Ik heb via de webwinkel schoenen besteld, maar na 2 weken nog niets gehoord, alleen automatische berichten. Ik vrees dat ik net als zoveel anderen mijn geld (€180) kwijt ben. Ga vandaag maar eens langs de fysieke winkel.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
-
|
Wegens moeite met terugsturen van schoenen die ik besteld had bij JD sports heb ik met de klantenservice van de JD sports Den Haag gebeld. Enorm onvriendelijke man, bemoeide zich met zaken waar hij niets mee te maken had en was absoluut klantonvriendelijk.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
An
|
Beste Heer/mevrouw, Ik heb de 23e daar spullen gekocht van de nieuwe collectie.(winkel Alexandrium) Het meisje gaf aan dat ik dit mocht ruilen ook met de 2e kerstdag. Ik kom omdat het t-shirt te klein is de 2e kerstdag en ben 4x doorverwezen i.v.m. met de ruiling. Ik kom beneden en er wordt gezegd u mag vandaag niet ruilen. Ik moest de volgende dag terug komen ( vandaag). Dus ik gaf netjes aan dat dit meisje dit verteld had dat dit wel mocht. Zonder pardon werd ik weggestuurd, om de volgende dag te komen ruilen. De manier op was ik niet blij mee dus heb een mail gestuurd naar het hoofdkantoor. Die vind dat dit niet zo kon, en tevens zei dat ze de klacht en service serieus namen. Kom ik vandaag en mag ik tot me verbazing weer niet ruilen( nu stonden er 2 bordjes beneden). Maar ik had boven afgerekend de eerste keer dus geen bordje gezien. Ik werd vandaag vriendelijk geholpen door de Manager Daimond ( voor hem me complimenten). Maar door het personeel op de 2e kerstdag ( manager) en tevens Julliet van het hoofdkantoor) vind ik echt een afgang. Service gericht schrijft zei?? waar is die service dan? Tevens heeft Diamond haar nog gebeld en ze zei gewoon nee gebeurd niet. Zelfs de manager was hier van verbaasd nadat ik hem de mail had laten lezen. Waarom schrijf ik dit, nu om aan te geven dat zulke mensen wel een cursus kunnen gebruiken. Excuses dat ik dit zo schrijf maar ik vind dit heel erg op deze manier. Hun maken een probleem en ik krijg er 2 terug om zelf op te lossen? ik hoop dat u hier op wil reageren want ben hier behoorlijk ontdaan van. *** persoonlijke communicatie verwijderd***
3 Reviews Plaats review
Thomas Kroon
|Ik heb via de webwinkel schoenen besteld, maar na 2 weken nog niets gehoord, alleen automatische berichten. Ik vrees dat ik net als zoveel anderen mijn geld (€180) kwijt ben. Ga vandaag maar eens langs de fysieke winkel.
-
|Wegens moeite met terugsturen van schoenen die ik besteld had bij JD sports heb ik met de klantenservice van de JD sports Den Haag gebeld. Enorm onvriendelijke man, bemoeide zich met zaken waar hij niets mee te maken had en was absoluut klantonvriendelijk.
An
|Beste Heer/mevrouw, Ik heb de 23e daar spullen gekocht van de nieuwe collectie.(winkel Alexandrium) Het meisje gaf aan dat ik dit mocht ruilen ook met de 2e kerstdag. Ik kom omdat het t-shirt te klein is de 2e kerstdag en ben 4x doorverwezen i.v.m. met de ruiling. Ik kom beneden en er wordt gezegd u mag vandaag niet ruilen. Ik moest de volgende dag terug komen ( vandaag). Dus ik gaf netjes aan dat dit meisje dit verteld had dat dit wel mocht. Zonder pardon werd ik weggestuurd, om de volgende dag te komen ruilen. De manier op was ik niet blij mee dus heb een mail gestuurd naar het hoofdkantoor. Die vind dat dit niet zo kon, en tevens zei dat ze de klacht en service serieus namen. Kom ik vandaag en mag ik tot me verbazing weer niet ruilen( nu stonden er 2 bordjes beneden). Maar ik had boven afgerekend de eerste keer dus geen bordje gezien. Ik werd vandaag vriendelijk geholpen door de Manager Daimond ( voor hem me complimenten). Maar door het personeel op de 2e kerstdag ( manager) en tevens Julliet van het hoofdkantoor) vind ik echt een afgang. Service gericht schrijft zei?? waar is die service dan? Tevens heeft Diamond haar nog gebeld en ze zei gewoon nee gebeurd niet. Zelfs de manager was hier van verbaasd nadat ik hem de mail had laten lezen. Waarom schrijf ik dit, nu om aan te geven dat zulke mensen wel een cursus kunnen gebruiken. Excuses dat ik dit zo schrijf maar ik vind dit heel erg op deze manier. Hun maken een probleem en ik krijg er 2 terug om zelf op te lossen? ik hoop dat u hier op wil reageren want ben hier behoorlijk ontdaan van. *** persoonlijke communicatie verwijderd***