Zeer slechte service bij Jumbo Langerak Raadhuisplein te Bodegraven.
Had 2 flessen sinas gekocht. Helaas met suiker. Terug gegaan en gevraagd om te mogen ruilen voor suikervrij. Had bon al weggegooid. Was niet mogelijk te ruilen. Dan doe je bij deze winkel al jaren alle boodschappen.
Waardeloze service maar dat zal Jumbo Langerak een zorg zijn.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Kees
|
Gisteren ook weer een medewerkster getroffen die duidelijk een slecht humeur had. Vanavond boodschappen gedaan. Toch weer klanten zonder mondkapje. Er wordt niets van gezegd. Begrijpelijk hoor, je krijgt alleen maar een grote bek. Maar Jumbo moet zijn verantwoordelijkheid nemen en een bewaker in uniform bij de deur zetten. Maar ja, dat kost geld en mogelijk klanten. Dus dat gaat Jumbo niet doen.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Cees
|
Een medewerkster is kennelijk altijd met verkeerde been uit ben gestapt.
Afgelopen donderdag vleeswaren gekocht. 2 pakes voor € 3,50. Let nu op: per stuk € 1,62. Medewerkster van slager er bij gehaald. Laten zien. Ja, 2 stuks voor € 3,50. Dat zag ze ook. Ook dat ze per pakje € 1,62 waren. Vroeg haar hoeveel 2 pakjes dan moesten kosten. Keek me een poosje aan en dacht aan € 3,50. Ik heb het maar voor haar uitgerekend. Was € 3,24. Dan klopt het voordeel niet, was haar reactie. Moest wel nadrukkelijk vragen om de prijs aan te passen. Dat zou ze doen.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Kees
|
Klagen heeft geen zin. Dat beamen de werknemers zelf ook. Ga liever naar Hoogvliet.
5 Reviews Plaats review
Cees
|Zeer slechte service bij Jumbo Langerak Raadhuisplein te Bodegraven.
Had 2 flessen sinas gekocht. Helaas met suiker. Terug gegaan en gevraagd om te mogen ruilen voor suikervrij. Had bon al weggegooid. Was niet mogelijk te ruilen. Dan doe je bij deze winkel al jaren alle boodschappen.
Waardeloze service maar dat zal Jumbo Langerak een zorg zijn.
Kees
|Gisteren ook weer een medewerkster getroffen die duidelijk een slecht humeur had. Vanavond boodschappen gedaan. Toch weer klanten zonder mondkapje. Er wordt niets van gezegd. Begrijpelijk hoor, je krijgt alleen maar een grote bek. Maar Jumbo moet zijn verantwoordelijkheid nemen en een bewaker in uniform bij de deur zetten. Maar ja, dat kost geld en mogelijk klanten. Dus dat gaat Jumbo niet doen.
Cees
|Een medewerkster is kennelijk altijd met verkeerde been uit ben gestapt.
Afgelopen donderdag vleeswaren gekocht. 2 pakes voor € 3,50. Let nu op: per stuk € 1,62. Medewerkster van slager er bij gehaald. Laten zien. Ja, 2 stuks voor € 3,50. Dat zag ze ook. Ook dat ze per pakje € 1,62 waren. Vroeg haar hoeveel 2 pakjes dan moesten kosten. Keek me een poosje aan en dacht aan € 3,50. Ik heb het maar voor haar uitgerekend. Was € 3,24. Dan klopt het voordeel niet, was haar reactie. Moest wel nadrukkelijk vragen om de prijs aan te passen. Dat zou ze doen.
Kees
|Klagen heeft geen zin. Dat beamen de werknemers zelf ook. Ga liever naar Hoogvliet.
annoniem.
|Eten vies arogante weknemers ik kom er nooit meer