Wat een schijt zaak nooit heen komen goedkoop maar je scooter keert in slechtere staat terug dan dat je hem gebracht hebt
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Ano
|
Hele slechte klantvriendelijkheid lopen te schreeuwen nadat ik hun op hun fouten had gecorigeert uit eindelijk van terrein afgestuurd
Nooit hier heen komen tenzij je voor niks wilt betalen
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Kocak
|
Drie weken geleden had ik mijn scooter ingeleverd voor een reparatie, namelijk het vervangen van de startkabel. Deze hebben wij gebracht en de reparatie zou een week duren. Een week later werden wij niet gebeld en heb ik maar gebeld na 1,5 week en hadden zij gezegd dat deze de eerst volgende was die gerepareerd zou worden. Dit vond ik prima en heb ik de scooter na een paar dagen afgehaald.
Paar dagen na de reparatie viel mijn scooter uit en kon ik geen gas meer geven, dus de startkabel was niet goed. Hierdoor heb ik contact opgenomen en werd er verteld dat ze pas na twee dagen de scooter kwamen halen. Ook zou de reparatie weer een week duren. Hier ben ik alsnog akkoord meegegaan, terwijl dit hun fout is en dit zo snel mogelijk hersteld moest worden. Toch wilde ik gezien de drukte hier niet over zeuren en ben ik akkoord gegaan. Een week later ben ik niet gebeld en heb ik gebeld naar het bedrijf en was mijn scooter al klaar. De medewerker gaf aan dat zij wel hadden gebeld, terwijl dit niet waar is. Hierna ben ik mijn scooter gaan halen en toen ik terug naar huis reed is mijn scooter midden op de weg uitgevallen. Na een kwartier lang wachten werkte hij weer en probeerde ik verder te rijden en bij de eerst volgende stoplicht viel de scooter weer uit. Ik heb heel de weg terug moeten lopen met een scooter in mijn hand. Bovendien waren zij weer telefonisch niet bereikbaar.
Al met al vind ik dit een enorm slechte service en reparatie.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Roos smits
|
Nooit naar toe gaan.Eigenaar komt zijn afspraken niet na,scheld je uit en is eeg onfatsoenlijk.Eigenaar moet opvoedcursus gaan volgen.Nooit naar toe gaan
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Nadir
|
Ik heb een vespa met een wok-status aangeschaft. 4 weken van te voren vermeld dat ik een afspraak had. Er werd telkens tegen mij gezegd dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat de scooter op tijd af zou zijn. Uiteindelijk had ik niet op tijd de keuringsafspraak afgezegd en dan krijg ik een bijdehandje aan de telefoon die mij de schuld geeft voor het niet afzeggen van de afspraak terwijl hij 2 dagen daarvoor had gezegd dat alles goed zou komen. *** Diezelfde vespa is de keuring niet doorgekomen omdat er gaten in het frame zaten die niet opgemerkt zijn tijdens de tijd in de garage van Jolingi. Toen ik ze terugbelde over het feit dat zij dit niet opgemerkt hadden kreeg ik weer hetzelfde bijdehande *** aan de telefoon die mij vervolgens belachelijk maakte omdat het weer mijn schuld zou zijn omdat ze daarop normaal gesproken niet keuren bij het RDW???? Ik bedoel je gaat ervan uit dat een scooter garage het hele voortuig nakijkt en niet alleen de banden of de rubbers. Jolingi mag wat mij betreft de deuren sluiten als ze zo met klanten omgaan..
10 Reviews Plaats review
Ano
|Wat een schijt zaak nooit heen komen goedkoop maar je scooter keert in slechtere staat terug dan dat je hem gebracht hebt
Ano
|Hele slechte klantvriendelijkheid lopen te schreeuwen nadat ik hun op hun fouten had gecorigeert uit eindelijk van terrein afgestuurd
Nooit hier heen komen tenzij je voor niks wilt betalen
Kocak
|Drie weken geleden had ik mijn scooter ingeleverd voor een reparatie, namelijk het vervangen van de startkabel. Deze hebben wij gebracht en de reparatie zou een week duren. Een week later werden wij niet gebeld en heb ik maar gebeld na 1,5 week en hadden zij gezegd dat deze de eerst volgende was die gerepareerd zou worden. Dit vond ik prima en heb ik de scooter na een paar dagen afgehaald.
Paar dagen na de reparatie viel mijn scooter uit en kon ik geen gas meer geven, dus de startkabel was niet goed. Hierdoor heb ik contact opgenomen en werd er verteld dat ze pas na twee dagen de scooter kwamen halen. Ook zou de reparatie weer een week duren. Hier ben ik alsnog akkoord meegegaan, terwijl dit hun fout is en dit zo snel mogelijk hersteld moest worden. Toch wilde ik gezien de drukte hier niet over zeuren en ben ik akkoord gegaan. Een week later ben ik niet gebeld en heb ik gebeld naar het bedrijf en was mijn scooter al klaar. De medewerker gaf aan dat zij wel hadden gebeld, terwijl dit niet waar is. Hierna ben ik mijn scooter gaan halen en toen ik terug naar huis reed is mijn scooter midden op de weg uitgevallen. Na een kwartier lang wachten werkte hij weer en probeerde ik verder te rijden en bij de eerst volgende stoplicht viel de scooter weer uit. Ik heb heel de weg terug moeten lopen met een scooter in mijn hand. Bovendien waren zij weer telefonisch niet bereikbaar.
Al met al vind ik dit een enorm slechte service en reparatie.
Roos smits
|Nooit naar toe gaan.Eigenaar komt zijn afspraken niet na,scheld je uit en is eeg onfatsoenlijk.Eigenaar moet opvoedcursus gaan volgen.Nooit naar toe gaan
Nadir
|Ik heb een vespa met een wok-status aangeschaft. 4 weken van te voren vermeld dat ik een afspraak had. Er werd telkens tegen mij gezegd dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat de scooter op tijd af zou zijn. Uiteindelijk had ik niet op tijd de keuringsafspraak afgezegd en dan krijg ik een bijdehandje aan de telefoon die mij de schuld geeft voor het niet afzeggen van de afspraak terwijl hij 2 dagen daarvoor had gezegd dat alles goed zou komen. *** Diezelfde vespa is de keuring niet doorgekomen omdat er gaten in het frame zaten die niet opgemerkt zijn tijdens de tijd in de garage van Jolingi. Toen ik ze terugbelde over het feit dat zij dit niet opgemerkt hadden kreeg ik weer hetzelfde bijdehande *** aan de telefoon die mij vervolgens belachelijk maakte omdat het weer mijn schuld zou zijn omdat ze daarop normaal gesproken niet keuren bij het RDW???? Ik bedoel je gaat ervan uit dat een scooter garage het hele voortuig nakijkt en niet alleen de banden of de rubbers. Jolingi mag wat mij betreft de deuren sluiten als ze zo met klanten omgaan..