Ook ik schrijf nooit recensies maar nu moet ik ook wat kwijt. Één ding is zeker, ze zijn ons ook kwijt als klant!!
Ten eerste een armband gekocht met bedels. Afspraak gemaakt om de naam van m'n man erin te zetten. Kom ik het 4 dagen later ophalen. Is er niets gegraveerd, helemaal vergeten. Vervolgens moet ik weer een aantal dagen wachten om eindelijk mijn ketting op te kunnen halen.
Ten tweede, heb ik mijn ketting 3 jaar geleden gekocht. Naam van de oudste staat erin. Laat ik onze tweede zoon erin graveren. Afspraak, op de achterkant, onder de naam van onze oudste!
Kom ik het ophalen, tegelijk met de armband, hebben ze de naam op de voorkant gegraveerd en ook schuin.
Zo kan ik weer 4 dagen wachten omdat de naam eruit moet om vervolgens het wel op de afgesproken manier te doen. Je zou op zijn minst verwachten dat je korting krijgt!!!! Niets is minder waar. Ook zullen ze niet zeggen, goh mevrouw, u bent vaste klant, we vinden het erg vervelend dus we komen u iets tegemoet.
Moest over de €100 betalen. Ik adviseer iedereen om niet naar deze juwelier te gaan, echt schandalig. De volgende keer zien ze ons weer bij Knoef. Spijt dat ik dit hier gedaan heb........... Hoop dat ik een ander kan overtuigen en dat het niet bij iemand anders gebeurt.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Terpstra
|
KOOP HIER NOOIT!!
Ik zal niet snel een review schrijven of een ervaring nu goed is of wat minder. Maar in dit geval wil ik toch even kwijt wat ik vind van de schandalige handelswijze van deze juwelier. Mijn vrouw kocht daar op 10 september 2019 voor 29,50 een horlogebandje. ‘s avond komt ze bij me en laat zien dat de bevestiging aan beide kanten van het horloge los ging laten alsof het niet goed geplakt was. We hebben het tegen elkaar gedrukt en vastgemaakt met een stukje plakband in de hoop dat het alsnog goed tegen elkaar aan zou gaan. Helaas, het werd alleen maar slechter. Op 14 september was ze in de gelegenheid om terug te gaan. Er werd onbeschoft gereageerd en en zei ‘ wat heeft u daar in vredesnaam mee gedaan’ ? Nou niets, het ging na een paar uur al los. Toen werd keihard gezegd dat het bandje niet bij die zaak gekocht was, ondanks het tonen van de bankafschrijving. Pas toen de bewuste verkoopster er bij werd gehaald kon men er niet omheen omdat deze toegaf dat het bandje inderdaad door mijn vrouw daar was gekocht. Na lang aandringen werd beloofd het bandje op te sturen. Omdat er toch een horlogebandje nodig was een ander type gekocht en tot op wordt dat nog steeds gebruikt. Er was dus nu 59,00 Euro uitgegeven voor 1 bandje ter waarde van 29,50. We zitten nu in februari 2020 en we hebben nooit meer iets gehoord van Jonge Poerink, men heeft niet eens de moeite genomen om even te laten weten wat hun leverancier met het probleem heeft gedaan, als ze het al hebben opgestuurd want daar was men niet zo happig op. De service van dit bedrijf is uitermate slecht in dit geval, onbeschoft gedrag, indirect voor leugenaar uitgemaakt worden, geen eventuele korting op het nieuwe bandje, helemaal niets. De middenstand klaagt steen en been over o.a. de concurrentie van internet maar als men de klanten op deze manier behandeld, voor een simpel bandje wat inkoop misschien 2 tientjes kost vragen ze erom dat men de stad gaat mijden.
2 Reviews Plaats review
Denise
|Ook ik schrijf nooit recensies maar nu moet ik ook wat kwijt. Één ding is zeker, ze zijn ons ook kwijt als klant!!
Ten eerste een armband gekocht met bedels. Afspraak gemaakt om de naam van m'n man erin te zetten. Kom ik het 4 dagen later ophalen. Is er niets gegraveerd, helemaal vergeten. Vervolgens moet ik weer een aantal dagen wachten om eindelijk mijn ketting op te kunnen halen.
Ten tweede, heb ik mijn ketting 3 jaar geleden gekocht. Naam van de oudste staat erin. Laat ik onze tweede zoon erin graveren. Afspraak, op de achterkant, onder de naam van onze oudste!
Kom ik het ophalen, tegelijk met de armband, hebben ze de naam op de voorkant gegraveerd en ook schuin.
Zo kan ik weer 4 dagen wachten omdat de naam eruit moet om vervolgens het wel op de afgesproken manier te doen. Je zou op zijn minst verwachten dat je korting krijgt!!!! Niets is minder waar. Ook zullen ze niet zeggen, goh mevrouw, u bent vaste klant, we vinden het erg vervelend dus we komen u iets tegemoet.
Moest over de €100 betalen. Ik adviseer iedereen om niet naar deze juwelier te gaan, echt schandalig. De volgende keer zien ze ons weer bij Knoef. Spijt dat ik dit hier gedaan heb........... Hoop dat ik een ander kan overtuigen en dat het niet bij iemand anders gebeurt.
Terpstra
|KOOP HIER NOOIT!!
Ik zal niet snel een review schrijven of een ervaring nu goed is of wat minder. Maar in dit geval wil ik toch even kwijt wat ik vind van de schandalige handelswijze van deze juwelier. Mijn vrouw kocht daar op 10 september 2019 voor 29,50 een horlogebandje. ‘s avond komt ze bij me en laat zien dat de bevestiging aan beide kanten van het horloge los ging laten alsof het niet goed geplakt was. We hebben het tegen elkaar gedrukt en vastgemaakt met een stukje plakband in de hoop dat het alsnog goed tegen elkaar aan zou gaan. Helaas, het werd alleen maar slechter. Op 14 september was ze in de gelegenheid om terug te gaan. Er werd onbeschoft gereageerd en en zei ‘ wat heeft u daar in vredesnaam mee gedaan’ ? Nou niets, het ging na een paar uur al los. Toen werd keihard gezegd dat het bandje niet bij die zaak gekocht was, ondanks het tonen van de bankafschrijving. Pas toen de bewuste verkoopster er bij werd gehaald kon men er niet omheen omdat deze toegaf dat het bandje inderdaad door mijn vrouw daar was gekocht. Na lang aandringen werd beloofd het bandje op te sturen. Omdat er toch een horlogebandje nodig was een ander type gekocht en tot op wordt dat nog steeds gebruikt. Er was dus nu 59,00 Euro uitgegeven voor 1 bandje ter waarde van 29,50. We zitten nu in februari 2020 en we hebben nooit meer iets gehoord van Jonge Poerink, men heeft niet eens de moeite genomen om even te laten weten wat hun leverancier met het probleem heeft gedaan, als ze het al hebben opgestuurd want daar was men niet zo happig op. De service van dit bedrijf is uitermate slecht in dit geval, onbeschoft gedrag, indirect voor leugenaar uitgemaakt worden, geen eventuele korting op het nieuwe bandje, helemaal niets. De middenstand klaagt steen en been over o.a. de concurrentie van internet maar als men de klanten op deze manier behandeld, voor een simpel bandje wat inkoop misschien 2 tientjes kost vragen ze erom dat men de stad gaat mijden.