kwantitatieve afspraken. Als Directeur had ik al enige tijd de behoefte om meer afspraken te willen genereren. Ik kwam toen terecht bij JTT Telemarketing in Breda. Na een gesprek te hebben gehad met de eigenaresse hebben we een pilot van 25 afspraken gemaakt. De eerste afspraken waar ik kwam op afspraak speelde er helemaal niets op het gebied van ontroerend goed. Maar hebben gewoon een afspraak gemaakt omdat de callagent er zo op aandrong. Er zijn toen een tal van afspraken ingepland door Jtt Telemarketing,waar ik tevergeefs langs ben gegaan. De eigenaresse bleef erbij dat er goed werd geinventariseerd door haar medewerkers. Op een gegeven moment hebben wij toch de samenwerking verbroken. Achteraf heeft de eigenaresse geen ervaring als marketingbedrijf. Naderhand heb ik gelezen dat ze klinisch laborante is geweest. Ik zou zeggen schoenmaker blijf bij je leest. Pluspunten: Een mooie locatie eigenaresse heeft in haar woning haar bedrijf. Minpunten: Slechte reportage die er gemaakt worden door de callcenteragents die zij in dienst heeft.
Doet zich professioneel voor terwijl ze de kennis en de expertise niet in huis heeft.Conclusie kan beter een marketingbedrijf in de hand nemen die wel kennis heeft van zaken en die ook zijn/haar personeel goed opleid.
4.0
Dhr Henk Nieuwehuijsen
|
Slechte ervaringen met Jtt Telemarjeting. Als accountant heb ik een aantal afspraken willen laten genereren door Jtt Telemarketing. De eigenaresse kwam professioneel over, en als betrouwbaar. We hebben als accountantskantoor de opdracht gegeven om een aantal leads te laten genereren. Als we geweten hadden hoe haar werkwijze was hadden wij wel een ander marketingsbureau in de arm genomen. Pluspunten: De lage tarieven die JTT Telemarketing hanteert. Minpunten: Slechte in de communicatie met de eigenaresse,
Slechte verslag geving
Eigenaresse doet zich voor als een professioneel iemand, maar die dat helemaal niet is...
Kan het beste opzoek gaan naar een Marketingsbureau waar professionele mensen werken en die ook weten hoe je een hoogwaardig gesprek kan voeren met de eindverantwoordelijke van een bedrijf.
2 Reviews Plaats review
D. de Wit
|kwantitatieve afspraken. Als Directeur had ik al enige tijd de behoefte om meer afspraken te willen genereren. Ik kwam toen terecht bij JTT Telemarketing in Breda. Na een gesprek te hebben gehad met de eigenaresse hebben we een pilot van 25 afspraken gemaakt. De eerste afspraken waar ik kwam op afspraak speelde er helemaal niets op het gebied van ontroerend goed. Maar hebben gewoon een afspraak gemaakt omdat de callagent er zo op aandrong. Er zijn toen een tal van afspraken ingepland door Jtt Telemarketing,waar ik tevergeefs langs ben gegaan. De eigenaresse bleef erbij dat er goed werd geinventariseerd door haar medewerkers. Op een gegeven moment hebben wij toch de samenwerking verbroken. Achteraf heeft de eigenaresse geen ervaring als marketingbedrijf. Naderhand heb ik gelezen dat ze klinisch laborante is geweest. Ik zou zeggen schoenmaker blijf bij je leest. Pluspunten: Een mooie locatie eigenaresse heeft in haar woning haar bedrijf. Minpunten: Slechte reportage die er gemaakt worden door de callcenteragents die zij in dienst heeft.
Doet zich professioneel voor terwijl ze de kennis en de expertise niet in huis heeft.Conclusie kan beter een marketingbedrijf in de hand nemen die wel kennis heeft van zaken en die ook zijn/haar personeel goed opleid.
Dhr Henk Nieuwehuijsen
|Slechte ervaringen met Jtt Telemarjeting. Als accountant heb ik een aantal afspraken willen laten genereren door Jtt Telemarketing. De eigenaresse kwam professioneel over, en als betrouwbaar. We hebben als accountantskantoor de opdracht gegeven om een aantal leads te laten genereren. Als we geweten hadden hoe haar werkwijze was hadden wij wel een ander marketingsbureau in de arm genomen. Pluspunten: De lage tarieven die JTT Telemarketing hanteert. Minpunten: Slechte in de communicatie met de eigenaresse,
Slechte verslag geving
Eigenaresse doet zich voor als een professioneel iemand, maar die dat helemaal niet is...
Kan het beste opzoek gaan naar een Marketingsbureau waar professionele mensen werken en die ook weten hoe je een hoogwaardig gesprek kan voeren met de eindverantwoordelijke van een bedrijf.