Regelmatig hebben wij hier onze wiet gehaald, voor nooit minder dan 40 euro. Ook nooit problemen gehad verder, tot vandaag. Vrouw (M.) achter de balie was ontzettend geïrriteerd, totaal niet vriendelijk en zelfs beledigend! Nog nooit meegemaakt! Capricorn heeft als prijslijst een geprint A4-tje die nooit ge-update wordt, maar inplaats daarvaan af en toe met een dikke zwarte stift wordt aangepast. Hierdoor wordt het geheel al aardig onduidelijk, maar als daarna nog een keer met per door de stift heen gekladderd wordt is het al helemaal onduidelijk. Omdat vaak de helft van de wiet die op deze lijst staat niet eens voorradig is vroeg ik vandaag welke soorten ze wel hadden. Ze zei; "Dat zie je toch!" Waarop ik zei dat het niet duidelijk was voor mij. Stond 2x SG op, met 2x een andere prijs (?). Is het dan raar dat ik het vraag? Ze noemde toen boos alles op wat ze hadden. Ik schrok hiervan. Ook zei ze geïrriteerd dat er ook mensen zijn die de hele dag moeten werken. Is toch geen reden om je klanten zo aan te gaan? En eigenlijk tegen te werken zelfs. Ik heb haar gezegd dat het de laatste keer was, want dit was wel héél extreem. We hebben regenmatig gehad dat er in ons zakje (grote) takken zaten, maar daar hebben wij nooit een probleem van gemaakt. Stiekem lijkt het alsof ze het extra doen.
1 Review Plaats review
Ali B
|Regelmatig hebben wij hier onze wiet gehaald, voor nooit minder dan 40 euro. Ook nooit problemen gehad verder, tot vandaag. Vrouw (M.) achter de balie was ontzettend geïrriteerd, totaal niet vriendelijk en zelfs beledigend! Nog nooit meegemaakt! Capricorn heeft als prijslijst een geprint A4-tje die nooit ge-update wordt, maar inplaats daarvaan af en toe met een dikke zwarte stift wordt aangepast. Hierdoor wordt het geheel al aardig onduidelijk, maar als daarna nog een keer met per door de stift heen gekladderd wordt is het al helemaal onduidelijk. Omdat vaak de helft van de wiet die op deze lijst staat niet eens voorradig is vroeg ik vandaag welke soorten ze wel hadden. Ze zei; "Dat zie je toch!" Waarop ik zei dat het niet duidelijk was voor mij. Stond 2x SG op, met 2x een andere prijs (?). Is het dan raar dat ik het vraag? Ze noemde toen boos alles op wat ze hadden. Ik schrok hiervan. Ook zei ze geïrriteerd dat er ook mensen zijn die de hele dag moeten werken. Is toch geen reden om je klanten zo aan te gaan? En eigenlijk tegen te werken zelfs. Ik heb haar gezegd dat het de laatste keer was, want dit was wel héél extreem. We hebben regenmatig gehad dat er in ons zakje (grote) takken zaten, maar daar hebben wij nooit een probleem van gemaakt. Stiekem lijkt het alsof ze het extra doen.