Armoedige gezellig bedoelde thematafeltjes en verdorde struikjes op de balie, sowieso overall indruk vd zaak is rommelig. Steeds vaker sta je voor een leeg schap. Geen brood meer wanneer je uit je werk komt, al weken geen DE koffie, alle potten curry ed voor rijstgerechten uit de handel, fruit en groente vaak niet vers of ook lege bakken. Gister geen rode uien, vorige wk geen limoenen. Stond net voor leeg schap komo vuilniszakken. Ik ga voortaan naar de appie om zeker te zijn van producten die ik nodig heb. Vind het maar een prut zaak.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Jumbo
|
Personeel is altijd erg vriendelijk, service met een glimlach. Wanneer iets niet verloopt zoals het hoort wordt er netjes excuses aangeboden. Na de vernieuwing ziet de winkel er een stuk groter uit alleen vind ik het jammer dat je bij binnenkomst eerst boven bij de versafdeling komt. Ik loop nu altijd eerst de trap af om beneden te beginnen, omdat die volgorde mij beter aanvoelt. Consumenten met boodschappen karren en die slecht ter been zijn hebben deze optie helaas niet en moeten eerst de hele boven verdieping doorlopen en langs de kassa's de roltrap naar beneden nemen. Maar er is vast een goede reden geweest voor deze keuze!
8.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Jumbo
|
Personeel is altijd erg vriendelijk, service met een glimlach. Wanneer iets niet verloopt zoals het hoort wordt er netjes excuses aangeboden. Na de vernieuwing ziet de winkel er een stuk groter uit alleen vind ik het jammer dat je bij binnenkomst eerst boven bij de versafdeling komt. Ik loop nu altijd eerst de trap af om beneden te beginnen, omdat die volgorde mij beter aanvoelt. Consumenten met boodschappen karren en die slecht ter been zijn hebben deze optie helaas niet en moeten eerst de hele boven verdieping doorlopen en langs de kassa's de roltrap naar beneden nemen. Maar er is vast een goede reden geweest voor deze keuze!
8.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Jumbo
|
Personeel is altijd erg vriendelijk, service met een glimlach. Wanneer iets niet verloopt zoals het hoort wordt er netjes excuses aangeboden. Na de vernieuwing ziet de winkel er een stuk groter uit alleen vind ik het jammer dat je bij binnenkomst eerst boven bij de versafdeling komt. Ik loop nu altijd eerst de trap af om beneden te beginnen, omdat die volgorde mij beter aanvoelt. Consumenten met boodschappen karren en die slecht ter been zijn hebben deze optie helaas niet en moeten eerst de hele boven verdieping doorlopen en langs de kassa's de roltrap naar beneden nemen. Maar er is vast een goede reden geweest voor deze keuze!
8.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Jumbo
|
Personeel is altijd erg vriendelijk, service met een glimlach. Wanneer iets niet verloopt zoals het hoort wordt er netjes excuses aangeboden. Na de vernieuwing ziet de winkel er een stuk groter uit alleen vind ik het jammer dat je bij binnenkomst eerst boven bij de versafdeling komt. Ik loop nu altijd eerst de trap af om beneden te beginnen, omdat die volgorde mij beter aanvoelt. Consumenten met boodschappen karren en die slecht ter been zijn hebben deze optie helaas niet en moeten eerst de hele boven verdieping doorlopen en langs de kassa's de roltrap naar beneden nemen. Maar er is vast een goede reden geweest voor deze keuze!
72 Reviews Plaats review
Buurtbewoner
|Armoedige gezellig bedoelde thematafeltjes en verdorde struikjes op de balie, sowieso overall indruk vd zaak is rommelig. Steeds vaker sta je voor een leeg schap. Geen brood meer wanneer je uit je werk komt, al weken geen DE koffie, alle potten curry ed voor rijstgerechten uit de handel, fruit en groente vaak niet vers of ook lege bakken. Gister geen rode uien, vorige wk geen limoenen. Stond net voor leeg schap komo vuilniszakken. Ik ga voortaan naar de appie om zeker te zijn van producten die ik nodig heb. Vind het maar een prut zaak.
Klant van Jumbo
|Personeel is altijd erg vriendelijk, service met een glimlach. Wanneer iets niet verloopt zoals het hoort wordt er netjes excuses aangeboden. Na de vernieuwing ziet de winkel er een stuk groter uit alleen vind ik het jammer dat je bij binnenkomst eerst boven bij de versafdeling komt. Ik loop nu altijd eerst de trap af om beneden te beginnen, omdat die volgorde mij beter aanvoelt. Consumenten met boodschappen karren en die slecht ter been zijn hebben deze optie helaas niet en moeten eerst de hele boven verdieping doorlopen en langs de kassa's de roltrap naar beneden nemen. Maar er is vast een goede reden geweest voor deze keuze!
Klant van Jumbo
|Personeel is altijd erg vriendelijk, service met een glimlach. Wanneer iets niet verloopt zoals het hoort wordt er netjes excuses aangeboden. Na de vernieuwing ziet de winkel er een stuk groter uit alleen vind ik het jammer dat je bij binnenkomst eerst boven bij de versafdeling komt. Ik loop nu altijd eerst de trap af om beneden te beginnen, omdat die volgorde mij beter aanvoelt. Consumenten met boodschappen karren en die slecht ter been zijn hebben deze optie helaas niet en moeten eerst de hele boven verdieping doorlopen en langs de kassa's de roltrap naar beneden nemen. Maar er is vast een goede reden geweest voor deze keuze!
Klant van Jumbo
|Personeel is altijd erg vriendelijk, service met een glimlach. Wanneer iets niet verloopt zoals het hoort wordt er netjes excuses aangeboden. Na de vernieuwing ziet de winkel er een stuk groter uit alleen vind ik het jammer dat je bij binnenkomst eerst boven bij de versafdeling komt. Ik loop nu altijd eerst de trap af om beneden te beginnen, omdat die volgorde mij beter aanvoelt. Consumenten met boodschappen karren en die slecht ter been zijn hebben deze optie helaas niet en moeten eerst de hele boven verdieping doorlopen en langs de kassa's de roltrap naar beneden nemen. Maar er is vast een goede reden geweest voor deze keuze!
Klant van Jumbo
|Personeel is altijd erg vriendelijk, service met een glimlach. Wanneer iets niet verloopt zoals het hoort wordt er netjes excuses aangeboden. Na de vernieuwing ziet de winkel er een stuk groter uit alleen vind ik het jammer dat je bij binnenkomst eerst boven bij de versafdeling komt. Ik loop nu altijd eerst de trap af om beneden te beginnen, omdat die volgorde mij beter aanvoelt. Consumenten met boodschappen karren en die slecht ter been zijn hebben deze optie helaas niet en moeten eerst de hele boven verdieping doorlopen en langs de kassa's de roltrap naar beneden nemen. Maar er is vast een goede reden geweest voor deze keuze!