Wat ongelooflijk slecht. Bij het bestellen ging het al niet helemaal lekker (2x bellen om er zeker van te zijn dat de juiste maten in de bestelling stonden)... bij levering 1.2 kregen we beschadigde poten (leken wel 2dehands) want bij levering 1.1 kwam niemand opdagen. Er werd nog gevraagd of ik ook om 17:30 uur kon ipv 18... dus eerder van het werk weg en op tijd thuis, 21:45 uur werd er gemeld dat ze niet meer kwamen. Bij aflevering 2 weer dezelfde kwaliteit. De poten waren gewoon nat ingepakt en zat er een bubbeltjesplastic motief in de verf. Het retourneren gaat net zo lekker. De poten zouden tussen 8 & 9 smorgens opgehaald worden. Het is ondertussen 9:30 uur en nog steeds geen telefoontje of iemand die de intentie heeft om iets op te halen. Ook het bedhuis van mijn dochter heb ik eerst splintervrij moeten malen alvorens zij er in kon slapen. Maar dit was nog het minste van alles.
Dus de kwaliteit laat de wensen over, afspraken nakomen is blijkbaar erg lastig en het netjes oplossen is ook al een probleem...
Update 13-6: Tafelpoten zijn nog steeds niet opgehaald en de terugbetaling die begin deze week zou gebeuren laat ook op zich wachten. De "klantenservice" werkt ook niet mee en staat je ronduit asociaal te woord. Ipv het goed af te handelen maken deze mensen het alleen maar erger en de frustratie groter.
Update 18-6: De poten zijn opgehaald, het geld is gestort maar nergens een excuus voor de belachelijk afhandeling.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Frank van Nistelrooij
|
Goede levering van het keukentje..
Fout vd levering meteen opgelost, 2 dagen later toch de juiste ontvangen..
1 plankje was verkeerd gezaagd, de volgende dag had ik de nieuwe al thuis, heel netjes..
Keukentekening was helemaal duidelijk..
Onze dochter is blij met haar keukentje!
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Vera S.
|
Ongelooflijk veel spijt dat ik hier voor veel geld mijn nieuwe eettafel heb besteld (950 euro). Een week na de levering blijkt er een scheur in de zijkant van de ronde tafel te zitten. Kan gebeuren, het is handwerk. Maar dan begint de ellende. Ene Chantal van de Klantenservice weet echt niet wat klantvriendelijkheid is. Alles moet op haar voorwaarden: de tafel twee weken kwijt (moet kunnen), ophalen en terugbrengen overdag (dus neem maar lekker vrij hiervoor), leentafel (zucht, als het echt moet maar geen garanties)... en ga zo maar door. Om achter hun voorwaarden om te kunnen oplossen te komen, gaan er vele mails heen en weer. Alle informatie moet je als klant eruit trekken en direct accepteren. We hebben nu pas de vele slechte recensies gelezen en durven de retourzending niet aan.
Wij hebben het doe het zelf kinderkeukentje besteld voor ons dochtertje die 1 jaar werd. De bezorgtijd zou tussen 12 en 14 uur zijn. Om 15.00 uur zelf gebeld waar ze bleven. Omdat we een half uur voor levertijd gebeld zouden worden. Vervolgens horen we dat ze 1.5 uur later komen. Bedankt voor het belletje.
Vervolgens zit er een verkeerde beschrijving bij van een heel ander bouwpakket.
Als kers op de taart blijkt de foto van het keukentje op de website misleidend te zijn. De zwarte onderdelen zijn niet zwart en worden na behandeling met de bijgeleverde wash ook verre weg van zwart. Antwoord waar we het mee moesten doen was: dit zijn foto's van klanten thuis.
Maar zo verkopen ze het dus wel op de site.
Uiteindelijk kan je zelf naar de bouwmarkt op een potje zwarte verf te halen en heeft ons dochtertje haar keukentje niet optijd voor haar verjaardag. Waardeloos
6553 Reviews Plaats review
Yvonnevandijk
|In een woord slecht!
Roy
|Note to self (and others): LEES EERST DE REVIEWS
Wat ongelooflijk slecht. Bij het bestellen ging het al niet helemaal lekker (2x bellen om er zeker van te zijn dat de juiste maten in de bestelling stonden)... bij levering 1.2 kregen we beschadigde poten (leken wel 2dehands) want bij levering 1.1 kwam niemand opdagen. Er werd nog gevraagd of ik ook om 17:30 uur kon ipv 18... dus eerder van het werk weg en op tijd thuis, 21:45 uur werd er gemeld dat ze niet meer kwamen. Bij aflevering 2 weer dezelfde kwaliteit. De poten waren gewoon nat ingepakt en zat er een bubbeltjesplastic motief in de verf. Het retourneren gaat net zo lekker. De poten zouden tussen 8 & 9 smorgens opgehaald worden. Het is ondertussen 9:30 uur en nog steeds geen telefoontje of iemand die de intentie heeft om iets op te halen. Ook het bedhuis van mijn dochter heb ik eerst splintervrij moeten malen alvorens zij er in kon slapen. Maar dit was nog het minste van alles.
Dus de kwaliteit laat de wensen over, afspraken nakomen is blijkbaar erg lastig en het netjes oplossen is ook al een probleem...
Update 13-6: Tafelpoten zijn nog steeds niet opgehaald en de terugbetaling die begin deze week zou gebeuren laat ook op zich wachten. De "klantenservice" werkt ook niet mee en staat je ronduit asociaal te woord. Ipv het goed af te handelen maken deze mensen het alleen maar erger en de frustratie groter.
Update 18-6: De poten zijn opgehaald, het geld is gestort maar nergens een excuus voor de belachelijk afhandeling.
Frank van Nistelrooij
|Goede levering van het keukentje..
Fout vd levering meteen opgelost, 2 dagen later toch de juiste ontvangen..
1 plankje was verkeerd gezaagd, de volgende dag had ik de nieuwe al thuis, heel netjes..
Keukentekening was helemaal duidelijk..
Onze dochter is blij met haar keukentje!
Vera S.
|Ongelooflijk veel spijt dat ik hier voor veel geld mijn nieuwe eettafel heb besteld (950 euro). Een week na de levering blijkt er een scheur in de zijkant van de ronde tafel te zitten. Kan gebeuren, het is handwerk. Maar dan begint de ellende. Ene Chantal van de Klantenservice weet echt niet wat klantvriendelijkheid is. Alles moet op haar voorwaarden: de tafel twee weken kwijt (moet kunnen), ophalen en terugbrengen overdag (dus neem maar lekker vrij hiervoor), leentafel (zucht, als het echt moet maar geen garanties)... en ga zo maar door. Om achter hun voorwaarden om te kunnen oplossen te komen, gaan er vele mails heen en weer. Alle informatie moet je als klant eruit trekken en direct accepteren. We hebben nu pas de vele slechte recensies gelezen en durven de retourzending niet aan.
[email protected]
|Wij hebben het doe het zelf kinderkeukentje besteld voor ons dochtertje die 1 jaar werd. De bezorgtijd zou tussen 12 en 14 uur zijn. Om 15.00 uur zelf gebeld waar ze bleven. Omdat we een half uur voor levertijd gebeld zouden worden. Vervolgens horen we dat ze 1.5 uur later komen. Bedankt voor het belletje.
Vervolgens zit er een verkeerde beschrijving bij van een heel ander bouwpakket.
Als kers op de taart blijkt de foto van het keukentje op de website misleidend te zijn. De zwarte onderdelen zijn niet zwart en worden na behandeling met de bijgeleverde wash ook verre weg van zwart. Antwoord waar we het mee moesten doen was: dit zijn foto's van klanten thuis.
Maar zo verkopen ze het dus wel op de site.
Uiteindelijk kan je zelf naar de bouwmarkt op een potje zwarte verf te halen en heeft ons dochtertje haar keukentje niet optijd voor haar verjaardag. Waardeloos