier Vrieling.
Wiebe van der Hoek