Als 5e in de rij, maar geen gratis boodschappen. Volgens de bedrijfsleider in Schoorl geldt die actie niet meer. Gewoon liegen tegen klanten daar heeft ie dus geen problemen mee.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
louise
|
Na tijdenlange frustratie nu dan toch maar een bericht over het ''4e in de rij'' principe van Jumbo... Ik kom hier al jaren (klein dorp in Schoorl waar dit, helaas, momenteel de enige supermarkt is. Met twee jonge kinderen ben je dan wel eens genoodzaakt hier je boodschappen te doen. Hetgeen ik mee ben gestopt na meerdere!! discussies wanneer ik 4e in de rij was. Los van het feit dat menigeen zijn mond niet eens durft open te trekken (wanneer je dit al aandurft moet je nog langs de persoon aan de kassa die hier heftige discussies over opentrekt over waarom je niet de 4e in de rij bent), wordt de regel die Jumbo zelf heeft bedacht totaal genegeerd binnen in de winkel, alsof ze het uit eigen zak moeten betalen.... Ik ben een paar keer 4e in de rij geweest, de meeste keren werd dit ronduit ontkend. Wanneer je de discussie opent willen ze (uiteindelijk) nog wel eens toegeven, maar hoe erg voor paal sta je in een volle winkel een discussie voeren over dat je je boodschappen (ter waarde van nog geen 10 euro) gratis zou moeten krijgen maar niet zomaar krijgt.... Heb daarbij ook wel eens meegemaakt dat er een leidinggevende bij werd geroepen, die overigens niet kwam maar zei dat ''ze de boodschappen dan maar gewoon moest meegeven''. Ik wilde namelijk wel eens het gesprek aangaan waarom het beleid van Jumbo niet werd nageleefd. Hier kon geen tijd voor worden vrijgemaakt. Had vandaag weer de discussie. De parade paardjes zijn: ja maar bij de andere kassa was je geen 4e in de rij (dat daar minstens 5 klanten staan te wachten wordt voor het gemak over het hoofd gezien) of ''degene die bij de kassa staat telt niet meer als klant, je moet dus 5e zijn en geen 4e''. Van beide ''regels'' ben ik op de hoogte en hou ik ook in acht. Ik word inmiddels dus blijkbaar als leugenaar?? gezien want er wordt mij nog steeds verteld dat ik geen vierde in de rij ben en mag dus zo de winkel uitlopen (na betaling van boodschappen uiteraard). Heb dit een hele tijd voor me gehouden maar ik vind het nu tijd worden dat er eens wat over wordt gezegd! Ik koop inmiddels mijn boodschappen voor het grootste deel elders, wat opvalt is dat ik daar veel mensen tegen kom die om bovenstaande reden geen boodschappen meer doen bij onze vriendelijke Jumbo
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Jumbo
|
prijstechnisch is het geen goedkope winkel. Het assortiment is diep en breed genoeg, maar het blijft wel opletten op de datum bij een aankoop. Minder tevreden zijn wij over de versafdeling. brood snel oud, groentenafdeling niet optimaal vers (soms kom je aangetaste groenten/fruit tegen. De kaas en vleesafdeling scoren een ruime voldoende!
6.2
0
Gesponsord
Klant van Jumbo
|
Zeker een goeie winkel! Prettig winkelen ;)
8.3
0
Klant van Jumbo
|
Prettige winkel, behulpzaam personeel al met al ben ik blij met Jumbo.
14 Reviews Plaats review
Henk
|Als 5e in de rij, maar geen gratis boodschappen. Volgens de bedrijfsleider in Schoorl geldt die actie niet meer. Gewoon liegen tegen klanten daar heeft ie dus geen problemen mee.
louise
|Na tijdenlange frustratie nu dan toch maar een bericht over het ''4e in de rij'' principe van Jumbo... Ik kom hier al jaren (klein dorp in Schoorl waar dit, helaas, momenteel de enige supermarkt is. Met twee jonge kinderen ben je dan wel eens genoodzaakt hier je boodschappen te doen. Hetgeen ik mee ben gestopt na meerdere!! discussies wanneer ik 4e in de rij was. Los van het feit dat menigeen zijn mond niet eens durft open te trekken (wanneer je dit al aandurft moet je nog langs de persoon aan de kassa die hier heftige discussies over opentrekt over waarom je niet de 4e in de rij bent), wordt de regel die Jumbo zelf heeft bedacht totaal genegeerd binnen in de winkel, alsof ze het uit eigen zak moeten betalen.... Ik ben een paar keer 4e in de rij geweest, de meeste keren werd dit ronduit ontkend. Wanneer je de discussie opent willen ze (uiteindelijk) nog wel eens toegeven, maar hoe erg voor paal sta je in een volle winkel een discussie voeren over dat je je boodschappen (ter waarde van nog geen 10 euro) gratis zou moeten krijgen maar niet zomaar krijgt.... Heb daarbij ook wel eens meegemaakt dat er een leidinggevende bij werd geroepen, die overigens niet kwam maar zei dat ''ze de boodschappen dan maar gewoon moest meegeven''. Ik wilde namelijk wel eens het gesprek aangaan waarom het beleid van Jumbo niet werd nageleefd. Hier kon geen tijd voor worden vrijgemaakt. Had vandaag weer de discussie. De parade paardjes zijn: ja maar bij de andere kassa was je geen 4e in de rij (dat daar minstens 5 klanten staan te wachten wordt voor het gemak over het hoofd gezien) of ''degene die bij de kassa staat telt niet meer als klant, je moet dus 5e zijn en geen 4e''. Van beide ''regels'' ben ik op de hoogte en hou ik ook in acht. Ik word inmiddels dus blijkbaar als leugenaar?? gezien want er wordt mij nog steeds verteld dat ik geen vierde in de rij ben en mag dus zo de winkel uitlopen (na betaling van boodschappen uiteraard). Heb dit een hele tijd voor me gehouden maar ik vind het nu tijd worden dat er eens wat over wordt gezegd! Ik koop inmiddels mijn boodschappen voor het grootste deel elders, wat opvalt is dat ik daar veel mensen tegen kom die om bovenstaande reden geen boodschappen meer doen bij onze vriendelijke Jumbo
Klant van Jumbo
|prijstechnisch is het geen goedkope winkel. Het assortiment is diep en breed genoeg, maar het blijft wel opletten op de datum bij een aankoop. Minder tevreden zijn wij over de versafdeling. brood snel oud, groentenafdeling niet optimaal vers (soms kom je aangetaste groenten/fruit tegen. De kaas en vleesafdeling scoren een ruime voldoende!
Klant van Jumbo
|Zeker een goeie winkel! Prettig winkelen ;)
Klant van Jumbo
|Prettige winkel, behulpzaam personeel al met al ben ik blij met Jumbo.