Ik geloof dat als je een produkt terugbrengt, de werknemer ten alle tijde, het produkt terugneemt en je jouw geld terug geeft. Al zou je duizend keren iets terug brengen, dat is de service van jumbo.
Maar als een medewerker bij de service balie, negatieve commentaar geeft en voordat ze het geld geeft, nog bezwaar heeft dat je elke keer iets terug brengt en ook een andere collega die teamleider is, neem ik aan en hij LIEGT ook dat je iets niet elke keer mag terugbrengen want 't staat buiten geschreven en later wordt er weer gevraagd waar het staat, zei hij dat 't op de website staat. Dit is pure luiheid van de werknemer (dame) om het geld terug te geven. Ik hoop dat er iets gedaan wordt met de werknemer. De dag was 8 oktober 2022 om 16:08
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Onzin reclame
|
4e wachtende in de rij zou gratis boodschappen ontvangen. Ik was 6e en werd praktisch voor leugenaar uitgemaakt.
Sinds de vorige bedrijfsleider weg is is t alleen bergafwaarts gegaan
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Coby
|
Sommige personeelsleden zijn echt goed, maar er zitten erbij dat ik niet begrijp dat de bedrijfsleider dat niet ziet...die zijn onbeschoft en hebben het vaak te druk met elkaar en geen tijd v/d klant. Ook moet je heel goed op de datums letten, had vorige week een pot jam uit 2016, gelijk naar klantenservice, *** heeft gelijk met zo'n apparaatje gekeken en er was voorraad, ze stuurde iemand om het te halen en die kwam met aardbeienjam...***, ook diverse pakken optimel stonden erg bol, sommige ook over de datum, heb ik ook medegedeeld. *** Lege flessen automaat vaak een ramp in de Stede en moet zolang wachten voor iemand komt, en hoe vaak er een artikel niet is, ga er steeds minder heen...rij liever iets verder voor goede spullen en service dan ik me moet gaan ergeren. *** De cijfers die ik heb gegeven zijn niet voor alle medewerkers bedoeld, er zitten ook hele goede tussen, die wil ik zeker niet benadelen erdoor, als er iets is, ga ik ook het liefst naar iemand die er allang werkt en weet hoe ze je kan helpen en te woord staan.
*** verwijderd door de redactie
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Jumbo
|
De verbetering zou zijn als er gedaan werd wat ze elke keer weer beloven. Het is vreselijk als je elke keer weer bij de verbrede kassa komt en die is gesloten, ik kan namelijk niet door een andere kassa met mijn scootmobiel. Volgens de filiaalhouder moet de kassa altijd open zijn, maar dit gebeurd gewoon niet.
8.2
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Catherina Kaffa
|
In de winkel van jumbo De Stede werkt zeer vriendelijk personeel , ze hebben altijd wel even tijd voor een praatje. Toen er enkele maanden geleden een fout werd gemaakt met afrekenen, kreeg ik van de bedrijfsleider een grote bos bloemen. Ik stond perplex :-)
61 Reviews Plaats review
Mimi Tjang
|Ik geloof dat als je een produkt terugbrengt, de werknemer ten alle tijde, het produkt terugneemt en je jouw geld terug geeft. Al zou je duizend keren iets terug brengen, dat is de service van jumbo.
Maar als een medewerker bij de service balie, negatieve commentaar geeft en voordat ze het geld geeft, nog bezwaar heeft dat je elke keer iets terug brengt en ook een andere collega die teamleider is, neem ik aan en hij LIEGT ook dat je iets niet elke keer mag terugbrengen want 't staat buiten geschreven en later wordt er weer gevraagd waar het staat, zei hij dat 't op de website staat. Dit is pure luiheid van de werknemer (dame) om het geld terug te geven. Ik hoop dat er iets gedaan wordt met de werknemer. De dag was 8 oktober 2022 om 16:08
Onzin reclame
|4e wachtende in de rij zou gratis boodschappen ontvangen. Ik was 6e en werd praktisch voor leugenaar uitgemaakt.
Sinds de vorige bedrijfsleider weg is is t alleen bergafwaarts gegaan
Coby
|Sommige personeelsleden zijn echt goed, maar er zitten erbij dat ik niet begrijp dat de bedrijfsleider dat niet ziet...die zijn onbeschoft en hebben het vaak te druk met elkaar en geen tijd v/d klant. Ook moet je heel goed op de datums letten, had vorige week een pot jam uit 2016, gelijk naar klantenservice, *** heeft gelijk met zo'n apparaatje gekeken en er was voorraad, ze stuurde iemand om het te halen en die kwam met aardbeienjam...***, ook diverse pakken optimel stonden erg bol, sommige ook over de datum, heb ik ook medegedeeld. *** Lege flessen automaat vaak een ramp in de Stede en moet zolang wachten voor iemand komt, en hoe vaak er een artikel niet is, ga er steeds minder heen...rij liever iets verder voor goede spullen en service dan ik me moet gaan ergeren. *** De cijfers die ik heb gegeven zijn niet voor alle medewerkers bedoeld, er zitten ook hele goede tussen, die wil ik zeker niet benadelen erdoor, als er iets is, ga ik ook het liefst naar iemand die er allang werkt en weet hoe ze je kan helpen en te woord staan.
*** verwijderd door de redactie
Klant van Jumbo
|De verbetering zou zijn als er gedaan werd wat ze elke keer weer beloven. Het is vreselijk als je elke keer weer bij de verbrede kassa komt en die is gesloten, ik kan namelijk niet door een andere kassa met mijn scootmobiel. Volgens de filiaalhouder moet de kassa altijd open zijn, maar dit gebeurd gewoon niet.
Catherina Kaffa
|In de winkel van jumbo De Stede werkt zeer vriendelijk personeel , ze hebben altijd wel even tijd voor een praatje. Toen er enkele maanden geleden een fout werd gemaakt met afrekenen, kreeg ik van de bedrijfsleider een grote bos bloemen. Ik stond perplex :-)