Mijn vrouw en ik hebben gisteren weer een ritje Vlaardingen- Den Haag gemaakt voor steunzolen en hardloop schoenen.
Wil wederom een compliment maken naar het team Xcelcior. Zeer kundig en vriendelijk en nemen alle tijd en moeite!!
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
lady
|
ik raad iederen aan uit Den Haag om naar deze p[odoloog toe te gaan betaalbaar en eerlijk dank zei hem ben ik goed gehoplen met me voet.
Een vriend was bij hem geweest die zei ga naar Xcelsior Den Haag toe.
Ik ben zo blij dat ik daar heen ben geweest .
Dus heb je podoloog nodig bel Jos
bedankt voor alles en je goed hulp
gr Jolanda
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
aangeboden
|
bar en bar slechte after sales. Na aanschaf van een custommade inlegzooltjes (al de 2de paar) had ik nog steeds last van dezelfde blessure(shinsplints) + beide binnenkant knie + hielspoor opgelopen. Had de zooltjes een aantal maanden in bezit. Ging terug toendertijd om te vragen om naar de zooltjes te kijken of er mischien kleine aanpassingen moest gebeuren, want de hielspoor ging niet weg. In plaats daarvan was ik ingetuind in een opgelegde/aangesmeerde onderzoek die later mijn ziektekostenverzekering niet dekte. Dus achteraf na declaratie achter kom dat je toch zelf uit eigen zak moest betalen. Ze zijn niet eerlijk en duidelijk van te voren. Kreeg ook niet van te voren de prijs/tarief (49 euro) te weten. Kreeg verwijt dat ik maar beter de verzekeringpolis in de gaten moest houden. Terwijl zij eerst hadden gezegd dat ik via de verzekering kon declareren met mijn uitgebreide aanvullende verzekering. Anders had ik dat onderzoek niet laten doen. Ik zei van te voren dat ik niet kom voor een consult. Ik had immers ook geen geld bij me. Geen probleem factuur achteraf waar je ermee kunt declareren. Niet dus, dus ingetuind.!!!!
Plus naar aanraden van hun een nieuw paar schoenen bij hen gekocht (paar dagen later).
Blessure is nog steeds niet weg. En als je verhaal wilt halen omtrent die aangesmeerde onderzoek die je uiteindelijk uit eigen zak moest betalen. Wordt je onvriendelijk te woord gestaan en naar de deur verwezen. Ik moest maar Kassa inschakelen zei de eigenaresse (de vrouw van Jos Gerner). PPppffffffffffff.......... heb in die 3 jaar nog geen ene periode gehad van fijne loopplezier. Aftersales 0,0 Slechte ervaringen. Weggegooide tijd en geld verspilling.
3 Reviews Plaats review
Hennie Olsthoorn
|Mijn vrouw en ik hebben gisteren weer een ritje Vlaardingen- Den Haag gemaakt voor steunzolen en hardloop schoenen.
Wil wederom een compliment maken naar het team Xcelcior. Zeer kundig en vriendelijk en nemen alle tijd en moeite!!
lady
|ik raad iederen aan uit Den Haag om naar deze p[odoloog toe te gaan betaalbaar en eerlijk dank zei hem ben ik goed gehoplen met me voet.
Een vriend was bij hem geweest die zei ga naar Xcelsior Den Haag toe.
Ik ben zo blij dat ik daar heen ben geweest .
Dus heb je podoloog nodig bel Jos
bedankt voor alles en je goed hulp
gr Jolanda
aangeboden
|bar en bar slechte after sales. Na aanschaf van een custommade inlegzooltjes (al de 2de paar) had ik nog steeds last van dezelfde blessure(shinsplints) + beide binnenkant knie + hielspoor opgelopen. Had de zooltjes een aantal maanden in bezit. Ging terug toendertijd om te vragen om naar de zooltjes te kijken of er mischien kleine aanpassingen moest gebeuren, want de hielspoor ging niet weg. In plaats daarvan was ik ingetuind in een opgelegde/aangesmeerde onderzoek die later mijn ziektekostenverzekering niet dekte. Dus achteraf na declaratie achter kom dat je toch zelf uit eigen zak moest betalen. Ze zijn niet eerlijk en duidelijk van te voren. Kreeg ook niet van te voren de prijs/tarief (49 euro) te weten. Kreeg verwijt dat ik maar beter de verzekeringpolis in de gaten moest houden. Terwijl zij eerst hadden gezegd dat ik via de verzekering kon declareren met mijn uitgebreide aanvullende verzekering. Anders had ik dat onderzoek niet laten doen. Ik zei van te voren dat ik niet kom voor een consult. Ik had immers ook geen geld bij me. Geen probleem factuur achteraf waar je ermee kunt declareren. Niet dus, dus ingetuind.!!!!
Plus naar aanraden van hun een nieuw paar schoenen bij hen gekocht (paar dagen later).
Blessure is nog steeds niet weg. En als je verhaal wilt halen omtrent die aangesmeerde onderzoek die je uiteindelijk uit eigen zak moest betalen. Wordt je onvriendelijk te woord gestaan en naar de deur verwezen. Ik moest maar Kassa inschakelen zei de eigenaresse (de vrouw van Jos Gerner). PPppffffffffffff.......... heb in die 3 jaar nog geen ene periode gehad van fijne loopplezier. Aftersales 0,0 Slechte ervaringen. Weggegooide tijd en geld verspilling.